Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ben daar vrij zeker van, merken als Radon, Cube, Red Bull, etc... daar krijg je nog waar voor je geld.
Ga je voor een bekende(re) naam betaal je soms het dubbele met een slechtere afmontage.
Feit. De slechtere garantievoorwaarden moet je erbij nemen. En ik bedoel dat niet echt negatief hoor. Zou dat ook zo doen. Nu ja, als ik per sé een nieuwe zou willen toch.
Heb een tijd geleden nog even gedacht om de goedkoopste Canyon in huis te halen. Als gewone fiets dan wel. Niet om echt te biken. Edoch, ik heb geen gewone fiets nodig, zo blijkt. Mocht ik er eentje nodig hebben, het werd een cruiser.
Absoluut, ik heb hier een tijdschrift liggen waar de Scott Scale 30 in staat. Volledige SLX-groep voor 2300 euro. *slik*
Akkoord, wel carbon frame en Fox 32 F100RL, maar dan nog... Dan neem ik dat gebrek aan service er graag bij!
Cube vind ik ook al aan de duurdere kant, in vergelijking met Radon dan. Wel vette kleuren daar.
Net in het schemerdonker de term cross country nieuwe inhoud gegeven.
Barends werken goed als pikdors.
Ach, op zo'n momenten is m'n twijfel weg waarom ik niet voor een koersfiets ben gegaan.
Net VTT rit van Oosterzele achter de rug. Damn... was niet zo'n goed idee om de 50 km te kiezen na gisteren en eergisteren nog buikgriep gehad te hebben. Ging me dus niet goed af en dan ook nog eens 10 km te veel gereden omdat we ergens een pijlte gemist hadden.
Achteraf, nu ik in m'n zetel in de tuin in 't zonneke lig te chillen wel een goed gevoel eraan overgehouden
Comment