waar staan die prijzen bij specialized?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenwaar staan die prijzen bij specialized?Inspired to ride IN DE KIJKER Technische assistentie tijdens onze evenementen zorgt voor een kommerloos en geruststellend gevoel. De oprichters
staan prijzen + gewichten
hij geeft geen korting...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk BerichtenNU ZONDAG
Paliseul
wie wil bibberen: WELKOM
wij zullen zo rond 10uur starten om (hopelijk) zo'n 40km te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenZijn er in Nederland of Duitsland geen rechtstreekse Canyon dealers ? Het is een duits merk en hier en daar denk ik er iets van te lezen maar ik kan verkeerd zijn uiteraard....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJe zegt het zelf, ongeveer.
Veel hangt af van de lichaamsbouw van een bepaald individu. Zoiets moet je passen, m.a.w., daar moet je eens mee rijden. Ge kunt dat niet zeggen langs tinternet.
@ vroem-vroem: hint hint
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenAlsof dure frames sneller stuk gaan. Nee, en de dikte van de buizen heeft daar ook niet zo heel erg veel mee te maken.
Ik ben met mijn scott eens zwaar ten val gekomen. Mijn remhevel is toen omdat mijn stuur helemaal omsloeg in mijn bovenbuis gesmakt. Tot op vandaag is daar nog altijd een serieuze bluts te zien. 'K dacht dat ik mijn frame ging kunnen wegsmijten maar het houdt nu toch al dik 1.5 jaar. Was dat met mijn vorige bike geweest, der was geen bluts te zien geweest.
Dat is wat ik wilde zeggen tegen vroem-vroem. Je weet nooit wat het frame zijn vorig leven was. En dan zou ik geruster zijn in een ouder, dikker frame waar imo toch minder aan kan schelen gesteld dat het niet altijd mooi behandeld is geweest.
Mijn maat had zo een licht alu frame van één of ander merk dat ik niet kende, zo'n kwaliteit zal het wel niet geweest zijn. Na een half jaar begint dat daar te kraken op zware tochten. Ergens in het frame zat een scheurtje dat voor dat kraken zorgde. Op het asfalt, no problemo, maar eens het offroad ging "krrrr, krrrrr kkkrriiii" Hoe je het draait of keert, een dunne buis moet gewoon rapper scheuren dan een dikke. Dat kan gewoon niet anders.
Dat hoeft helemaal niet zeggen dat moderne alu frames niet stijver kunnen zijn hé. Daar wordt gewoon door een fraai staaltje sterkteleer zoveel mogelijk aluminium uitgespaard maar wordt er nog net genoeg overgehouden om de normale klappen dat bij het biken komt kijken op te vangen. Vanaf een val, dan weet ik wel wat ik het liefst tegen de grond zou smijten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk BerichtenBwa, je moet er rekening mee houden dat die moderne aluminium frames op bepaalde plaatsen flinterdunnen buizen vertonen. Daar kunnen volgens mij onder de lak toch gemakkelijker verborgen gebreken in schuilen dan in die goede oude dikke alu-buizen. Zolang dat ze niet op onnatuurlijke wijze gevandaliseerd worden is het niet zo erg. Maar een zware slag op een dunne buis of op een dikke buis. Dat maakt volgens mij toch wel een verschil in verzwakking.
Ik ben met mijn scott eens zwaar ten val gekomen. Mijn remhevel is toen omdat mijn stuur helemaal omsloeg in mijn bovenbuis gesmakt. Tot op vandaag is daar nog altijd een serieuze bluts te zien. 'K dacht dat ik mijn frame ging kunnen wegsmijten maar het houdt nu toch al dik 1.5 jaar. Was dat met mijn vorige bike geweest, der was geen bluts te zien geweest.
Dat is wat ik wilde zeggen tegen vroem-vroem. Je weet nooit wat het frame zijn vorig leven was. En dan zou ik geruster zijn in een ouder, dikker frame waar imo toch minder aan kan schelen gesteld dat het niet altijd mooi behandeld is geweest.
Mijn maat had zo een licht alu frame van één of ander merk dat ik niet kende, zo'n kwaliteit zal het wel niet geweest zijn. Na een half jaar begint dat daar te kraken op zware tochten. Ergens in het frame zat een scheurtje dat voor dat kraken zorgde. Op het asfalt, no problemo, maar eens het offroad ging "krrrr, krrrrr kkkrriiii" Hoe je het draait of keert, een dunne buis moet gewoon rapper scheuren dan een dikke. Dat kan gewoon niet anders.
Dat hoeft helemaal niet zeggen dat moderne alu frames niet stijver kunnen zijn hé. Daar wordt gewoon door een fraai staaltje sterkteleer zoveel mogelijk aluminium uitgespaard maar wordt er nog net genoeg overgehouden om de normale klappen dat bij het biken komt kijken op te vangen. Vanaf een val, dan weet ik wel wat ik het liefst tegen de grond zou smijten.
Zoveel dunner zijn de buizen tegenwoordig niet hoor! Zeker niet dat jij er iets van zou kunnen merken. Je denkt toch niet echt dat de buizen van tegenwoordig twee keer dunner (of nog veel meer) zijn dan vroeger?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk BerichtenBwa, je moet er rekening mee houden dat die moderne aluminium frames op bepaalde plaatsen flinterdunnen buizen vertonen. Daar kunnen volgens mij onder de lak toch gemakkelijker verborgen gebreken in schuilen dan in die goede oude dikke alu-buizen. Zolang dat ze niet op onnatuurlijke wijze gevandaliseerd worden is het niet zo erg. Maar een zware slag op een dunne buis of op een dikke buis. Dat maakt volgens mij toch wel een verschil in verzwakking.
Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk BerichtenVanaf een val, dan weet ik wel wat ik het liefst tegen de grond zou smijten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk BerichtenBwa, je moet er rekening mee houden dat die moderne aluminium frames op bepaalde plaatsen flinterdunnen buizen vertonen. Daar kunnen volgens mij onder de lak toch gemakkelijker verborgen gebreken in schuilen dan in die goede oude dikke alu-buizen. Zolang dat ze niet op onnatuurlijke wijze gevandaliseerd worden is het niet zo erg. Maar een zware slag op een dunne buis of op een dikke buis. Dat maakt volgens mij toch wel een verschil in verzwakking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CDI Bekijk BerichtenIk heb een Cannondale Volvo team replica, ik zal wel eens wat foto's posten
Bij de aankoop van m'n F1000 destijds heb ik nog getwijfeld tussen de F800SL in de Volvo team kleuren en de F1000.
Uiteindelijk toch voor de F1000 gegaan.
Zo eentje dus, maar dan een F800SL.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenCanyon is een Online verkoper en wekt dus niet met dealers/wederverkopers.
Het hierdoor behaalde prijsvoordeel komt geheel ten goede aan de koper.
Wel hebben wij in de respectievelijke markten een service/verkoop-punt
Voor de Benelux is het Canyon service center in Heerlen (Nederland bij
Maastricht.) hier kan U terecht met al Uw vragen, reparaties, onderhoud en
eventuele garanties.
Levertijden zijn afhankelijk van model, kleur, maat en moment van bestellen.
De minimale levertijd van een fiets die direct op voorraad is bedraagt incl.
de verzendtijd ± 2 weken.
Na het plaatsen van een order ontvangt u van ons de orderbevestiging met de
productieweek van Uw fiets, indien deze voor u te laat blijkt staat het U
vrij om te wijzigen of annuleren.
Comment
-
Gewoon ter info bij deze: http://www.canyon.com/_nl/mountainbi...dex.html?b=121
Dat wit gaat, zeker aan de tandwielen, op den duur er altijd vuil uitzien. Is het niet beter van een donkere kader te nemen kwestie dat met wat minder kuiswerk het toch niet zo opvalt dat er eens wat smeermiddel of modder aanhangt ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenGewoon ter info bij deze: http://www.canyon.com/_nl/mountainbi...dex.html?b=121
Dat wit gaat, zeker aan de tandwielen, op den duur er altijd vuil uitzien. Is het niet beter van een donkere kader te nemen kwestie dat met wat minder kuiswerk het toch niet zo opvalt dat er eens wat smeermiddel of modder aanhangt ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenCool!
Bij de aankoop van m'n F1000 destijds heb ik nog getwijfeld tussen de F800SL in de Volvo team kleuren en de F1000.
Uiteindelijk toch voor de F1000 gegaan.
Zo eentje dus, maar dan een F800SL.
Ik weet wel niet juist meer welke F versie, op die plaats van het frame staat VOLVO
Het was wel een SL versie ofzo
Moet het eens nakijken, frame is dan ook het oudste aan de mtb, alle onderdelen zijn voor de rest vernieuwd
Maar blijft een heel licht frame en in combo met headshok zeker top
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CDI Bekijk BerichtenJa dit is hem ongeveer
Ik weet wel niet juist meer welke F versie, op die plaats van het frame staat VOLVO
Het was wel een SL versie ofzo
Moet het eens nakijken, frame is dan ook het oudste aan de mtb, alle onderdelen zijn voor de rest vernieuwd
Maar blijft een heel licht frame en in combo met headshok zeker top
Tot en met modeljaar 2000 hadden de Volvo Team Replica's deze kleur.
Comment
Comment