Oorspronkelijk geplaatst door Fox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fox Bekijk BerichtenDe kogel is door de kerk.
Ben gegaan voor de Merida HFS 4000 ( HS33 remmen).
Volgende week woensdag is hem normaal klaar dus nu is het nog
effe afwachten.
Bedankt voor de pro en contra's!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenIs een Cube Reaction HS33 de meerprijs waard tov een Cube LTD Race? De meerprijs is 250 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fox Bekijk BerichtenDe kogel is door de kerk.
Ben gegaan voor de Merida HFS 4000 ( HS33 remmen).
Volgende week woensdag is hem normaal klaar dus nu is het nog
effe afwachten.
Bedankt voor de pro en contra's!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenAls er zijn die eens een toerke willen doen, ik weet zo nog wel het 1 en ander te gidsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtennet hier op het werk een doosje aangekomen voor mij
morgen direct testen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenedge 705 bundle (hr+cadans)
net de kaarten van belgie,nederland en luxemburg erop gezet.
morgen testen als het mooi weer is.
toestel is kleiner als ik verwacht had.
zal in de week naar goede gewoonte foto's maken en posten.
mss leg ik hem wel op de weegschaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn als jij eens zin hebt om van Herentals tot Kasterlee op de Kempische Heuvelrug te gaan fietsen, laat maar iets weten. Ik ken nagenoeg alle schone paadjes.
Ik allesinds wel , prachtige bossen hier om te biken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenedge 705 bundle (hr+cadans)
net de kaarten van belgie,nederland en luxemburg erop gezet.
morgen testen als het mooi weer is.
toestel is kleiner als ik verwacht had.
zal in de week naar goede gewoonte foto's maken en posten.
mss leg ik hem wel op de weegschaal
Ik werk tegenwoordig met Rubitrack om achteraf te ritten te bekijken enz ... super programma
Comment
-
Rubitrack das alleen voor mac ?
ik ga eens kijken of ik toekom met de functies van programma's die ik vind op het net.
anders schrijf ik zelf ook wel een programma. Heb al gezien dat het niet echt heel moeilijk is maar om alles te fine-tunen zal er wss wel veel werk insteken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geesixty Bekijk BerichtenAh ben je van Herentals ofzo ?
Ik allesinds wel , prachtige bossen hier om te biken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk BerichtenRubitrack das alleen voor mac ?
ik ga eens kijken of ik toekom met de functies van programma's die ik vind op het net.
anders schrijf ik zelf ook wel een programma. Heb al gezien dat het niet echt heel moeilijk is maar om alles te fine-tunen zal er wss wel veel werk insteken.
@ Jakkel : idd is niet ver uit de buurt
Comment
-
Vandaag eens een trackske gaan herverkennen net over de taalgrens in Grez Doiceau. 1 van de mogelijke trails die ik kan gidsen. 56K en 900 hoogtemeters en konstant op en af
Voor diegenen die het interesseert, ik ga de gps track uploaden naar Motionbased. Kijk maar op m'n blog als je de track wil downloaden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenzalig ding
hoeveel informatie dat ik nu kan krijgen is echt een heel verbetering tegenover vroeger
Comment
-
Ik vind dat ook allemaal mooi zulke grafiekjes enzo, de vraag is: heeft dat eigenlijk enig nut voor amateurs als ons?
Ik train met niks, enkel een snelheidsmetertje. Ik ga eigenlijk enkel op het gevoel in m'n lijf af, voor de zelden competitierijdende fietser die ik ben is dat voldoende vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenBof, ik hou wel van die grafiekjes. en ik heb nog een polar ook, dus heb ik alles dubbel. Is wel leuk om te zien wat je gedaan hebt, enfin ik vind dat toch leuk..vooral als je gericht wil trainen is zo'n polar of edge wel een leuke tool.
Comment
Comment