Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
    Aha! Daar moet ik over gelezen hebben. Die vind ik ook zalig van looks.
    Tevreden van zo te horen? Da's een 20" denk ik die kader?
    Hoeveel korting heb je kunnen krijgen als ik vragen mag?
    Zeker tevreden. Heb hem sinds 24/07. Gekocht in Houffalize voor een iets lagere prijs. Heb dan ginder nog een volle week een aantal ritten gedaan. Zeker geen slechte koop.
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
      Klinkt als een uitdaging

Enfin, nu ga ik slapen, morgen weer vroeg dag maar we regelen dat nog.
      Is best wel te doen denk ik hoor, als je 'r echt voor zoekt te gaan.
      Weersomstandigheden, ondergrond (zand nat of droog), bandenspanning, soort banden, hetgene je al achter de rug hebt,... 't speelt allemaal een rol natuurlijk.

Comment

• Mooie designs hier: http://www.superior.cz/en/main-page.html

Comment

Netjes! I like.
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Heb 'm lekker gegooid in de (weinige) bochten in Lille, 't lag perfect om 'm lichtjes te driften

En ook een gevoelsmatig record op de singletrack aan de golf
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik heb nu echt wel een nieuwe ketting, 44T voortandwiel en nieuwe cassette nodig.

Ik twijfel nog fel tussen een XT en Sram Pg 990 cassette. De Sram is duurder, weegt een fractie meer en zou naar 't schijnt net iets minder slijtvast zijn dan de XT, maar hij is oooh zo mooi met die rode alu cassettebody.
              morgen eens naar Van Eyck bollen peins 'k.

Btw, Sram heeft de weg naar de kleurtjes ook gevonden, mooi... héél mooi!

Comment

• ik heb beide cassettes regelmatig gebruikt en na enkele keren besloten om geen p990 meer erop te leggen.
                Slijt meer (veel meer in de modder) en schakelt ook minder correct in de modder.
                rijd nu constant met 'gewone' XT en ultegra (12-27) cassettes.

moest ik echter rode accenten hebben op mijn fiets,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                  ik heb beide cassettes regelmatig gebruikt en na enkele keren besloten om geen p990 meer erop te leggen.
                  Slijt meer (veel meer in de modder) en schakelt ook minder correct in de modder.
                  rijd nu constant met 'gewone' XT en ultegra (12-27) cassettes.

moest ik echter rode accenten hebben op mijn fiets,...
                  Mmmm, ik heb al verschillende tegenstrijdige meningen en ervaringen op het net gelezen. Typisch internet natuurlijk, ik denk dat ik het zekere voor het onzekere ga nemen en toch maar weer voor een XT ga gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Mmmm, ik heb al verschillende tegenstrijdige meningen en ervaringen op het net gelezen. Typisch internet natuurlijk, ik denk dat ik het zekere voor het onzekere ga nemen en toch maar weer voor een XT ga gaan.
                    't Is een XT geworden en geen Shitram.

Comment

• Net nog wat gaan rijden, de Ritchey Speedmax'en bevallen me zeer goed tot nu toe. Erg weinig rolweerstand op de weg (je voelt gewoon dat je sneller gaat dan met die versleten Bontragers), maar de grip op losse stenen sloeg vandaag serieus tegen. Ik denk dat het aan de druk te wijten was, ik denk dat er voor het moment meer dan 4 bar in zit... (geen drukmeter )

Comment

(je voelt gewoon dat je sneller gaat dan met die versleten Bontragers)
                        Die banden zijn echt erg op de weg he

Maar ik vind ze nog wel lekker in het terrein
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Vandaag viel het op dat mijn schijfremmen een *blubblubblub* geluid maakten terwijl ik remde. Olie of water ofzo? Het is de eerste keer dat ik het hoorde?

Iemand die weet wat dat zou kunnen zijn? Het zijn Avid Juicy 3 remmen.

Comment

Lijkt me ook leuk, ooit ga ik eens naar de bergen met de MTB, ik heb er al heel veel vertoeft met de koersfiets. Maar ik heb dit jaar MTB'ers bezig gezien vanuit de téléferique op Alpe d'Huez en Oz-en-Oisans, bangelijk gewoonweg!

Heb je geen foto's van ginds?
                            U vraagt, wij draaien. Zelfs een week later.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              Die banden zijn echt erg op de weg he

Maar ik vind ze nog wel lekker in het terrein
                              Ik ben daarmee niet veel offroad gegaan. Ik dacht dat mijn achterste een slick was tot ik een foto zag van eentje met vol profiel.
                              De vorige eigenaar had zich ferm geamuseerd met de achterrem denk ik.

Comment

Net nog wat gaan rijden, de Ritchey Speedmax'en bevallen me zeer goed tot nu toe. Erg weinig rolweerstand op de weg (je voelt gewoon dat je sneller gaat dan met die versleten Bontragers), maar de grip op losse stenen sloeg vandaag serieus tegen. Ik denk dat het aan de druk te wijten was, ik denk dat er voor het moment meer dan 4 bar in zit... (geen drukmeter )
                                4 Bar? Veel te veel hoor. Ik rij meestal met een dikke 2 bar vooraan, +/- een 2.5 achteraan.

Comment

U vraagt, wij draaien. Zelfs een week later.

Schoon!
                                  Ik krijg al terug heimwee naar de alpen.

Comment

4 Bar? Veel te veel hoor. Ik rij meestal met een dikke 2 bar vooraan, +/- een 2.5 achteraan.
                                    Inderdaad, maar ik denk altijd dat dat veel verschil gaat geven qua rolweerstand op de weg. Morgen een beetje aflaten.

Comment

Inderdaad, maar ik denk altijd dat dat veel verschil gaat geven qua rolweerstand op de weg. Morgen een beetje aflaten.
                                      Als je met de MTB enkel op de weg blijft kan je eventueel wel voor 4 bar gaan, maar offroad gaan met 4 bar is echt wel verkeerd hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk Berichten
                                        Vandaag viel het op dat mijn schijfremmen een *blubblubblub* geluid maakten terwijl ik remde. Olie of water ofzo? Het is de eerste keer dat ik het hoorde?

Iemand die weet wat dat zou kunnen zijn? Het zijn Avid Juicy 3 remmen.
                                        Ik heb die ook, maar enkel mijn achterste rem maakt geluid, en dan is het nog eerder een metalig schuren (en blokken en schijf zijn nog ok)
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          Ik heb die ook, maar enkel mijn achterste rem maakt geluid, en dan is het nog eerder een metalig schuren (en blokken en schijf zijn nog ok)
                                          Ja, dat doen ze ook

Comment

Working...
                                          X