Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Was ik maar bij de flikken gegaan...

Comment

• Elektronische doorontwikkeling van de Lefty : Meet Simon !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Was ik maar bij de flikken gegaan...

In Gent reden ze toch met Scalpels, het jaar dat dat model uitkwam. Dat waren toen fietsjes van minstens 3500 €.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
          Elektronische doorontwikkeling van de Lefty : Meet Simon !!
          http://www.cannondale.com/simon/index.html
          Nice. Hopelijk wordt het geen flop zoals de Lefty ELO.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
            Nice. Hopelijk wordt het geen flop zoals de Lefty ELO.
            Dit is een heel ander principe, volledig programmeerbaar, niet gewoon een knopje om electronisch de lockout te activeren...
            Maar het is nog wat afwachten..

Comment

Was ik maar bij de flikken gegaan...

Dilbeek

De flikjes rijden hier met Q7's rond. Al weet ik niet of ik dat leuk vind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                Dit is een heel ander principe, volledig programmeerbaar, niet gewoon een knopje om electronisch de lockout te activeren...
                Maar het is nog wat afwachten..
                I know. Maar het blijft electronica.
                Enfin, we zullen er maar vertrouwen in hebben zeker? Ze zullen zich er wel geen twee keer mee belachelijk maken.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                  I know. Maar het blijft electronica.
                  Enfin, we zullen er maar vertrouwen in hebben zeker? Ze zullen zich er wel geen twee keer mee belachelijk maken.
                  Daar ben ik mee akkoord, al kan dat tegenwoordig nogal wat hebben.
                  Waar halen ze de benodigde voeding vandaan, wat gaat dit kosten en gaat dit ook nut hebben?
                  Denk dat dit eerder een hebbedingetje gaat zijn.

Als je na een zeer vettige tocht je fiets gaat afspuiten, en dan electronica in je fiets...?

Comment

• Ik ben niet direct een voorstander.
                    Een mountainbike moet boven alles robuust zijn en tegen een stootje kunnen. In mijn bescheiden mening heeft elektronica dus niets te zoeken op zo'n fiets...

Comment

• Hmm, de nieuwe 8000 kan me op foto toch niet geweldig overtuigen:

De nieuwe Cube Reaction RX spreekt me ook wel aan. Quasi volledig XT, Formula RX remmen en een Fox voor 1500 euro. Zijn er ook dealers die op een Cube flinke korting geven zoals Math Salden op Trek?

Comment

• de looks van deze vind ik ook wel
                        spec's doen niet terzake, heb nog een volledige XT-kit liggen

Comment

• vandaag lang met Roel liggen zeveren over de nieuwe flash.
                          Blijft zalige kerel.

vandaag zelf ook eindelijk nog eens gefietst.
                          Na de cristalp en de 24uur was de goesting redelijk ver te zoeken.
                          denk dat ik in de hele maand september maar 700-800km gereden heb.
                          Is ook direct te merken aan mijn gewicht (3-4kg bijgekomen) en aan mijn uithouding.
                          Vandaag toch terug in actie geschoten en had er 120 op de teller staan.
                          ik ga het nog een paar maand rustig aan doen denk ik en tegen het voorjaar terug beginnen trainen en nieuwe doelen zoeken qua marathons.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                            de looks van deze vind ik ook wel
                            spec's doen niet terzake, heb nog een volledige XT-kit liggen
                            Ik hou niet zo van die team replica kleurtjes. In het begin is dat heel mooi, maar je bent het al snel beu gezien omdat ze 'r mee naar je kop smijten in de loop van 't jaar. Dit gaat m.a.w. weer hét kleurtje van 2010 worden.

Neen bedankt, liever deze dan, de Flash F1.
                            Vooral die witte Lefty is bijzonder mooi vind ik!

Comment

• Zo'n Flash, wat zou dat gaan kosten? Staat die boven de Taurine of eronder? Ik probeer dat wat te volgen maar ik sla dat nogal snel doorheen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                                Zo'n Flash, wat zou dat gaan kosten? Staat die boven de Taurine of eronder? Ik probeer dat wat te volgen maar ik sla dat nogal snel doorheen
                                Alle info:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                  Hmm, de nieuwe 8000 kan me op foto toch niet geweldig overtuigen:

De nieuwe Cube Reaction RX spreekt me ook wel aan. Quasi volledig XT, Formula RX remmen en een Fox voor 1500 euro. Zijn er ook dealers die op een Cube flinke korting geven zoals Math Salden op Trek?
                                  Yum! Schitterend dat wit + grijs, like it a lot.

Comment

Ik hou niet zo van die team replica kleurtjes. In het begin is dat heel mooi, maar je bent het al snel beu gezien omdat ze 'r mee naar je kop smijten in de loop van 't jaar. Dit gaat m.a.w. weer hét kleurtje van 2010 worden.

Idem, zwart/groen team livery nooit erg knap gevonden.

Bovenstaande witte is magistraal mooi, en idd de witte Lefty doet 't 'm.

Comment

• Voor de fans van de lefty, een alternatief

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ik vond de Caffeine als frame mooier.
                                        En de oude Lefty Speed ook. Nu is die Lefty té wit. Doordat de kronen deel uitmaken van de vork en dus meegespoten zijn vooral.
                                        Moesten die kronen rood geweest zijn ... Of gewoon zwart ...
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Idem, zwart/groen team livery nooit erg knap gevonden.

Bovenstaande witte is magistraal mooi, en idd de witte Lefty doet 't 'm.
                                          De rode accenten maken het af vind ik.

Comment

Working...
                                          X