trouwens, PHIL1, nu ik je onderschrift zie: iemand foto's van de crash van Colin McRae zaliger? Heel jammer, en dit een jaar na de dood van Richard Burns...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenEn ondertussen blijft half AW de verkeersregels aan zijn laars lappen.
+ YouTube Video
Comment
-
Zo, tijd voor een live reportage.
Vrijdagmiddag zo rond 14-15u reed ik op de E403 richting kortrijk. Plots was er file (spot the exotic):
Enkele leukerds wilden vrachtwagens kweken, maar zoals je weet, too many cooks spoil the broth
Slechte gevolgen dus. Maar van de nood werd een deugd gemaakt en dus namen de ordehandhavers rustig tijd voor een fototje
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Ondertussen hielden onze vrienden het verkeer tegen op een strategisch gekozen plaats! (in de verte zie je de brug van de op en afrit
En zodoende werd de orde op een correcte manier gehandhaaft:
En kon het verkeer gelukkig vlotjes verlopen!
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDaar kan ik inkomen, was er zelf ook effe niet goed van eerlijk gezegd.
Normaal is dat 8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenZo, tijd voor een live reportage.
Vrijdagmiddag zo rond 14-15u reed ik op de E403 richting kortrijk. Plots was er file (spot the exotic):
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNet de ophefmakende foto's van wannes gezien... ik ben weer gesensibiliseerd voor enkele dagen
Als ik me niet vergis werden "de" ophefmakende foto's verwijderd door de crew.
Heb ze zelf niet gezien maar ben wel benieuwd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichtenwannespics.
Meer zeg ik niet want zo te zien waren ze niet al te blij met die foto's
Comment
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
ik dacht eerst allez wat gaat die nu nog doen. maar het was het beeld dat terug ging.
Die staan daar denk ik zonder reden ( tenzij voor een link voor uwe Frot Mondieu )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenWim, wilde eens wa enters uit uw 'handtekening' verwijderen??
Die staan daar denk ik zonder reden ( tenzij voor een link voor uwe Frot Mondieu )1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
Comment