Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wou het eigenlijk al een tijdje posten maar is er niet echt van gekomen.
    Vorige week zondag het vaste parcours Mario De Clerck gedaan in Wortegem-Petegem, we hebben beetje een combinatie van de 3 afstanden gedaan waardoor we op een 35 km uitkwamen. Was een mooie tocht met een goed stuk offroad en het lag goed slijkerig.
    Ook geluk gehad met het weer, niet te koud, zon en niet te warm ook.

25 november is er in mijn hometown een toertocht, die van Wielsbeke. Zijn er nog van plan om af te komen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Zeg Bikefreak, een maand is bestaat doorgaans uit vier weken, 4 x 3= 12.
      Maar ja, je hebt gelijk.
      Zeg je dit nu voor de grap? Ik hoop het alvast. Alleen februari telt exact vier weken. Alle andere maanden tellen twee of drie dagen meer.

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Van zulke taferelen hou ik wel, tot 20 keer sterven op een rit en blijven doorgaan.
      Vooral in heuvelachtig gebied is het soms man tegen man, en dan boven aankomen met een hartslag van 190. Op die moment is dat niet plezant, achteraf wel.
      Idd, eens je in zo'n tempo zit (bij mij is het toch zo), dan blijf je alles geven, zelfs al zit je er door. Wel hopen dat je genoeg suikers binnen hebt en het lang genoeg kan uithouden natuurlijk.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
        Zeg je dit nu voor de grap? Ik hoop het alvast. Alleen februari telt exact vier weken. Alle andere maanden tellen twee of drie dagen meer.

Tuurlijk zeg ik dat voor de grap, zie bijhorende smiley.
        Oké, voor alle duidelijkheid, je hebt die km's in drie maanden - 7 tot 8 dagen gedaan, goed zo?

Comment

• Misschien off topic; één adres waar je een degelijke MTB kunt kopen voor een goede prijs: www.s-tec-sports.de. Heb mijn Giant carbon gekocht (kostprijs België een goei 4000 euro, by the deuts: 2600). Topmateriaal voor een TOPPRIJS, echt de moeite om naartoe te rijden!!!

Greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Tuurlijk zeg ik dat voor de grap, zie bijhorende smiley.
            Het leek erop dat je jezelf corrigeerde.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asmodeus Bekijk Berichten
              Misschien off topic; één adres waar je een degelijke MTB kunt kopen voor een goede prijs: www.s-tec-sports.de. Heb mijn Giant carbon gekocht (kostprijs België een goei 4000 euro, by the deuts: 2600). Topmateriaal voor een TOPPRIJS, echt de moeite om naartoe te rijden!!!

Greetz
              Goeie winkel.
              Ik heb er al een wielsetje besteld voor mijn racefiets (DT 240 - DT RR 1.1).
              Vooral de zaken die in promotie staan, zijn nogal eens de moeite waard.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• TT van Antoing/Bruyelle, met de steengroeve. De afwezigen hadden ZWAAAAR ongelijk!!!! Miljaar wat 'n prachttocht volgend jaar zeker weer.

Comment

• Dirty pics.

Comment

• Achterzetels plat en *hup* in BABS zeker?
                    Last edited by Spillies; 12/11/2007, 02:24.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Yep. Supermakkelijk. 'k Ga dat wel missen met m'n eentje... daar wordt 't een fietsenhouder op de dakdragers.

Comment

• Gisteren de VTT van Kruishoutem gereden. En het had de hele week geregend, dus het was gezellig. Met gezellig bedoel ik: modderig, enorm vettige singletracks en door velden ploegen waar er meer modder lag dan aarde. Wel een zware tocht door die modder. 1 keer serieus op mijn doos gegaan en mijn fiets heeft het semi-begeven. Mijn achterrem werkte al niet zo goed niet meer en nu is ze volledig gesprongen. Voorlopig vervang ik de rem nog niet, het kan zijn dat ik volgende week toch met een andere fiets rondfiets. Plots begon het ook te stortregenen bij het binnenrijden van Wannegem-Lede, dus eventjes moeten schuilen want fietsen ging echt niet meer gaan, je zag bijna niets meer.

Comment

• Dude, ge hebt een MEGA-impressionante TT gemist dan in Bruyelle (Antoing), in de steengroeve. Door zuigende veldjes gaan ploeteren is goed voor één keer per maand, de rest van die maand moet ge opvullen met scherpe klimmetjes, adembenemend snelle afdalingen, technische afdalingen en prachtige (onbekende) omgevingen met subliem zicht.

Trouwens gisteren dus naast zo'n bulldozer gefietst, die banden had ter hoogte van 2 of misschien 3 verdiepingen, en alle 4 met van die "sneeuwkettingen" rond. Impressive.

De typische Vlaamse TT'tjes, mjah, ik vind ze handig als je niet veel tijd hebt, maar wat meer naar 't Zuiden toe is er verdorie toch 'n pak meer te beleven, lijkt me. Volgend weekend probeer ik de TT in Noyelles-sous-Lens mee te pikken, da's quasi hetzelfde als de TT van Sallaumines. Dus 100% offroad met énkel terrils en single tracks. Veel korte steile klimmetjes, technische afdalinkjes, bumps & jumps, ... geen "veld-ploegen". Info : hier en hier. Let bij de laatste link vooral op de lovende commentaren vanaf pagina 4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Yep. Supermakkelijk. 'k Ga dat wel missen met m'n eentje... daar wordt 't een fietsenhouder op de dakdragers.
                            Dat wordt je snel beu hoor, ik moest dat met de passat ook steeds doen. Maar 't is wel properder voor de binnenkant van de auto.

Comment

De typische Vlaamse TT'tjes, mjah, ik vind ze handig als je niet veel tijd hebt, maar wat meer naar 't Zuiden toe is er verdorie toch 'n pak meer te beleven, lijkt me. Volgend weekend probeer ik de TT in Noyelles-sous-Lens mee te pikken, da's quasi hetzelfde als de TT van Sallaumines. Dus 100% offroad met énkel terrils en single tracks. Veel korte steile klimmetjes, technische afdalinkjes, bumps & jumps, ... geen "veld-ploegen".
                              Dat is ook het type TT waar je de fiets voor hebt he gTa, daar komt die volledig tot zijn recht. Ik deel je mening over de vlaamse TT's volledig.
                              Bekijk de kalender van Stany Smol(vroeger Adam Smol) maar eens, da's stuk voor stuk super plezier.

Comment

Yep. Supermakkelijk. 'k Ga dat wel missen met m'n eentje... daar wordt 't een fietsenhouder op de dakdragers.
                                Geen afneembare trekhaak? Ik moet dat zeker hebben op een volgende wagen.
                                BTW, er lagen toch doeken in de auto eer je die fiets erin gegooid hebt?
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                  Dat wordt je snel beu hoor, ik moest dat met de passat ook steeds doen. Maar 't is wel properder voor de binnenkant van de auto.
                                  Ik weet 't dat dat 'n beu werk is, en rijden met zo'n ding op je dak is ook niet alles. Maar 'k kan niet anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                    Geen afneembare trekhaak? Ik moet dat zeker hebben op een volgende wagen.
                                    BTW, er lagen toch doeken in de auto eer je die fiets erin gegooid hebt?
                                    Neen, maar de fiets heeft nog de bikewash gezien voor 'ie in m'n auto ging.

Afneembare trekhaak heb ik niet besteld, omdat ik toen nog niet wist dat ik weer zou gaan MTB'en.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                      Dat is ook het type TT waar je de fiets voor hebt he gTa, daar komt die volledig tot zijn recht. Ik deel je mening over de vlaamse TT's volledig.
                                      Bekijk de kalender van Stany Smol(vroeger Adam Smol) maar eens, da's stuk voor stuk super plezier.
                                      Linkje?

Comment

Linkje?

alstu

Deze zijn wel afgelopen voor dit jaar.
                                        O²Bikers of www.mountainbike.be geven een goede calender.
                                        Er is nog zo'n organisatie, GHF, maar daar heb ik ni direct een link voor...
                                        Last edited by ; 12/11/2007, 13:47. Reden: toevoeging

Comment

Neen, maar de fiets heeft nog de bikewash gezien voor 'ie in m'n auto ging.

Afneembare trekhaak heb ik niet besteld, omdat ik toen nog niet wist dat ik weer zou gaan MTB'en.
                                          Afneembare trekhaak, heb ik ook niet besteld. Dan zou ik moeten bijbetalen hebben voor de firmawagen, en dat weiger ik. Bovendien krijg ik halverwege januari de nieuwe wagen, en dat is een break.
                                          De huidige inloper, seat altea XL, is prima voor een fiets in te stoppen, vuil of proper

Comment

Working...
                                          X