Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
Kunnen ze eindelijk de geïntegreerde stuurpen/balhoofd monteren (uit 1 stuk, nog wat lichter dus)
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur BoIk heb nog een andere wielset met 1.8 Nobby Nics om in de modder te spelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenKwestie van de gekleurde wielen niet vuil te maken of om de lagers te sparen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIntegendeel, de NN's zitten op de SLR-wielen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenShimano Alivio, is dat een goede groep?
En 18" van grootte, met wat kun je dat vergelijken? Ik ben rond de 1.65m dus die zal wss wel te groot zijn.
Comment
-
ligt er natuurlijk aan wat je ermee gaat doen.
als je 90% op de weg rijdt (naar school/ werk) en afentoe een veldwegje tegenkomt is alivio goed genoeg (zolang je maar niet teveel km's gaat maken.
Wil je echter gaan mountainbiken dan moet je toch al echt Deore hebben.
En 18" is te groot vrees ik voor 1.65
Comment
-
Alivio is nog redelijk hoor, al moet je 'r niet teveel van verwachten. Maar als je maar eens sporadisch het slijk opzoekt, niet te fel tekeer gaat en je het materiaal goed onderhoud. Dan ga je 'r lang geniet van hebben. Ik heb ook nog ooit met een MTB gereden met een mix van Shimano Altus en Alivio erop. En die deed het redelijk hoor.
Comment
-
Alivio lijkt mij ook alleen maar goed om voor 90 % te gebruiken op weg naar school (of het werk) en af en toe eens een veldweggetje op te zoeken. Het zal wel blijven werken als je er wat modder mee opzoekt, maar duidelijk minder dan de betere groepen.
18" is idd te groot voor iemnd van 1m65. Ik zou eerder een 16" kiezen in jouw plaats. Of mss zelf 15". Groei je nog? Indien ja, kies dan toch maar 16".
Comment
-
Hij is te groot, de winkelier raad me een 17 inch aan omdat ik nog wat groei en nogal redelijk lange benen heb.
Het grootste probleem is dat ik niet weet hoeveel ik nog ga groeien, misschien dat ik nog 2 cm groei maar anderzijds zijn er mensne in de familie die op mijne leeftijd nog kleinder waren en nu rond de meter 80 hangen dusja
De reden van een nieuwe mountainbike is dat ik meer en meer offroad wil rijden en dat de Scott het meestal slecht verteerd dus valt Alivio af.
Ik denk dat het een Cube LTD pro of Team zal worden. Kga nog wat verder sparen en zien naar promoties en nog een half jaartje wachten.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenHij is te groot, de winkelier raad me een 17 inch aan omdat ik nog wat groei en nogal redelijk lange benen heb.
Het grootste probleem is dat ik niet weet hoeveel ik nog ga groeien, misschien dat ik nog 2 cm groei maar anderzijds zijn er mensne in de familie die op mijne leeftijd nog kleinder waren en nu rond de meter 80 hangen dusja
De reden van een nieuwe mountainbike is dat ik meer en meer offroad wil rijden en dat de Scott het meestal slecht verteerd dus valt Alivio af.
Ik denk dat het een Cube LTD pro of Team zal worden. Kga nog wat verder sparen en zien naar promoties en nog een half jaartje wachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
Comment
-
F*ck, mijn fietsenmaker heeft foto's van mijn bike op zijn site gezet. Bij de modellen van 2009 die hij op stock heeft.
Wel zonder mods.
Hij zal er niet lang meer blijven staan.
Check:
Bij de foto's van de bikes van 2009 in de shop, onder de prijslijstjes.
Comment
-
In 2009 koop ik iets fatsoenlijks, en meer dan dit moet dat niet zijn denk ik. Rij nu al enkele maanden regelmatig met mijn brolbike en het smaakt enkel maar naar meer, dus 't zal de investering waard zijn.
Bovendien komt Bloso MTB 'De Merode' door mijn toekomstige woonplaats Westerlo, dus ik ga daar nog veel plezier hebben
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenF*ck, mijn fietsenmaker heeft foto's van mijn bike op zijn site gezet. Bij de modellen van 2009 die hij op stock heeft.
Wel zonder mods.
Hij zal er niet lang meer blijven staan.
Check:
Bij de foto's van de bikes van 2009 in de shop, onder de prijslijstjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenLekker
In 2009 koop ik iets fatsoenlijks, en meer dan dit moet dat niet zijn denk ik. Rij nu al enkele maanden regelmatig met mijn brolbike en het smaakt enkel maar naar meer, dus 't zal de investering waard zijn.
Bovendien komt Bloso MTB 'De Merode' door mijn toekomstige woonplaats Westerlo, dus ik ga daar nog veel plezier hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk ga deze zomer ook 'es wat meer van de weg af vlammen.
Ik heb verdorie een MTB gekocht en het ding heeft 99% asfalt gezien. Ik heb niet te neuten over SUV's, want ik doe hetzelfde...
Comment
Comment