Oorspronkelijk geplaatst door McClane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Auto's in Kreta, gewoon langs de kant van de weg.
Een paar stonden op een parking naast de baan, dus ik trek foto's van die auto's als ik op de baan sta. Komt daar ineens een kwaaie griek van achter den hoek. En maar vloeken, dus wij maken da we weg waren Ik heb nog nooit een Griek zo kwaad gezien, die was echt razend.
Foto's van die "parking"
Renault Mégane Classic:
Comment
-
Lijkt wel een autokerkhof
Oorspronkelijk geplaatst door markie Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenKreta is een echt apenland, Darwin heeft daar nog veel werk: de rijstijl dat die mensen daar hanteren
Comment
-
Ik ben vannacht bij mijn vriendin blijven overnachten, en ik kom 10 minuutjes geleden thuis..
Dan zie je dit:
Voor de rest is hier niemand thuis, dus ik kan ni veel vragen van 'hoe & wat'... Voor de rest, heel het voetpad ligt vol met grote stukken glas en brokstukken van ne VW..
Ik kan mijne moto zelfs ni op het voetpad zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenIk ben vannacht bij mijn vriendin blijven overnachten, en ik kom 10 minuutjes geleden thuis..
Dan zie je dit:
Voor de rest is hier niemand thuis, dus ik kan ni veel vragen van 'hoe & wat'... Voor de rest, heel het voetpad ligt vol met grote stukken glas en brokstukken van ne VW..
Ik kan mijne moto zelfs ni op het voetpad zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenWat? Heb jij je frans scheurijzer omgeplooid?
Comment
Comment