Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
    In de sneeuw fietsen vorige week was lekker.
    Witte randen op de banden gingen ook goed samen met al het zwart/wit...
    In het veld is dat leuk, op de baan is dat schuiven.Ik heb er niet in gereden. Dat zout op de baan is niet geweldig goed voor de fiets..

Comment

• Er was nog niet gestrooid, en schuiven viel wel mee eigenlijk. Gewoon niet te hard remmen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
        En hij bedoelde dat het slecht weer zal zijn, en dat je het zal blijven uitstellen tot het mooi weer is. Met enige zin voor overdrijving, een maand of 3, 4 dus.
        Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk Berichten
        Idd
        Beetje optimisme kan geen kwaad é gasten . Zaterdag de boerenweg op, zoviso

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
          Beetje optimisme kan geen kwaad é gasten . Zaterdag de boerenweg op, zoviso
          Ik hoop dat het de hele dag regent en sneeuwt. Allez, in West-Vlaanderen toch. Bij ons mag het droog blijven.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik hoop dat het de hele dag regent en sneeuwt. Allez, in West-Vlaanderen toch. Bij ons mag het droog blijven.
            Als ik eens iets voor u kan doen, ge laat het maar weten he..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
              Als ik eens iets voor u kan doen, ge laat het maar weten he..
              Wel ja, mijn Pinarello moet nog binnen bij de fietsenmaker, maar ik zit met die verhuis. Ga jij hem even brengen en wachten tot hij af is? Het is niet veel werk, maar toch.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• net weer een pakketje geopend.
                Een van de laatste die ik ga krijgen dit jaar vrees ik.
                Vooral onderdelen om 'oude fietsen' terug inorde te maken en om de F1000 af te maken

Bleeding kit magura voor mijn martha's
                lefty naaf
                4.2D velg. Wordt gespaakt met DT comp of DT revo spaken. Ben er nog niet uit.

Deore schijfrem achternaaf om een wiel te herspaken
                SLX crankstel voor een oude fiets
                XT voor derailler voor diezelfde fiets

XT cassette + XTR ketting als reserve

Kan ik er weer even tegen

Comment

• Mooie aanbieding: http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php

Ik vind hem niet goedkoper dan 120 €. Hier voor 80 € + 5 € verzending. Zeer mooie deal. Alleen is hij zonder fietsfuncties.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Nog eens pimpen met m'n nieuwe ketting en cassette op m'n Hilset.
                    Ketting is een KMC X-9 Light Ti&Gold en cassette is een Ultegra 12-23.
                    Gebruik deze natuurlijk om op de weg te fietsen, en daar gaan ze dan ook gemakkelijk een jaar mee (zo'n 5000km met deze fiets)
                    Ik heb een Ultegra gestoken na een paar jaar Dura Ace omdat het verschil in gewicht niet het verschil in prijs verrechtvaardigt. Schakelen gaat zowiezo prima op beiden.

Comment

Mooie aanbieding: http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php

Ik vind hem niet goedkoper dan 120 €. Hier voor 80 € + 5 € verzending. Zeer mooie deal. Alleen is hij zonder fietsfuncties.
                      Interesante website Beta! Elke dag een sterke aanbieding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk Berichten
                        Interesante website Beta! Elke dag een sterke aanbieding

Ik kijk al een hele tijd dagelijks op die site. Al een paar keer wat gekocht ook, al is het nu al is het nu alweer een tijdje geleden.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik kijk al een hele tijd dagelijks op die site. Al een paar keer wat gekocht ook, al is het nu al is het nu alweer een tijdje geleden.
                          De verzending durft wel eens lang duren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                            De verzending durft wel eens lang duren...
                            Kan idd wel eens een maandje duren, maar sinds een tijdje hebben ze dat veranderd. Het laatste wat ik kocht, was er binnen de twee weken, geloof ik.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• lefty naaf gaat vanavond naar Hilset om te spaken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten

Schoon wieltjes! Ik heb 'r ook zo'n!

Comment

• tevreden van ?

Comment

• Vanmorgen mijn Taurine binnengedaan voor zijn eerste nazicht (gekocht 28.9.2007). Geen enkele tegenslag gekend op toch redelijk wat kms intussen.

Kunnen ze eindelijk de geïntegreerde stuurpen/balhoofd monteren (uit 1 stuk, nog wat lichter dus).

Heb me ook 2 Furious Fred-banden laten monteren. Lijkt misschien raar in de winter, maar ik doe (haast) wekelijks mijn toertje in de duinenbossen aan zee, en daar heb je eerder een strandband dan een modderband nodig...

Ik heb nog een andere wielset met 1.8 Nobby Nics om in de modder te spelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                                      tevreden van ?
                                      De achterderailleur van de nieuwe koersfiets heeft ook zo'n goudkleurige wieltjes, ik doelde eigenlijk enkel op de kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                        Vanmorgen mijn Taurine binnengedaan voor zijn eerste nazicht (gekocht 28.9.2007). Geen enkele tegenslag gekend op toch redelijk wat kms intussen.

Kunnen ze eindelijk de geïntegreerde stuurpen/balhoofd monteren (uit 1 stuk, nog wat lichter dus).
                                        ik heb net ook eentje gekocht 120mm en +5°

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                          Vanmorgen mijn Taurine binnengedaan voor zijn eerste nazicht (gekocht 28.9.2007). Geen enkele tegenslag gekend op toch redelijk wat kms intussen.

Heb me ook 2 Furious Fred-banden laten monteren. Lijkt misschien raar in de winter, maar ik doe (haast) wekelijks mijn toertje in de duinenbossen aan zee, en daar heb je eerder een strandband dan een modderband nodig...

Ik heb nog een andere wielset met 1.8 Nobby Nics om in de modder te spelen.
                                          Een stuurpen en balhoofd uit één stuk, lijkt me mogelijks nogal stroef te sturen, maar we weten waar je op doelt.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X