Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Je zit wel laag hee? Of ligt dat aan de foto?

Comment

• Stiekem wil ik ook wel een Trek fiets

Ooit....

Comment

• Ik heb ooit bijna een 9.8 gekocht.

Comment

• Mijn zadel stond toen nog niet zoals het moest , had hem toen net opgehaald

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geesixty Bekijk Berichten
            Mijn zadel stond toen nog niet zoals het moest , had hem toen net opgehaald
            Vette bike man, de grote broer van de mijne
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Fak! Daar stond ik me regelmatig aan te vergapen in een etalage hier kortbij. Zalige kleuren, zo'n 8000...
              Proficiat! Zo'n beetje mijn droomfiets dit...

Comment

• Is gewoon een zalige fiets de 8000 , ben er heel tevreden over , al kijk ik ondertussen alweer naar iets anders uit , .... lees cannondale !

mss eens een AW meet op de mountainbike houden

wie heeft er intresse?

Comment

• [quote=geesixty;3281848]Ik ben redelijk fervent Mountainbiker ...

Hier even men speeltje

foto is niet 100%up to date , nu heb ik crankbrother klikpedalen en liggen er nobby nic tubeless banden op ...
                  proper veloke

Comment

Is gewoon een zalige fiets de 8000 , ben er heel tevreden over , al kijk ik ondertussen alweer naar iets anders uit , .... lees cannondale !
                    Bij den Dirk Hendrickx in Herentals city gaan shoppen hé.

Comment

• Verkoop je de 8000 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Bij den Dirk Hendrickx in Herentals city gaan shoppen hé.
                        ja dat gaat er nog van komen binnenkort

@ vroemvroem : alles is te koop het is maat 17,5

Comment

mss eens een AW meet op de mountainbike houden

wie heeft er intresse?
                          Interesse zeker wel. Alleen twijfel ik of ik al lange ritten kan rijden (door mijn knie). Ik moet alleszins eens een rit van pakweg twee uur gaan doen en zien wat dat geeft, want tot nog toe bleef het bij ritten van maxiumum anderhalf uur.
                          Moesten er mensen willen komen fietsen in de Vlaamse Ardennen, wil ik gerust meerijden voor zover ik kan.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• om te fietsen heb ik altijd interesse

Comment

• net hier op het werk een doosje aangekomen voor mij

morgen direct testen

Comment

• Is een Cube Reaction HS33 de meerprijs waard tov een Cube LTD Race? De meerprijs is 250 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                                  om te fietsen heb ik altijd interesse
                                  Om te fietsen ik ook.
                                  Tsja, een meeting kan best leuk zijn, ik doe het soms met de moto wel eens, ook met de motards van het forum hier. Ook met de mensen van mountainbike.be eens een meeting gedaan, best leuk, alhoewel we meer stil stonden door de gasten die met hun duur tuig meer in panne stonden dan wat anders. En als er dan gereden werd, was het eigenlijk niet echt vlot, maar ik zeg het nog eens, leuk was het wel.
                                  Nu, een MTB meeting met dit forum... er lopen er hier enkelen rond die ik liever niet wil leren kennen. En vermits een meeting leuk hoort te zijn ben ik dus niet geïnteresseerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Om te fietsen ik ook.
                                    Tsja, een meeting kan best leuk zijn, ik doe het soms met de moto wel eens, ook met de motards van het forum hier. Ook met de mensen van mountainbike.be eens een meeting gedaan, best leuk, alhoewel we meer stil stonden door de gasten die met hun duur tuig meer in panne stonden dan wat anders. En als er dan gereden werd, was het eigenlijk niet echt vlot, maar ik zeg het nog eens, leuk was het wel.
                                    Nu, een MTB meeting met dit forum... er lopen er hier enkelen rond die ik liever niet wil leren kennen. En vermits een meeting leuk hoort te zijn ben ik dus niet geïnteresseerd.
                                    Gezellig.
                                    Persoonlijk zou ik het mij helemaal niet aantrekken moest jij erbij zijn. Allicht dat ik zelfs eens zou posten hoe je in het echt bent.
                                    Enfin, met een dergelijke metaliteit, blijf je idd beter weg. Blijft het tenminste gezellig voor de rest van de groep.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Als er zijn die eens een toerke willen doen, ik weet zo nog wel het 1 en ander te gidsen
                                      En iedereen is welkom.. samen fietsen kan de geesten misschien wat verlichten

Comment

• De kogel is door de kerk.

Ben gegaan voor de Merida HFS 4000 ( HS33 remmen).
                                        Volgende week woensdag is hem normaal klaar dus nu is het nog
                                        effe afwachten.

Bedankt voor de pro en contra's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          Als er zijn die eens een toerke willen doen, ik weet zo nog wel het 1 en ander te gidsen
                                          En iedereen is welkom.. samen fietsen kan de geesten misschien wat verlichten
                                          En als jij eens zin hebt om van Herentals tot Kasterlee op de Kempische Heuvelrug te gaan fietsen, laat maar iets weten. Ik ken nagenoeg alle schone paadjes.

Comment

Working...
                                          X