Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    vooral de 2e leek me interessant.
    Alleszins beter dan de eerste, die nogal wat mindere onderdelen heeft. Hij heeft natuurlijk ook zijn naam mee (Beta).

Persoonlijk zou ik meer betalen en een Trek kopen. Let wel, het model dat jij daar toont heeft een 29" voorwiel. Imo is dat een beetje nutteloos. Extra ballast ook.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
      Moet dat nieuw zijn Jupke?
      Moet niet per se nee maar ik ben toch wat schuchter soms tegen 2e hands vnl voor slijtage onderdelen dan.

Als ik er ene bij wijze van spreken voor 200 euro minder kan kopen maar 2 maand later heb ik 150 euro kosten dan koop ik me liever een nieuwe.

Als het echt een koopje én kwaliteit is sla ik het niet af natuurlijk.

Mijn eerste koersfiets heb ik zo voor 200 euro gekocht occasie en 3 jaar goed mee gereden tot er kosten aan kwamen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Even weinig als m'n Ridley die na 2 jaar 0 problemen heeft

Heb je van die fietsen ook foto's? Ben daar wel benieuwd naar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
          Alleszins beter dan de eerste, die nogal wat mindere onderdelen heeft. Hij heeft natuurlijk ook zijn naam mee (Beta).

Persoonlijk zou ik meer betalen en een Trek kopen. Let wel, het model dat jij daar toont heeft een 29" voorwiel. Imo is dat een beetje nutteloos. Extra ballast ook.
          Was me nog niet opgevallen

vb'tje van een goede budget-trek?

Mijne maat waar ik mee zou gaan rijden heeft een focus gekocht voor 550 en dat is eigenlijk al wel deftig vind ik.

Maar ik dacht dat ik online misschien wel iets gelijkaardigs goedkoper of beter aan de zelfde prijs kon vinden.

Schijfrem heb ik niet van doen voor de paar keer dat ik een berg tegenkom is dat de moeite niet.

Vooral goed lopende vitessen en een degelijk vorkje vind ik belangrijk.

Comment

• Doen fietsenhandelaars ook mee aan de solden trouwens?
            Misschien wel eens de moment om eens te gaan neuzen bij de mega-bike misschien hier in turnhout.

Comment

vb'tje van een goede budget-trek?
              Ik heb een 6300

Te bezichtigen aan de 020
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik ben altijd geneigd tweedehands te kopen, zoiets bijvoorbeeld:

Of dit: http://www.2dehands.be/ridley-scorpi...rt=3&start=105

Of dit: http://www.2dehands.be/mountainbike-...qq=specialized

Ik kan er 100 posten als ik wil.
                Nu ja, gaan kijken is altijd de boodschap. Maar er zijn veel gekken die iets wegdoen waar nauwelijks mee gereden is.
                Last edited by ; 02/07/2009, 19:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                  Ik heb een 6300

Te bezichtigen aan de 020
                  waar gehaald en voor hoeveel?

Comment

waar gehaald en voor hoeveel?
                    ik zie hier dat ie deore is uitgerust en hydrolische schijfremmen heeft?

Ik zou dan precies zelf eerder voor xt met gewode remmen uitkijken precies.

Comment

Eigenlijk wel he, lang getwijfeld ook... Maar ik vind schijfremmen te vet
                      Ben ook wel heel tevreden van kracht en doseerbaarheid. De XT komt er ooit wel op

Gekocht bij van Overmeire in Westerlo voor 750,- incl. kilometriek enzo. Maar elders doen ze er soms nog n pak meer af heb ik gehoord.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                        Heb je van die fietsen ook foto's? Ben daar wel benieuwd naar

De KTM niet direct een foto van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                          Eigenlijk wel he, lang getwijfeld ook... Maar ik vind schijfremmen te vet
                          Ben ook wel heel tevreden van kracht en doseerbaarheid. De XT komt er ooit wel op
                          Idem. Gewoon voor de looks wou ik dat.
                          Volledige SLX groep kost 350 ongeveer heb ik gezien, dat vind ik goed meevallen als ik nog wat terugkrijg voor die Deore spullen. Maar het zal toch niet voor direct zijn, denk trouwens niet dat ik veel verschil zou voelen.

Comment

Deore LX met V-brakes is al dik in orde.
                            Wel wat oppassen met Deore-onderdelen mocht je regelmatig in de modder willen duiken.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik heb dit jaar een TREK 8000 aangekocht en ben van plan mijn zoontje (7 jaar) ook een MTB aan te kopen. k'Weet nie goe welk merk te kiezen. Ik denk dat ik hem ook een TREK ga kopen. Heeft iemand ervaring in MTB's voor kinderen ?
                              AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Bij Hopmans Fietsgigant in Bergen op Zoom vindt u de meest uitgebreide collectie racefietsen, fietskleding, schoenen, onderdelen en accessoires.

Goedkoopste webshop die ik al tegengekomen ben.
                                Volledige SLX Disc groep: 315 euro
                                Fulcrum Red Metal 5: 130 euro
                                Fak, weinig.

Comment

• Promo bj van eyck, is dat iets?

Iemand ervaring mee?

Volgens een andere site is ie afgemonteerd met deore van voor en deore xt achteraan.

Leek me precies wel iets en is vlak bij.

Comment

Promo bj van eyck, is dat iets?

Iemand ervaring mee?

Volgens een andere site is ie afgemonteerd met deore van voor en deore xt achteraan.

link vergeten http://www.vaneycksports.com/index.p...motion&idp=209

Comment

• Ziet er goed uit voor die prijs. Wel met hydraulische remmen, zie ik. Had je daar niets op tegen? Pas op, die Magura's zijn zeer goeie remmen. Beter doseerbaar dan V-brakes, maar dus ook gevoelig aan lucht in de leidingen. Zelf vind ik dat echter geen nadeel. Het is niet dat je die leidingen elke twee maand moet ontluchten.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik heb op m'n vorige hardtail jarenlang met HS33's gereden, in combinatie met Crossmax'en (eerste generatie). Gigantisch tevreden van, superremmen, zeer goed doseerbaar, m.i. beter doseerbaar dan al de Louise's, Martha's, Juicy's en Hope's waarmee ik al gereden heb (al ben ik verre van een expert).

Comment

Promo bj van eyck, is dat iets?

Iemand ervaring mee?

Echte foto's: http://www.mountainbike.nl/forum/viewtopic.php?p=773316
                                          Magura vork voor dat geld, had ik eerlijk gezegd niet verwacht (kost los rond de 400 euro zie ik, goed spul).

Comment

Working...
                                          X