Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
    Deze middag weest ophalen, door het slechte weer maar een kort ritje gedaan, maar het bolt heerlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Deze werden gebruikt door Paulissen en zijn team-maats in Houffalize. Ik heb een paar foto's gevonden, er zijn er nog meer maar daar heb ik wat meer tijd voor nodig.
      Voor alle cannonfreaks :

PS: al iemand gezien dat Roel op z'n groot blad staat vooraan?? Schakelprobleem of verduiveld sterk ? Straffe kost hoor, het was daar niet echt vlak

Comment

• Het is niet mijn gewoonte foto's van de mannen te posten, maar voor deze maak ik graag een uitzondering

bedankt voor de mooie jaren, Filip, en het ga je goed !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Zijn die gebruikt?
          Spiksplinternagelnieuw.

Denk je dat, een hobbyist die die heeft gespoten? Straffe kost, dan toch. I mean ... ge moet dan nog zo'n stickerset te pakken zien te krijgen ook ... en 't lijkt er toch op dat die stickers "inversed" zijn, zodat ze goed passen op wit ipv op zwart?

Check : http://www.mavic.com/mtb/products/cr....995835.1.aspx

'k Vind ze ook zeer knap, 'k vrees alleen dat ze niet goed bij m'n bike gaan passen. Teveel wit wordt een beetje plastiekerig van looks zo op den duur, ni?
          Last edited by ; 12/05/2009, 21:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Spiksplinternagelnieuw.

Denk je dat, een hobbyist die die heeft gespoten? Straffe kost, dan toch. I mean ... ge moet dan nog zo'n stickerset te pakken zien te krijgen ook ... en 't lijkt er toch op dat die stickers "inversed" zijn, zodat ze goed passen op wit ipv op zwart?
            Tsja, 't is in elk geval héél professioneel gedaan, enfin zo'n megaprestatie is dat niet hoor omdat zo mooi te spuiten. En die stickers, dat kan nagemaakt worden natuurlijk. Ik heb een collega en die z'n vrouw werkt in zo'n firma die zelfklevers maken, die heeft voor mij al eens perfecte copy's van Cannondale stickers gemaakt. Tegenwoordig kunnen ze veel met allerlei fotoprogramma's en dergelijke.
            Nu, het kan zijn dat het een gelimiteerde oplage ofzo is hé, ik zeg niet dat het met 100% zekerheid selfmade stuff is, ik denk het alleen wel.
            Heb je die eigenaar al eens gecontacteerd?

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Check : http://www.mavic.com/mtb/products/cr....995835.1.aspx

'k Vind ze ook zeer knap, 'k vrees alleen dat ze niet goed bij m'n bike gaan passen. Teveel wit wordt een beetje plastiekerig van looks zo op den duur, ni?
            Vind ik niet, dat moet reteknap zijn op uw bike... da's mijn mening natuurlijk. Ik hou nu eenmaal van opvallende fietskes, kan ik ook niet helpen.

Comment

• Eigenaar zegt dat ze van één of andere pro team bike komen. Voor de rest geen info. Nog niet gereden, heeft ze gekocht en verkoopt ze door.

Comment

Eigenaar zegt dat ze van één of andere pro team bike komen. Voor de rest geen info. Nog niet gereden, heeft ze gekocht en verkoopt ze door.
                Ik vind het heel raar, ik vind compleet niks van witte Crossmaxen terug op Google...

Comment

• Ik ook niet. Daarmee dat 'k 't hier vroeg.

En toch, 't ziet er allemaal zo genuine uit... En de stickers zijn compleet identiek aan de 09 Crossmax ST stickers, maar dan op de witte kleur afgestemd.

Comment

Ik ook niet. Daarmee dat 'k 't hier vroeg.

En toch, 't ziet er allemaal zo genuine uit... En de stickers zijn compleet identiek aan de 09 Crossmax ST stickers, maar dan op de witte kleur afgestemd.
                    Lijkt mij ook af fabriek gedaan. De letters op de witte spaak, die spuit je daar zelf niet zo op..
                    Vraag eens van welke proteam bike, dan kan je eens opzoeken op basis van dat team...

Comment

• Gepersonaliseerd, het zou kunnen ...
                      Ik ken die witte wielen ook niet, maar ik volg het ook niet meer zoals vroeger natuurlijk.
                      Vroeger had Mavic ook nog een volledig setje witte wielen, maar welke waren dat ook weer?
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Lijkt mij inderdaad heel goed gedaan, misschien een beperkte oplage voor een Team.
                        Zo zag ik in Houffa ook vorken in speciale kleuren (zowel RS als Magura) voor bepaalde teams.

Het nadeel van wit, vooral in mountainbike, is dat het niet lang wit blijft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                          Deze middag weest ophalen, door het slechte weer maar een kort ritje gedaan, maar het bolt heerlijk.
                          Post eens wat zelfgemaakte foto's. Alleszins een mooi fietsje. Heel leuk om mee door de stad te crossen en af en toe eens off-road te gaan. Hier ga je alleszins nog veel plezier aan beleven.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ze zijn verkocht en ik heb niet meegeboden.

Ze zijn niet veel meer gegaan dan een nieuwe set ST Lefty ... maar aangezien de verkoper in de States zit : nog 'es 62 USD shipping, daar bovenop nog 'es een 30 USD insurance, en dan nog 'es importrechten (een dikke 80 EUR dacht ik). Is 't me niet waard.

Wel knappe wielen, en ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ze oem mavic zijn.

Comment

Ik ook niet. Daarmee dat 'k 't hier vroeg.

Dat kan perfect nagemaakt worden zulke stickertjes. Het zou kunnen dat het inderdaad wielen zijn die in het wit gespoten zijn voor een bepaald team, onder licentie van Mavic bijvoorbeeld, da's een mogelijkheid. Ik blijf serieuze twijfels hebben dat ze zo uit de fabriek zijn gekomen... maar het kan natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                Lijkt mij ook af fabriek gedaan. De letters op de witte spaak, die spuit je daar zelf niet zo op..
                                How how, da's daar niet opgespoten hoor.
                                Al die opschriftjes die je daar ziet zijn allemaal stickers, met eventueel een vernislaagje over. Spuit dat zeer kleine Mavic logootje maar eens op zo'n spaak, da's tijdrovend en verre van simpel. De opschriften op de rode spaakjes van m'n SLR's zijn ook stickertjes met een laagje vernis over.

Comment

Ze zijn verkocht en ik heb niet meegeboden.

Ze zijn niet veel meer gegaan dan een nieuwe set ST Lefty ... maar aangezien de verkoper in de States zit : nog 'es 62 USD shipping, daar bovenop nog 'es een 30 USD insurance, en dan nog 'es importrechten (een dikke 80 EUR dacht ik). Is 't me niet waard.

Wel knappe wielen, en ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ze oem mavic zijn.
                                  Koop u een zwart setje en tegen een vriendenprijsje maak ik voor u zulke witte exemplaren.

Comment

Ze zijn verkocht en ik heb niet meegeboden.

Zou ik ook niet gedaan hebben.
                                    En anders een wit setje van DT Swiss kopen.

Veel beter.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                      Post eens wat zelfgemaakte foto's. Alleszins een mooi fietsje. Heel leuk om mee door de stad te crossen en af en toe eens off-road te gaan. Hier ga je alleszins nog veel plezier aan beleven.
                                      Zal ik eens doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        How how, da's daar niet opgespoten hoor.
                                        Al die opschriftjes die je daar ziet zijn allemaal stickers, met eventueel een vernislaagje over. Spuit dat zeer kleine Mavic logootje maar eens op zo'n spaak, da's tijdrovend en verre van simpel. De opschriften op de rode spaakjes van m'n SLR's zijn ook stickertjes met een laagje vernis over.
                                        Dat bedoelde ik ook Jakkel, dat je dat zelf bijna niet kan doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          Mijn eerste echte MTB, een 2009 Trek 6300
                                          Een volledig standaard Pearl White / Gloss Black 15,5"

Sinds eergisteren in mijn bezit.

Ik kom van een wit product fietsje dat ik van iemand gekregen had voor wie het in de weg stond. Daar een jaartje op gereden en ondanks de vreselijk slechte kwaliteiten van dat krel toch altijd de goesting blijven behouden. En dan na wat rondkijken al snel op de 6300 gebotst

Al wat gaan rijden op mijn redelijk compact, heuvelachtig en technisch parcoursje hier in Vosselaar, en ongelooflijk onder de indruk: deze fiets kan meer dan ikzelf
                                          De doseerbaarheid en kracht van de remmetjes, en ook de stijfheid van het kader vielen me het meest op: er gaat niks van mijn 'kracht' verloren in gewobbel, zalig!
                                          Strak schakelen ook met de Deore LX, al weet ik ondertussen al wel dat een XT beter is. Ik zal hier wel een eindje mee voortkunnen, ik kijk er al naar uit

Een post daterende van 19 januari, gisteren de 1000 km overschreden en nog altijd verliefd. Elke rit is een plezier!

Binnenkort wel eens binnendoen om de derailleur terug af te stellen enzo. En ik ga ook eens proberen m'n stuur wat te verlagen.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X