Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Laat maar weten als je eens meewil.
    Ik er daar overal de weg en vooral de leuke stukjes.
    En van tempo moet ge gene schrik hebben. Ik kan mij amuzeren op hoge snelheid en even goed op laag tempo en eens wat meer rond kijken.

Net terug van een tourtocht. Voor de eerste keer met de sobe geweest. Hij had er veel bekijks. Iets teveel naar mijn goesting zelfs. Was blij dat er een bewaakte fietsenstalling was.
    De prestaties van de fiets man man das echt een rakket. Nooit gedacht dat 2-3 kg lichter zo'n verschil zouden maken. Vooral in de bochten bij het optrekken en in de korte bergopjes merk ik het heel goed.
    En de lefty stuurt veel scherper en directer als de fatty heb ik de indruk. Ook heeft deze vork rebound iets wat mijn fatty niet had. Heel veel verschil maakt het niet alleen over boomwortels die heel vlug achter elkaar komen merk ik een verschil. De 3 cm extra veerweg die merk je wel. afdalingen zijn nog sneller te doen als met de andere fiets.
    Afstand durf ik nog wel te zeggen 45 km ongeveer. Maar een gemiddelde zet ik hier niet neer. Anders verwachten jullie mss nog dat ik de cristalp ga winnen
    Wss gewoon een goede dag gehad zoals ik ook regelmatig slechte heb.

Comment

• Teveel bekijks is zeker niet goed, je hoort teveel van gestolen fietsen. Je ziet wel meer en meer fietsen van boven de 4000 euro, maar die worden steevast goed bewaakt. Met alle reden. Ook moelijker te krijgen fietsen, zoals jouw SoBe, zullen wel gegeerd zijn in de 2ehandsmarkt.

Blij dat je tevreden bent over de Lefty. It takes one to know one

Comment

• Dan heb je liever zo'n anonieme grijze met dunne buizen waar iedereen de waarde van onderschat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
          Laat maar weten als je eens meewil.
          Ik er daar overal de weg en vooral de leuke stukjes.
          En van tempo moet ge gene schrik hebben. Ik kan mij amuzeren op hoge snelheid en even goed op laag tempo en eens wat meer rond kijken.

Net terug van een tourtocht. Voor de eerste keer met de sobe geweest. Hij had er veel bekijks. Iets teveel naar mijn goesting zelfs. Was blij dat er een bewaakte fietsenstalling was.
          De prestaties van de fiets man man das echt een rakket. Nooit gedacht dat 2-3 kg lichter zo'n verschil zouden maken. Vooral in de bochten bij het optrekken en in de korte bergopjes merk ik het heel goed.
          En de lefty stuurt veel scherper en directer als de fatty heb ik de indruk. Ook heeft deze vork rebound iets wat mijn fatty niet had. Heel veel verschil maakt het niet alleen over boomwortels die heel vlug achter elkaar komen merk ik een verschil. De 3 cm extra veerweg die merk je wel. afdalingen zijn nog sneller te doen als met de andere fiets.
          Afstand durf ik nog wel te zeggen 45 km ongeveer. Maar een gemiddelde zet ik hier niet neer. Anders verwachten jullie mss nog dat ik de cristalp ga winnen
          Wss gewoon een goede dag gehad zoals ik ook regelmatig slechte heb.
          ik ken dat gevoel, ik had het ook toen ik van m'n eerste bike naar m'n Cannondale ging. En daarna nogmaals toen ik op m'n eerste titaan kroop.
          2 a 3 kilo maken zeer zeker een verschil, en in de Cristalp ( waarmee ik wil zeggen tijdens de eindeloze klimmen) zeker .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            Dan heb je liever zo'n anonieme grijze met dunne buizen waar iedereen de waarde van onderschat

Iemand die de waarde van een fiets wil schatten, kent er meestal iets van. En wou je aan anoniem frame, dan had je beter een titanium frame van een ander merk gekozen. Of de stickers er af gehaald. Litespeed ... Iedereen die iéts van fietsen meent te weten, moet dat kennen. Het is verdorie één van de grootste namen uit de fietswereld.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• He, een kenner. En het is zelfs nog een échte Litespeed, gelast door de gebroeders Lynskey in 1998

Maar het grote moin weet dit niet, en steelt liever de veel mooier glimmende Cannondale, Trek of Specialized

Comment

He, een kenner. En het is zelfs nog een échte Litespeed, gelast door de gebroeders Lynskey in 1998

Maar het grote moin weet dit niet, en steelt liever de veel mooier glimmende Cannondale, Trek of Specialized
                D'r staan al teveel krassen op mijn frame om nog mooi te blinken. 't Is dan ook een gebruiksfiets, niet om foto's van te trekken

Comment

• Hola, maar ik ben er gisteren 92km mee gefahren en vandaag weer 57.. Ik ben ook een fotograaf, mag je niet vergeten hee . Vind het prachtig dat ik zo 2 hobbys kan combineren.
                  Maar je had het waarschijnlijk niet over mij vermoed ik

Comment

Hola, maar ik ben er gisteren 92km mee gefahren en vandaag weer 57.. Ik ben ook een fotograaf, mag je niet vergeten hee . Vind het prachtig dat ik zo 2 hobbys kan combineren.
                    Show me your stuff(=fotos) !

Comment

He, een kenner. En het is zelfs nog een échte Litespeed, gelast door de gebroeders Lynskey in 1998

Om Litespeed te kennen, moet je toch geen rasechte kenner zijn? Ik heb zo'n vermoeden dat dat merk tegenwoordig het bekendste merk van titaniumframes is. Trouwens, Lotto heeft er nog mee gereden. Voor ze met GT's reden.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Hola, maar ik ben er gisteren 92km mee gefahren en vandaag weer 57.. Ik ben ook een fotograaf, mag je niet vergeten hee . Vind het prachtig dat ik zo 2 hobbys kan combineren.
                        En ook niet over mij denk ik, gisteren 110, vandaag 70 km's gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                          Om Litespeed te kennen, moet je toch geen rasechte kenner zijn? Ik heb zo'n vermoeden dat dat merk tegenwoordig het bekendste merk van titaniumframes is. Trouwens, Lotto heeft er nog mee gereden. Voor ze met GT's reden.
                          Litespeed van nu is niet meer het echte Litespeed. In 1999 heeft de familie Lynskey de ganse bazar verkocht aan wat nu ABG is.
                          Ik zie dat het Obed frame nu rond de 3000€ staat, kwa prijs zijn ze in ieder geval nog steeds up-to-date

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                            Show me your stuff(=fotos) !
                            Via m'n website kan je naar m'n Fotopic gallerijen.

Comment

Litespeed van nu is niet meer het echte Litespeed. In 1999 heeft de familie Lynskey de ganse bazar verkocht aan wat nu ABG is.
                              Ik zie dat het Obed frame nu rond de 3000€ staat, kwa prijs zijn ze in ieder geval nog steeds up-to-date
                              Ik zeg niet dat het nog hetzelfde is.
                              Enfin, ik heb het altijd al meer voor Merlin gehad.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                Ik zeg niet dat het nog hetzelfde is.
                                Enfin, ik heb het altijd al meer voor Merlin gehad.
                                Kan men hier eigenlijk nog iets neerpennen zonder dat iemand zich aangevallen voelt ?
                                Merlin is uit dezelfde fabriek dan Litespeed maar wordt in een andere ruimte, en door andere lassers, gelast.
                                Last edited by ; 01/03/2009, 18:49.

Comment

Kan men hier eigenlijk nog iets neerpennen zonder dat iemand zich aangevallen voelt ?
                                  Merlin is uit dezelfde fabriek dan Litespeed maar wordt in een andere ruimte, en door andere lassers, gelast.
                                  Doe ik helemaal niet.
                                  Dat laatste wist ik nog niet.
                                  Merlins zien er gewppn mooier uit. Eenvoudiger, robuuster bijna, mooiere patten.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    En ook niet over mij denk ik, gisteren 110, vandaag 70 km's gereden.
                                    over mij ook al niet
                                    gisteren 100 op de weg en 41 in het bos(150hm).
                                    Vandaag 4 uur geroeid en 42 in het bos(650hm)

Comment

Ik bedoelde niemand in het bijzonder, de reacties spreken voor zich.
                                      Ik heb gisteren 42 km in het donker gereden, vandaag 74 in het zonneke
                                      En allemaal met dezelfde fiets
                                      Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Dat zal de toekomst moeten uitwijzen. Jij staat niet op iemand zijn rode lijst vermoed ik, als er al iemand zoiets hanteert..
                                      Last edited by ; 01/03/2009, 20:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                        Ik heb gisteren 42 km in het donker gereden, vandaag 74 in het zonneke
                                        En allemaal met dezelfde fiets
                                        Wat is daar allemaal zo grappig aan?

Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                        Dat zal de toekomst moeten uitwijzen. Jij staat niet op iemand zijn rode lijst vermoed ik, als er al iemand zoiets hanteert..
                                        Rode lijst?? Zal wel zwarte zijn zeker?
                                        Misschien nog maar eens een 'editje' doen.

Comment

Working...
                                        X