Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
    Hey Kleinen een beetje meer respect voor die bolide.
    Is hij al geleverd ??

Comment

• Auto's in Kreta, gewoon langs de kant van de weg.
      Een paar stonden op een parking naast de baan, dus ik trek foto's van die auto's als ik op de baan sta. Komt daar ineens een kwaaie griek van achter den hoek. En maar vloeken, dus wij maken da we weg waren Ik heb nog nooit een Griek zo kwaad gezien, die was echt razend.

Foto's van die "parking"

Renault Mégane Classic:

Comment

• Peugeot 306 Cabrio

Comment

• Honda Civic + deel Peugeot 306 cabrio

Comment

• Renault Clio

Comment

• Opel Kadett + deel Renault Clio 1 en Clio 2

Comment

• Renault Mégane Coupé

Comment

• Peugeot 307

Comment

• Comment

• Tot zover de foto's van de auto's van die parking

Comment

• Renault 19

Comment

• Comment

• Comment

• Lijkt wel een autokerkhof
                              Oorspronkelijk geplaatst door markie Bekijk Berichten
                              Ik denk dat hij veel geluk heeft gehad dat hij zijn benen nog heeft..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten
                                Kreta is een echt apenland, Darwin heeft daar nog veel werk: de rijstijl dat die mensen daar hanteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                                  Kreta is een echt apenland, Darwin heeft daar nog veel werk: de rijstijl dat die mensen daar hanteren
                                  Griekenland is een land en Kreta is een Grieks eiland (echt erg hé dat ik als sjaloeki je zulke dingen moet leren )

Comment

• Ik ben vannacht bij mijn vriendin blijven overnachten, en ik kom 10 minuutjes geleden thuis..

Dan zie je dit:

Voor de rest is hier niemand thuis, dus ik kan ni veel vragen van 'hoe & wat'... Voor de rest, heel het voetpad ligt vol met grote stukken glas en brokstukken van ne VW..
                                    Ik kan mijne moto zelfs ni op het voetpad zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                                      Ik ben vannacht bij mijn vriendin blijven overnachten, en ik kom 10 minuutjes geleden thuis..

Dan zie je dit:

Voor de rest is hier niemand thuis, dus ik kan ni veel vragen van 'hoe & wat'... Voor de rest, heel het voetpad ligt vol met grote stukken glas en brokstukken van ne VW..
                                      Ik kan mijne moto zelfs ni op het voetpad zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten

Wat? Heb jij je frans scheurijzer omgeplooid?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                          Wat? Heb jij je frans scheurijzer omgeplooid?
                                          zou je dat willen?

Comment

Working...
                                          X