Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Morgen eens in de sneeuw proberen.. ik twijfel nog tussen bandjes in 1.5 (Schwalbe Mud Shark) of toch iets breder. Rekening houdend met het feit dat het hard gaat vriezen en de sneeuw er krokant zal bijliggen misschien toch best niet te brede banden
Of net wel. Voor het comfort. Als alles bevroren ligt, heb je niet veel aan modderbanden.
Ziet er idd mooi uit, Saiko. Het doet mij ook wel zin krijgen om te biken.
Als het zo bevroren ligt, kan je toch gewoonweg niet anders dan off-road gaan rijden? Helemaal geen modder en toch deftig kunnen biken ...
Vandaag was het nog losse sneeuw, morgen zal dat wat anders zijn.. ik moest vandaag werken
maar morgen niet
Komfort zit ik zo niet mee, die Mud banden hebben vrij stijve noppen, iets wat je denk ik best kunt gebruiken op sneeuw. En de smalle band geeft minder rolweerstand.
De laatste keer dat ik in 10-20cm sneeuw reed was in Malmedy en het was serieus stoempen.
Een ander voordel van die Mud Sharks is dat ze niet gauw vollopen, dus langer grip.
Vandaag was het nog losse sneeuw, morgen zal dat wat anders zijn.. ik moest vandaag werken
maar morgen niet
Komfort zit ik zo niet mee, die Mud banden hebben vrij stijve noppen, iets wat je denk ik best kunt gebruiken op sneeuw. En de smalle band geeft minder rolweerstand.
De laatste keer dat ik in 10-20cm sneeuw reed was in Malmedy en het was serieus stoempen.
Een ander voordel van die Mud Sharks is dat ze niet gauw vollopen, dus langer grip.
Mud shark is goed in sneeuw, maar een all rounder op lage druk is zeker zo goed. Die Mud shark op ijzelplekken is rampzalig..Ik heb dat al gevoeld..
Mud shark is goed in sneeuw, maar een all rounder op lage druk is zeker zo goed. Die Mud shark op ijzelplekken is rampzalig..Ik heb dat al gevoeld..
Ja, op ijs en bvb ook op asfalt is dat een ZEER tricky band, zeker in 1.5.. dit door de harde noppen die wel als boter door de modder (en de sneeuw gaan)
je moet dat ding minimum op 3 bar zetten, maar ik zet er 2.5 op.. zeker in de sneeuw.
Maar op ijs is elke band tricky I'm sure
Gisteren ook gaan toeren op onbereden baantjes.
Daar valt het heel goed mee, al moet je ferm doortrappen in 10 cm verse sneeuw. 't Is maar als je sporen hebt dat het moeilijk is om 'm in het gareel te houden, vind ik.
Het was fun vandaag.. het beste reed het in de maagdelijke sneeuw. In de sporen was het hard en met wisselende tractie.. werken dus.. een paar fotokes gemaakt
Zeg nu zelf, dat blijft toch altijd mooi, in elk seizoen.
Het zal vanaf nu wel niet meer zo leuk zijn, als die sneeuw smelt wacht ons pakken modder.. ik zal mijn Mud Sharks maar op die velgen laten liggen peins ik
Zeg nu zelf, dat blijft toch altijd mooi, in elk seizoen.
Het zal vanaf nu wel niet meer zo leuk zijn, als die sneeuw smelt wacht ons pakken modder.. ik zal mijn Mud Sharks maar op die velgen laten liggen peins ik
Ik ben daar nooit geweldig fan van geweest... Reden is dat de meeste TT's gewoon over de brede dreven dokkerden...
't Is van moeten, want ze mogen alleen de brede wegen gebruiken. Maar dat vind ik niet erg.
Je zal eens met mij mee moeten komen. Ik kan je een heel ander Meerdaelwoud laten zien
't Is van moeten, want ze mogen alleen de brede wegen gebruiken. Maar dat vind ik niet erg.
Je zal eens met mij mee moeten komen. Ik kan je een heel ander Meerdaelwoud laten zien
Nog eens nen @Night tocht, dat moeten we nog eens doen..Maar 't zal ni voor direct zijn..
Comment