Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
    Kreta is een echt apenland, Darwin heeft daar nog veel werk: de rijstijl dat die mensen daar hanteren
    Na een paar keer daar geweest te zijn is dat de normaalste zaak ter wereld. Ik verschiet daar nimeer van
    vb: De persoon achter u wilt voorbijsteken, geen probleem, gij gaat uit de weg zodat degene achter u niets meer moet doen Je zou het hier is moeten proberen

En die "auto's" dat daar nog rijden man toch, rijdende doodskisten.

Comment

• onderweg naar venetie...

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Last edited by McClane; 29/09/2007, 00:15.
        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          ik krijg alleen youtube kadertje te zien, maar geen filmpje?
          Last edited by McClane; 29/09/2007, 00:15.

Comment

Kreta is een echt apenland, Darwin heeft daar nog veel werk: de rijstijl dat die mensen daar hanteren
            Echt zot hoe ze daar rijden, banen met 2 rijvakken, daar maken ze al snel 3 rijvakken van. Inhalen over de volle witte lijn, even in tegengestelde richting, allemaal geen probleem. Anderzijds zijn ze super hoffelijk, als ze willen inhalen claxoneren ze even om u te waarschuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
              http://www.youtube.com/watch?v=wxnaC...related&search=
              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Idem.

Comment

• Auto van de broer van het lief van een maat van mij:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten
                    Auto van de broer van het lief van een maat van mij:
                    **denkt ff na**

ahja...

Comment

aï ziet er niet goed uit, opengeknipt door brandweer....

ernstig gewond? Nek/rugletsel?

Comment

aï ziet er niet goed uit, opengeknipt door brandweer....

ernstig gewond? Nek/rugletsel?
                        De vader heeft niets (was passagier), de broer zat geklemd, maar ook hij heeft er niet aan overgehouden.

Comment

De vader heeft niets (was passagier), de broer zat geklemd, maar ook hij heeft er niet aan overgehouden.
                          gelukkig maar
                          en dat zonder airbags

Comment

gelukkig maar
                            en dat zonder airbags
                            Airbags zouden toch niet uitgegaan zijn (achteraan aangereden)?
                            Ja toch é?

Comment

Airbags zouden toch niet uitgegaan zijn (achteraan aangereden)?
                              Ja toch é?
                              idd,

Een lekkere whiplash en rugwervels kan je hier aan overhouden...

Airbags zullen pas opengaan bij een direct hit op de betreffende sensoren...

Als dit krel al airbags had, natuurlijk...

Comment

• Belgische bussluis vs. Nederlandse bus : 1-0.

Comment

• sjaloekie busbedrijf zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                    Belgische bussluis vs. Nederlandse bus : 1-0.

haha

er rijden daar af en toe gewone wagens ook door en uiteraard blijven die vaststeken . Hier stond eens een fotokes van een Jood die erover wou rijden.

Comment

Is dit ongeval gebeurt op de N49-E34 een week of 2 geleden?
                                      Daar was er ook een 106 in dat kleur achteraan aangereden door een vrachtwagen met nieuwe Mercedessen op.
                                      Ik ben er toen voorbijgereden.
                                      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                                        Is dit ongeval gebeurt op de N49-E34 een week of 2 geleden?
                                        Daar was er ook een 106 in dat kleur achteraan aangereden door een vrachtwagen met nieuwe Mercedessen op.
                                        Ik ben er toen voorbijgereden.
                                        Zou best kunnen, het ongeval is 2 weken geleden gebeurd. Ik zal het eens navragen
                                        Last edited by ; 30/09/2007, 00:45.

Comment

• + YouTube Video

Voor alle critici die altijd al dachten "grote zware wagen is altijd veiliger dan kleine lichte stadswagen".
                                          Last edited by McClane; 01/10/2007, 09:52.

Comment

Working...
                                          X