Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mooie picsss, Lotuzzz
waar heb jij die droge wegels nog gevonden ?
Zoals Lotuzzz al wist te zeggen, die vind je alleen in de Kempen. Het mag dagen gegoten hebben, als je op de wat hoger gelegen duinen blijft dan kom je met een propere fiets thuis.
Niet verwonderlijk dat de vedetten uit Vlaams-Brabant (Nys en Albert) maar al te vaak naar hier afzakken om te komen trainen.
En Lotuzzz, knappe fiets, maar dat had ik al gezegd hé.
Mooie fiets, maar vind je niet dat je stuur wat hoog staat? Niet alleen qua positie, maar zeker ook qua looks van de fiets. Anders eens een paar spacers van onder de stuurpen halen en ze erboven monteren en zien hoe dat je bevalt.
Mooie fiets, maar vind je niet dat je stuur wat hoog staat? Niet alleen qua positie, maar zeker ook qua looks van de fiets. Anders eens een paar spacers van onder de stuurpen halen en ze erboven monteren en zien hoe dat je bevalt.
...Zegt de mens die onderstaande quote op zijn naam heeft. Je blijft verrassen beste Beta.
Jij kijkt alleen naar de zitbuislengte omdat die een grotere invloed heeft op de looks van het frame. Ik kijk ook naar het functionele.
Maar ieder zijn mening.
Om sportief te zitten zou dat stuur zelfs een pàk lager moeten staan, maar goed, ik ga ervan uit dat dat niet de bedoeling is van Lotuzzz, daarom dat ik het ook niet zo zeg.
Voorts was mijn vorige post maar een suggestie. Als je kan lezen, had je dat al lang door.
Om sportief te zitten zou dat stuur zelfs een pàk lager moeten staan, maar goed, ik ga ervan uit dat dat niet de bedoeling is van Lotuzzz, daarom dat ik het ook niet zo zeg.
Voorts was mijn vorige post maar een suggestie. Als je kan lezen, had je dat al lang door.
Het gaat over prioriteiten leggen beste. In de ene post laat je uitschijnen dat het functionele primeert op de looks, in de andere post zeg je net het omgekeerde.
Enfin soit...
Het gaat over prioriteiten leggen beste. In de ene post laat je uitschijnen dat het functionele primeert op de looks, in de andere post zeg je net het omgekeerde.
Enfin soit...
Het functionele primeert idd, maar natuurlijk is dat niet het enige dat telt. Jij geeft gewoon nogal zwaar de indruk dat alléén de looks primeren.
Wees gerust, ik weet wat ik schrijf en zal niet snel in jouw extremen vervallen.
Wat die Trek betreft: het kan perfect dat Lotuzzz graag zo zit, maar mogelijks heeft hij nooit een andere positie geprobeerd. Daarom dat ik iets anders voorstel.
Ware mijn Taurine mijn enige deftige fiets geweest, dan zou mijn stuur ook direct een paar cm lager moeten staan. En de riser zou er allicht ook nooit op gekomen zijn.
Ik ga dat zeker nog proberen hoor. Momenteel zie ik er gewoon weinig reden toe, ik zit comfy en heb veel controle. Pas op het asfalt merk ik dat ik te recht zit en wind vang. Maar daar kom ik niet veel, enkel 'verbindingsritten'.
Ik ga dat zeker nog proberen hoor. Momenteel zie ik er gewoon weinig reden toe, ik zit comfy en heb veel controle. Pas op het asfalt merk ik dat ik te recht zit en wind vang. Maar daar kom ik niet veel, enkel 'verbindingsritten'.
Er wordt hier inderdaad teveel over die looks gezeverd. Ik heb het altijd al gezegd, en ik zeg het nog eens. Eerst het functionele en dan de looks.
In mijn winterwielen van de fiets waarmee ik 's avonds op de weg fiets, zitten ook reflectoren. Zijn trouwens verplicht en zo blijven de politieagenten glimlachen.
Je kan 's avonds niet genoeg licht en reflectoren hebben.
In mijn winterwielen van de fiets waarmee ik 's avonds op de weg fiets, zitten ook reflectoren. Zijn trouwens verplicht en zo blijven de politieagenten glimlachen.
Je kan 's avonds niet genoeg licht en reflectoren hebben.
Die reflectoren in uw wielen zijn niet verplicht hoor.
5° Behalve wanneer ermee gereden wordt tussen het vallen van de avond en het aanbreken van de dag en in alle omstandigheden wanneer het niet meer mogelijk is duidelijk te zien tot op een afstand van ongeveer 200 meter, zijn de reflectoren vooraan en achteraan,de reflectoren op de pedalen en de zijdelingse signalisatie niet verplicht voor:
a) de fietsen die uitgerust zijn met wielen met een diameter van ten hoogste 500 mm banden niet inbegrepen.
b) de fietsen die uitgerust zijn met een koersstuur alsook met banden met een doorsnede van ten hoogste 25 mm, en die, daarenboven, geen bagagedrager achteraan hebben.
c) de alle-terreinen-fietsen, uitgerust met banden met een minimumsectie van 38 mm voor de wielen met een diameter van 650 mm en van 32 mm voor de wielen met een diameter van 700 mm, met minimum 2 versnellingsraderen bediend vanaf het stuur en die daarenboven geen spatborden en geen bagagedrager achteraan hebben.
De fietsen, bedoeld onder b) en c) moeten evenwel vooraan een witte reflector en achteraan een rode reflector voeren wanneer ze met ten minste één spatbord uitgerust zijn.
Het kriebelt wel om daar eens aan mee te doen.
Ik weet wel niet of ik zoveel aan kan maar alles boven de 200 km is een mijlpaal voor mij.
Ik ga in april/mei nog eens een GR tocht doen van 200 km om te kijken of ik het nog kan en dan beslis ik of ik mij inschrijf al dan niet.
Ondertussen nieuwe sloffen gelegd op menne zomer fiets en enne nieuwe zaal (SLR 135gram) Ik ga hem zaterdag eens testen op een (hopelijk) droge tourtocht.
Comment