Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gisteren een bangelijke ontdekking gedaan. Op 2km van mijn deur is er een MTB terreintje. Een hele hoop heuvels kort op elkaar met niveauverschillen tot een kleine 2m, een paar kombochten en zelfs 2 jumpjes met een leuke helling ervoor en een kleine, plastieken matras erachter

heb me rot geamusseerd

was samen met mijn buurman waar ik geregeld samen mee ga fietsen. Heb ook eens op zijn Cube gereden ik denk dat het er zo eentje was. iig matgrijs met schijfjes

Antwerpen is't Stad
    en al de rest is parking!!

Comment

• Leuke ontdekking, maar vermoedelijk zal het een motocross-parcours zijn, niet? Ik ken ook een plaats die aan die omschrijving voldoet.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• voor moto's is het echt een pak te klein hoor. Na een half uurtje ben je het er dan ook wel een beetje beu. Ik zal er de volgende keer eens wat foto's van proberen te maken maar ik neem mijn gsm normaal niet mee als ik ga fietsen

Antwerpen is't Stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
          voor moto's is het echt een pak te klein hoor. Na een half uurtje ben je het er dan ook wel een beetje beu. Ik zal er de volgende keer eens wat foto's van proberen te maken maar ik neem mijn gsm normaal niet mee als ik ga fietsen
          En uw spiegelreflexcamera?
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
            En uw spiegelreflexcamera?
            heb er zelf geen he, ik leen die van Nemus altijd

Antwerpen is't Stad

Comment

heb er zelf geen he, ik leen die van Nemus altijd
              Het was maar om te zwanzen.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik neem mijn gsm normaal niet mee als ik ga fietsen
                Ik vertrek nooit zonder GSM als ik ga fietsen hoor. Je moest maar eens iets relatief ernstig voorhebben in het midden van een bos, dan kan je daar lang liggen als je geen gsm hebt.

Comment

• Trek Fuel 80 MY 2006 -> goeie fiets?
                  Waarschijnlijk wel, maar ik zie dat die precies niet heeft bestaan in 2006, 2005 wel?

Miskeken, 't is een 2006. Wat is zoiets nog waard?
                  Last edited by ; 12/04/2008, 12:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                    Trek Fuel 80 MY 2006 -> goeie fiets?
                    Waarschijnlijk wel, maar ik zie dat die precies niet heeft bestaan in 2006, 2005 wel?

Miskeken, 't is een 2006. Wat is zoiets nog waard?
                    Hangt er vanaf in welke staat die verkeert natuurlijk. Er zijn mensen die met hun MTB nooit in de moder komen en op twee jaar nog geen 500 km bijeen rijden. Anderen rijden op twee jaar 5.000 km in de modder. Begrijp je?

Nieuw kostten ze ongeveer een 1.300 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten
                      Ik vertrek nooit zonder GSM als ik ga fietsen hoor. Je moest maar eens iets relatief ernstig voorhebben in het midden van een bos, dan kan je daar lang liggen als je geen gsm hebt.
                      Ik ook, altijd GSM bij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten
                        Vroeger belde ik gewoon ergens aan als ik iets voor had. Gewoon vragen of ik de telefoon even mocht gebruiken.
                        Niet dat het veel voorviel, maar toch. De laatste keer moet zo'n vijf jaar geleden geweest zijn. Normaal heb ik altijd mijn GSM bij mij (verpakt in hoesje én diepvrieszakje om hem te beschermen tegen zweet en eventueel regen), maar die keer dus niet.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Wat kostte een Scott Scale 50 MY 2007 ongeveer? 1200 euro?
                          Ik heb ergens een L op het oog, maar ik vrees dat dat nipt gaat zijn...
                          En Antwerpen is wat ver om te gaan proefzitten, is de geometrie van de MY 2007 trouwens dezelfde van die van MY 2008?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                            Vroeger belde ik gewoon ergens aan als ik iets voor had. Gewoon vragen of ik de telefoon even mocht gebruiken.
                            Niet dat het veel voorviel, maar toch. De laatste keer moet zo'n vijf jaar geleden geweest zijn. Normaal heb ik altijd mijn GSM bij mij (verpakt in hoesje én diepvrieszakje om hem te beschermen tegen zweet en eventueel regen), maar die keer dus niet.
                            Mij gsm gaat gewoon mee in de zakjes van mijn truitje (met rits welteverstaan). Het probleem met mountainbiken is dat er niet altijd meteen een huis in de buurt is. Als je iets gebroken hebt door een lelijke val en je steekt ochot 1 km in een bos, dan is de kans al niet zo héél groot dat je binnen de 2 uur wordt gevonden, als ik dan even kan bellen vind ik dat wreed handig.

Comment

• ik heb hem ook altijd bij tijdens het fietsen (waterdicht verpakt) maar hij ligt niet aan, tijdens het fietsen is de enigste moment dat je mij niet mag storen.

Comment

• ook altijd gsm, in zo'n waterdichte hoes. Bij kariboe gekocht. Kan je zelfs in de hoes laten zitten om te bellen.
                                Waterdicht tot 2m diep, drijft ook boven het water. Wordt ook gebruikt bij speleologie, al heb je dan niet echt bereik natuurlijk
                                Ik neem ook af en toe een Bluetooth GPS module mee. Samen met de geïnstalleerde tomtom, kan je dan steeds vinden waar je juist bent en thuis geraken. Ideaal om eens wat wegjes te proberen.

Comment

• gisteren een nieuw uitrustingske gaan kopen

gewoon een zwarte korte fietsbroek en een shirtje in dezeflde kleuren als mijn fiets . Nu nog schoentjes en ik ben vertrokken

Comment

• Heb je klikpedalen op je fiets? Dat wil ik dus niet, dan moet je altijd die schoenen aandoen ook als je gewoon even wil gaan...

Comment

Heb je klikpedalen op je fiets? Dat wil ik dus niet, dan moet je altijd die schoenen aandoen ook als je gewoon even wil gaan...
                                      nope, ijzeren pedalen.... klikpedalen is niet handig voor mij omdat ik mijn fiets ook gebruik om naar de winkel, naar vrienden, naar het werk, ... te fietsen

Comment

Heb je klikpedalen op je fiets? Dat wil ik dus niet, dan moet je altijd die schoenen aandoen ook als je gewoon even wil gaan...
                                        Afhankelijk van het type, kan je ook met stevige schoenen gewoon op de pedalen.
                                        Ik rijd zelf met Time pedalen, en mits een stevige zool, hoef je niet steeds de andere schoenen aan te doen om pakweg een brood te gaan halen..

Comment

• Ja, maar in mijn geval zou het onzinnig zijn om ze erop te zetten. Ik denk dat ik nooit met die speciale schoenen zou rijden.
                                          Een vraagje, weet jij toevallig of de geometrie van de Scott Scales veranderd is van '07 naar '08? Ik vind het nergens terug...

Comment

Working...
                                          X