nu eigenlijk met dit zogezegde subforum, gaat dat hier nu blijven staan ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe zit dat
Collapse
X
-
Goh. Gaat dit hele forum eigenlijk wel blijven bestaan?
Ik heb de indruk dat een aantal autowebsites door naar facebook te verhuizen en daar discussies op te starten een groep forumbezoekers weggetrokken heeft. Dat met de perikelen van enkele jaren terug maakt het forum toch niet meer wat het ooit was.
Of is dat maar een gedacht van mij?
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenGoh. Gaat dit hele forum eigenlijk wel blijven bestaan?
Ik heb de indruk dat een aantal autowebsites door naar facebook te verhuizen en daar discussies op te starten een groep forumbezoekers weggetrokken heeft. Dat met de perikelen van enkele jaren terug maakt het forum toch niet meer wat het ooit was.
Of is dat maar een gedacht van mij?
Ik heb met de jaren geleerd dat er voor een forum een tijd van komen en een tijd van gaan is.
Comment
-
Ook al enkele keren gedacht van, ik kom niet meer terug, maar dit ligt meestal aan bepaalde personen die het leuk vinden om je posts af te breken of steeds weer dezelfde commentaar te geven, maar ben ni iemand die zich snel laat wegjagen, heb ook wel de indruk dat het forum stil aan het vallen is en nu de corona topic gesloten is ja... misschien ook maar best.
Als Tapatalk werkt ga ik wel een nieuwe topic openen, we hebben ons namelijk voor de lockdown nog een nieuwe wagen gekocht. Via Tapatalk omdat ik daar meteen foto's kan bijposten.
Ook een nadeel van dit forum, foto's toevoegen is gemakkelijk via Tapatalk, dus ik zit vaak op Tapatalk, maar daar zie ik dan sommige foto's van andere weer niet... Nogal lastig want dan moet ik even terug naar een browser.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenOok al enkele keren gedacht van, ik kom niet meer terug, maar dit ligt meestal aan bepaalde personen die het leuk vinden om je posts af te breken of steeds weer dezelfde commentaar te geven, maar ben ni iemand die zich snel laat wegjagen, heb ook wel de indruk dat het forum stil aan het vallen is en nu de corona topic gesloten is ja... misschien ook maar best.
Als Tapatalk werkt ga ik wel een nieuwe topic openen, we hebben ons namelijk voor de lockdown nog een nieuwe wagen gekocht. Via Tapatalk omdat ik daar meteen foto's kan bijposten.
Ook een nadeel van dit forum, foto's toevoegen is gemakkelijk via Tapatalk, dus ik zit vaak op Tapatalk, maar daar zie ik dan sommige foto's van andere weer niet... Nogal lastig want dan moet ik even terug naar een browser.
Comment
-
Ik ben ook nog één van de die hard's die blijft komen blijkbaar. Buiten de soms onnozele commentaren, die ik dan gewoon negeer, vind ik het nog altijd wel leuk om nieuwtjes op autogebied te zien. Gelukkig zijn er nog enkel leden die zich niet laten meeslepen door al dat negativisme.
Tapatalk werkt bij mij terug prima.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
Proficiat met de aankoop! Ben benieuwd wat het geworden is. Hier ook een nieuwe wagen gekocht. Volgende week vrijdag zou hij op de oprit moeten staan.
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIk ben ook nog één van de die hard's die blijft komen blijkbaar. Buiten de soms onnozele commentaren, die ik dan gewoon negeer, vind ik het nog altijd wel leuk om nieuwtjes op autogebied te zien. Gelukkig zijn er nog enkel leden die zich niet laten meeslepen door al dat negativisme.
Comment
-
Mazda 6, 2.5 skyactiv-G AT, Skycruise Takumi
Comment
-
Mazda 6, 2.5 skyactiv-G AT, Skycruise Takumi
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenSedan of wagon?
Zal er een topic over openen. Maar ik weet niet of dat nog gaat lukken voor we op vakantie vertrekken.
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenTakumi, das zo een speciale tijdelijke uitvoering zeker?
En dan heb je nog de SkyCruise Takumi (in de VS Signature genoemd). Bij de SkyCruse kan je kiezen tussen zwart leder of wit.
Bij de Takumi heb je steeds Takumi-Akai leder (bruinachtig).
En dan wat opsmuk zoals een radiotorrooster in gunmetal, zwarte dakhemel, fra*me*less bin*nen*spie*gel, in*leg dash*board in Sen*hout en su*è*de® NU met con*tras*te*ren*de stik*na*den, in*leg deur*pa*ne*len in Senhout
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIk ben ook nog één van de die hard's die blijft komen blijkbaar. Buiten de soms onnozele commentaren, die ik dan gewoon negeer, vind ik het nog altijd wel leuk om nieuwtjes op autogebied te zien. Gelukkig zijn er nog enkel leden die zich niet laten meeslepen door al dat negativisme.
wanneer een forum alleen maar draait om enkele.... die denken dat alleen hun mening telt krijg je inderdaad een forum dat uitsterft.
negatief,afkraken,meningen in het belachelijke trekken,aanvallen op persoon,neerbuigend ,opschepperij,hoogmoed....
wie het schoentje past ......
oorspronkelijk was dit een autoforum?
mss tot over enkele weken..........................
prettig weekend allemaal
Comment
Comment