Welke vork heb jij ook weer?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenSR Suntour XCR. Je hebt nog beter een bestekvork steken.
Comment
-
Gisteren de 4 uren van Overpelt gereden.
Een endurance MTB evenement, 4 uur rijden met een ploeg van 3 man, waarvan 1 man per ploeg constant op het parcours moet zijn. We hadden gekozen om elk twee toeren te rijden en dan mekaar af te lossen. Redelijk technisch parcours, constant optrekken, remmen, smalle single tracks tussen bomen, mulle zandstroken, korte opeenvolgende putjes, keren en draaien met scherpe bochtjes,... . Buiten afglelopen woensdag toch al een maand of drie niet meer op de MTB gezeten te hebben was het wel terug even aanpassen, maar het parcours lag me wel. Dit is net iets anders dan 150 km's op de koersfiets tegen de wind beuken, maar eigenlijk ging het best prima. Ik reed over twee toeren constant rond de 19'15". Elke keer rond die tijd, verzwakken naar het einde toe deed ik niet. Spijtig genoeg kwam ik met een gehandicapte ploeg aan de start. De ene was vorige week nog zwaar ten val gekomen tijdens de 6 uren van Kessel en mocht normaal niet starten van de dokter, reed bijgevolg tijden van rond de 23' op twee ronden, de andere zit te sukkelen met z'n keel en reed tijden rond de 21'. Rijden voor een redelijk klassement konden we dus wel vergeten, als m'n ploegmakkers de tijden gereden zouden hebben die ik gereden had, dan hadden we 8ste of 9de geweest (niet slecht voor een asfaltjanet denk ik dan). Uiteindelijk 33ste geworden van de 48 aangekomen ploegen, niks om over naar huis te schrijven.
Enfin, het was dikke fun en we hebben ons super geamuseerd.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Leuk dat je je geamuzeerd hebt. Rijden met een ploeg betekent altijd dat er zwakkeren of sterkeren zijn, maar dat kan de fun niet drukken en dat vind ik een goede ingesteldheid.
Ik heb gisteren 5u solo gereden in de blakende zon over de taalgrens in de driehoek Grez Doiceau-Chaumont Gistoux en Incourt Het was hot verdorie, ben onderweg 2 keer moeten gaan bijtanken in een winkelke dat gelukkig open was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenLeuk dat je je geamuzeerd hebt. Rijden met een ploeg betekent altijd dat er zwakkeren of sterkeren zijn, maar dat kan de fun niet drukken en dat vind ik een goede ingesteldheid.
In en uit een opligger bijvoorbeeld.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Comment
-
Ik heb vandaag een toertocht meegereden in Grobbendonk.
Eerst een redelijk moelijk technisch stuk (voor mij dan toch) op het militair domein van een km of 15 en dan nog 25 km in de bossen daarrond. Mooi parcours en 'k heb mij goed geamuseerd
41.4 km in 1u50.
Sinds donderdag dat ik voor de eerste keer met m'n nieuw fietsje ben gaan rijden tot nu al 160 km gedaan
Nu is het terug tijd voor nog eens op de weg te gaan denk ik, anders gaat m'n Stevens jaloers worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIk heb vandaag een toertocht meegereden in Grobbendonk.
Eerst een redelijk moelijk technisch stuk (voor mij dan toch) op het militair domein van een km of 15 en dan nog 25 km in de bossen daarrond. Mooi parcours en 'k heb mij goed geamuseerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAllée, dan zijn de paadjes nu weer vrijgemaakt op 't militaire domein. Kan ik er op m'n gemak weer gaan rijden zonder me een weg door het onkruid hoeven te banen.
Mag je daar anders ook fietsen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenOok wel lekker, 1150 euro.
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenMijn nieuwe aanwinst.
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten... Of een schans over een boom.
Wel leuk die hindernisjes..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenAha! Daar moet ik over gelezen hebben. Die vind ik ook zalig van looks.
Tevreden van zo te horen? Da's een 20" denk ik die kader?
Hoeveel korting heb je kunnen krijgen als ik vragen mag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJij had je persoonlijke fotograaf mee zeker?
Wel leuk die hindernisjes..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDie foto's zijn allemaal door m'n ploegmakkers genomen, simpelweg vanuit onze box aan de wisselzone.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten'k moet ook eens in een ploeg meerijden denk. Zowat van alles wat ik doe heb ik (veel) foto's maar van op de fiets bijna niks.
Dat is ook een reden om in groep te rijden natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIk gebruik die site enkel om m'n trainingen bij te houden.
Wel leuk dat je op het einde van de maand kan kijken hoeveel en hoever je gefietst hebt, voor de rest gebruik ik het ook voor niets hoor.
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenGoh, mij interesseert dat niet echt, al begrijp ik wel dat het motiverend kan werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten'k moet ook eens in een ploeg meerijden denk. Zowat van alles wat ik doe heb ik (veel) foto's maar van op de fiets bijna niks.
Komen van MTB Team Derdaele+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenAls je amper fietst heb je daar ook niets aan hé
Vroeger fietste ik wel wat meer, maar dan nog hield ik het niet bij. Nu ja, op die ene zomer dat ik op 12 weken 6000 km gebold had na dan ...
Comment
Comment