Oorspronkelijk geplaatst door Japy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenLaten we hopen
Ga je voor een bekende(re) naam betaal je soms het dubbele met een slechtere afmontage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenBen daar vrij zeker van, merken als Radon, Cube, Red Bull, etc... daar krijg je nog waar voor je geld.
Ga je voor een bekende(re) naam betaal je soms het dubbele met een slechtere afmontage.
Heb een tijd geleden nog even gedacht om de goedkoopste Canyon in huis te halen. Als gewone fiets dan wel. Niet om echt te biken. Edoch, ik heb geen gewone fiets nodig, zo blijkt. Mocht ik er eentje nodig hebben, het werd een cruiser.
Comment
-
Absoluut, ik heb hier een tijdschrift liggen waar de Scott Scale 30 in staat. Volledige SLX-groep voor 2300 euro. *slik*
Akkoord, wel carbon frame en Fox 32 F100RL, maar dan nog... Dan neem ik dat gebrek aan service er graag bij!
Cube vind ik ook al aan de duurdere kant, in vergelijking met Radon dan. Wel vette kleuren daar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIk hoop zo snel mogelijk
Ik heb op wielertoerist.be gelezen van iemand die hem op 8 dagen had dus ik hoop sneller dan dat
Heel lang zal het niet duren denk ik en het steekt natuurlijk niet op een dag.
Beetje meer geduld hebben dus ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenNet de mail nog eens bekeken, daar staat dat momenteel de levertermijn 2-3 weken bedraagt, zal met die acties zijn zeker?
Beetje meer geduld hebben dus ...
Comment
-
Staat uw afmontage hier al ergens opgelijst of is het zoals op die foto? Heb dezelfde vork en indien Juicy 3, ook dezelfde remmerij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenStaat uw afmontage hier al ergens opgelijst of is het zoals op die foto? Heb dezelfde vork en indien Juicy 3, ook dezelfde remmerij
Hier staat alles: http://www.radon-bikes.de/xist4c/web...0_id_5541_.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtenslx voorderrailleur, xt achter, rockshockx dart vering, remmen zijn van shimano maar 'k weet niet vanbuiten welke.
Hier staat alles: http://www.radon-bikes.de/xist4c/web...0_id_5541_.htm
Het zijn trouwens Hayes-remmen volgens de specs. De meeste andere Shimano-onderdelen zijn trouwens Deore. Al bij al nog zeer nice voor die prijs.
Comment
-
Net VTT rit van Oosterzele achter de rug. Damn... was niet zo'n goed idee om de 50 km te kiezen na gisteren en eergisteren nog buikgriep gehad te hebben. Ging me dus niet goed af en dan ook nog eens 10 km te veel gereden omdat we ergens een pijlte gemist hadden.
Achteraf, nu ik in m'n zetel in de tuin in 't zonneke lig te chillen wel een goed gevoel eraan overgehouden
Comment
-
Mijn nieuwe aanwinst.
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenMijn nieuwe aanwinst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtentoppunt van lompheid: je fiets tegen je auto plaatsen, er een foto van trekken en die op een autoforum posten
Vette MTB McClane ! Proficiat, coole kleuren!
Merci1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Proficiat! Dat goudkleur vind ik er persoonlijk wel een tikkeltje over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenProficiat! Dat goudkleur vind ik er persoonlijk wel een tikkeltje over.
Goudkleur is volgens mij toch eerder 'gelig' blinkend, niet?
Dit is toch overduidelijk 'groenig' blinkend... of ben ik kleurenblind?
Comment
Comment