Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
    Gemiddeld 25?
    Fak zeg...
    Is dat iets?

Ik ben gewend van met mijn koersfiets 31-32 gem aan te komen, mij leek dit nu pokketraag (al voelde het niet zo)

Comment

• en nu eerst douchen, zoals je ziet is het nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
        Is dat iets?

Ik ben gewend van met mijn koersfiets 31-32 gem aan te komen, mij leek dit nu pokketraag (al voelde het niet zo)
        Ik doe die toer (incl. die 30 km asfalt) met 22-23 als alles meezit, en wss maar 20-21 als er zoveel modder is als nu
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Is dat iets?

Ik heb moeite om gemiddeld 20 te halen.

Comment

• Zo vuil die fiets man!
            Ik heb gisteren rood, groen en zwart (cyclocrossparcours) gereden, mijn MTB was niks vuil. Blauw heb ik niet gedaan en die ligt er meestal wel iets vettiger bij als de rest. Vandaar dat uw fiets er zo uit ziet waarschijnlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Zo vuil die fiets man!
              Ik heb gisteren rood, groen en zwart (cyclocrossparcours) gereden, mijn MTB was niks vuil. Blauw heb ik niet gedaan en die is ligt er meestal wel iets vettiger bij als de rest. Vandaar dat uw fiets er zo uit ziet waarschijnlijk.
              't Heeft vannacht en vanmiddag wel nog wat geregend natuurlijk
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                't Heeft vannacht en vanmiddag wel nog wat geregend natuurlijk
                Ja oké, maar dat beetje dat het geregend heeft gaat de zaak niet maken hoor. Ik weet waarover ik spreek, ik rijd dat parcours op vrij regelmatige basis al meer dan 10 jaar.

Comment

Ja oké, maar dat beetje dat het geregend heeft gaat de zaak niet maken hoor. Ik weet waarover ik spreek, ik rijd dat parcours op vrij regelmatige basis al meer dan 10 jaar.
                  Jij kent de wegjes rond de plassen ook het best dan
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ik ken nagenoeg alle paadjes daar. Ook buiten het officiële parcours.

Comment

• Jupke, uw gedrevenheid altijd

Comment

En ik was zeker in het begin zo nog wat aan het zoeken naar het juiste ritme en versnellingen enz enheb dus een paar keer te laat een plas gezien enzo, dat zal ook wel wat schelen zeker?

Maar toch, 't lag er redelijk vettige bij met stukjes, zeker het eerste stukje rood dat ik gedaan heb en idd het laatste stukje blauw alhoewel dat volgens mijne maat nog mee viel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                          Jupke, uw gedrevenheid altijd
                          Als ik dat nu eens met alles had he

Comment

En ik was zeker in het begin zo nog wat aan het zoeken naar het juiste ritme en versnellingen enz enheb dus een paar keer te laat een plas gezien enzo, dat zal ook wel wat schelen zeker?

Maar toch, 't lag er redelijk vettige bij met stukjes, zeker het eerste stukje rood dat ik gedaan heb en idd het laatste stukje blauw alhoewel dat volgens mijne maat nog mee viel.
                            Welcome to the mud..

Comment

Een helm !!

Comment

Als je meer dan 25 gemiddeld rijdt heb je geen tijd om rond de plassen te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                  Als je meer dan 25 gemiddeld rijdt heb je geen tijd om rond de plassen te rijden
                                  De snelle mannen zien altijd minder vuil dan de minder snelle mannen. Moet je maar eens op letten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                    Een helm !!
                                    Misschien net afgezet?

Enfin, moest hij geen helm opgehad hebben, da's zijn eigen zaak... vind ik toch.

Comment

Misschien net afgezet?

Enfin, moest hij geen helm opgehad hebben, da's zijn eigen zaak... vind ik toch.
                                      Idd net afgezet, ik fiets altijd met helm.

(behalve die 2 km met m'n stadsfiets naar het werk 's morgens en 's avonds )

Comment

(behalve die 2 km met m'n stadsfiets naar het werk 's morgens en 's avonds )
                                        Foe, foei, foei!!

Nu, als je nooit sneller dan 10 per uur rijdt naar uw werk, je komt geen enkele andere weggebruiker tegen en de weg is een droog biljartlaken zonder bochten... dan kan ik het eventueel nog door de vingers zien.

Comment

Foe, foei, foei!!

Nu, als je nooit sneller dan 10 per uur rijdt naar uw werk, je komt geen enkele andere weggebruiker tegen en de weg is een droog biljartlaken zonder bochten... dan kan ik het eventueel nog door de vingers zien.
                                          Dat staat niet bij mijn kostuumpje

en edit zegt dat ik idd geen bochten tegen kom

Comment

Working...
                                          X