wat een kutweer dezer dagen... pff... ben eigenlijk van plan om morgenavond een tourke te gaan doen maar met zo'n strontweer ziet 't er naar uit dat de route 1 modderpoel zal zijn en dus 't zo niet echt geestig meer is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenwat een kutweer dezer dagen... pff... ben eigenlijk van plan om morgenavond een tourke te gaan doen maar met zo'n strontweer ziet 't er naar uit dat de route 1 modderpoel zal zijn en dus 't zo niet echt geestig meer is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDe weg op hé!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenJullie hebben XTR achtige dingen maar mijden precies die omstandigheden die het verschil maken met minder groepen heb ik zo de indruk. No offence
Btw, ik heb geen XTR.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHet is niet omdat je 'XTR-achtige' dingen hebt, je verplicht bent om in de modder te gaan ploeteren hé.
Btw, ik heb geen XTR.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenJullie hebben XTR achtige dingen maar mijden precies die omstandigheden die het verschil maken met minder groepen heb ik zo de indruk. No offence
Door de modder rijden kan me niet echt boeien, zeker niet als het constant ploeteren is zoals nu. Alhoewel ik er dan weer geen graten in zie om in de Ardennen door stroompjes te fietsen
EDIT : fotoke
Comment
-
Comment
-
Da's nu immers maar spettermodder, en da's de beste soort. Als het nu een dag droog ligt, is het veel erger, dan krijg je van die plakmodder..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtentoch niet iedereen hier
Comment
-
zo, toch maar even de groene route van Oosterzele gedaan. Is maar een kort parcourke maar dankzij 't weer van de afgelopen dagen redelijk tricky op sommige stukken. 1 keer plat gegaan, op m'n zij geland in een zacht bedje brandnetels ... in greppels van landwegen crossen waar 't gras tot aan je knieën komt en je niet ziet waarin je rijdt kan voor verrassingen zorgen.
't Was weer leuk dat wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenidem hier, ik zoek het niet op maar als het bvb begint te regenen tijdens een rit rij ik door. Ik heb mijn beste chrono's trouwens in de regen gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten't Was weer leuk dat wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenzo, toch maar even de groene route van Oosterzele gedaan. Is maar een kort parcourke maar dankzij 't weer van de afgelopen dagen redelijk tricky op sommige stukken. 1 keer plat gegaan, op m'n zij geland in een zacht bedje brandnetels ... in greppels van landwegen crossen waar 't gras tot aan je knieën komt en je niet ziet waarin je rijdt kan voor verrassingen zorgen.
't Was weer leuk dat wel
Comment
-
Ik heb problemen met mijn magura marta remmen.
Als ik ze in knijp werken ze perfect maar als ik druk blijf zetten in een langere afdaling verliezen ze kracht. Na wat zoeken heb ik het probleem gevonden. Op de plunger van de lever zit een seal en die is versleten. Als er 'langdurig' kracht op gezet wordt laat die de olie gewoon terug naar het reservoir lopen. Het zou onder garantie moeten vallen.
Ik heb dus maar nieuwe remmen gekocht op ebay. Weer marta's Deze keer wel met een 180mm schijf vanvoor zodat ik ze direct ook goed kan gebruiken op de alpenmarathons die in de planning staan.
Deze ga ik vanavond monteren en dan kunnen de kappotte remmen terug naar magura.
Als ik ze terug heb verkoop ik ze of zet ik ze op mijn mud bike (wss)
De nieuwe + schijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk had al eens gevraagd aan welk tempo jij fietst zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk BerichtenIk heb problemen met mijn magura marta remmen.
Als ik ze in knijp werken ze perfect maar als ik druk blijf zetten in een langere afdaling verliezen ze kracht. Na wat zoeken heb ik het probleem gevonden. Op de plunger van de lever zit een seal en die is versleten. Als er 'langdurig' kracht op gezet wordt laat die de olie gewoon terug naar het reservoir lopen. Het zou onder garantie moeten vallen.
Ik heb dus maar nieuwe remmen gekocht op ebay. Weer marta's Deze keer wel met een 180mm schijf vanvoor zodat ik ze direct ook goed kan gebruiken op de alpenmarathons die in de planning staan.
Deze ga ik vanavond monteren en dan kunnen de kappotte remmen terug naar magura.
Als ik ze terug heb verkoop ik ze of zet ik ze op mijn mud bike (wss)
De nieuwe + schijven
Comment
Comment