Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Misschien uitgevonden door de fietsenmakers?
    Winter = veel modder = snellere slijtage = grotere verkoop van onderdelen.
    Volgens mij is dat gegroeid omdat velen het MTB als bijsport voor het wielrennen zien. In de winter is het te koud om op de weg te rijden, dus gaan ze MTB-en. Zo is het gewoon.
    Bovendien zien de mensen alleen maar fietsers off road gaan in de winter, als er cyclocross is. Dan denken ze dat MTB ook een wintersport is allicht.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

Waarom is dat een zomersport en geen "wintersport"? Ik zou dat een ganstjaardoorsport noenem, eigenlijk.

Comment

Ik zal van de week ook eens een fotooke plaatsen van mijne mtb, een Cannondale bad boy, hij staat nog lekker vuil momenteel

Comment

Om wat in de sfeer te komen van het mountainbiken, een zalig filmpje

This is a pair of guys in the mountains on a homemade bike trail that is Hardcore! This looks like a video game or something, the ramps, the speed, it is jus...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten

http://www.youtube.com/watch?v=78i7wuABlGY
            fucking AWESOME

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Waarom is dat een zomersport en geen "wintersport"? Ik zou dat een ganstjaardoorsport noenem, eigenlijk.
              Tsja, omdat het zo is.
              Net zoals cyclo-cross een wintersport is. Alle belangrijke MTB competities vinden in de zomer plaats. Die MTB wintertoertochten zijn een uitvinding van de Belgen. Persoonlijk hou 'k er niet van om in de winter door plassen en modder te ploeteren, velen vinden dat wel, want wintertoertochten trekken overal veel volk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten

http://www.youtube.com/watch?v=78i7wuABlGY
                Fuck man!!
                Een kleine stuurfout kan je daar tegen een boom doen kwakken.

Comment

Een heel pak minder spectaculair.
                  Héél kort clipje van me, gefilmd tijdens een uithoudingswedstrijd.

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                    Volgens mij is dat gegroeid omdat velen het MTB als bijsport voor het wielrennen zien. In de winter is het te koud om op de weg te rijden, dus gaan ze MTB-en. Zo is het gewoon.
                    Bovendien zien de mensen alleen maar fietsers off road gaan in de winter, als er cyclocross is. Dan denken ze dat MTB ook een wintersport is allicht.
                    Dat zou inderdaad ook een verklaring kunnen zijn.

Comment

wij nemen in de zomer ook 4 maandjes rust en in de winter er volop tegenaan, volgens mij gaan de meeste amateurs swinters MTB'en maar zijn de wedstrijden in de zomer, als ik het zo hoor is het in de zomer toch altijd veel rustiger op TT's als in de winter.

Comment

Tsja, omdat het zo is.
                        Net zoals cyclo-cross een wintersport is. Alle belangrijke MTB competities vinden in de zomer plaats. Die MTB wintertoertochten zijn een uitvinding van de Belgen. Persoonlijk hou 'k er niet van om in de winter door plassen en modder te ploeteren, velen vinden dat wel, want wintertoertochten trekken overal veel volk.
                        Ik hou ook niet zo van modder.
                        BTW, Gilles, waarom is voetbal geen zomersport? Dat is net hetzelfde.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Een heel pak minder spectaculair.
                          Héél kort clipje van me, gefilmd tijdens een uithoudingswedstrijd.

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          ik herken de Mavic pijltjes

Comment

Fuck man!!
                            Een kleine stuurfout kan je daar tegen een boom doen kwakken.
                            Dat is een zeer bekend filmpje. Ik heb nog ergens een schijfje met anderhalf uur van die geschifte dingen. Echt extreme MTB-zaken allerhande. En als ik zeg extreem, bedoel ik ook extreem.

Enfin, dit filmpje is ook echt wel geschift natuurlijk. Niets voor mij in ieder geval.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Dat zou inderdaad ook een verklaring kunnen zijn.
                              Lap, nu gaan wij nog overeenkomen?
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                                ik herken de Mavic pijltjes
                                Die zijn van safetyjogger (Mavic heeft die pijlen nu ook). Die hingen daar nog van een toertocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                  Lap, nu gaan wij nog overeenkomen?
                                  Wie had dat ooit kunnen denken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Zalig, ben je er ook morgen (allez, straks)?
                                    Present in de zin van: ik ben ééntje van dat soort.

Maar ik wil mij wel eens proberen te engageren voor een TT'je met een AW-ploeg.

Gewoonlijk vertrek ik ter plekke rond een uur of negen. Dan probeer ik die 40-45 km in ongeveer twee uur af te haspelen. Meer hoeft voor mij niet.

Comment

Hier enkele fotootjes van mezelf op men fiets. Ik weet het, ze konden duidelijker.

Comment

Vorige week moest men moeder haar rijbewijs afgeven, dus het werd tijd voor :

Geen idee van het merk, kwaliteit etc etc. Het zag er degelijk uit, en de prijs ok.

Ik wens haar veel succes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten
                                          Hier enkele fotootjes van mezelf op men fiets. Ik weet het, ze konden duidelijker.

24 uren van Westerlo?

Comment

Working...
                                          X