Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Dat kan je (normaal) zonder problemen op je velg monteren, of je moest een heel brede MTB velg hebben, dan zou het met een band met een breedte van 1" wel eens moeilijk kunnen zijn. Die ik had waren 1.2" breed en dat ging probleemloos. Zelfs de originele brede binnenband die bij je MTB band hoort kan je hergebruiken, ook al beweren ze van niet.
    Bedankt
    Zal er eens achter horen

Comment

• Die Hutchinson bestaat blijkbaar nog altijd. Hutchinson Top Slick, verkrijgbaar in breedte 1" en 1.2". Die kan ik je echt aanraden.

Comment

Die Hutchinson bestaat blijkbaar nog altijd. Hutchinson Top Slick, verkrijgbaar in breedte 1" en 1.2". Die kan ik je echt aanraden.

http://www.fietsbandenconcurrent.nl/...productID=1127
        Ok perfect
        Weet je ook waar dat ik die kan krijgen?

Comment

• Ik heb nu 1,35" Schwalbe slicks, juist gezien

Maar die zijn eigenlijk even dik als een gewone fietsband ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertrandt Bekijk Berichten
            Ik zal eens nakijken hoe dik de banden zijn die er nu op zitten

Maar kan ik op de velgen waar mijn baanbanden opsteken daar de dunste slicks steken? Die dan ongeveer zo dik zijn als die van een koersfiets
            Of moet ik dan andere velgen hebben?
            Als je geen te brede velgen hebt, moet dat lukken. Meet anders eens de breedte van de velg. Die zal allicht wel ietsje smaller zijn dan 2,5 cm. Welke velgen heb je?
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertrandt Bekijk Berichten
              Ok perfect
              Weet je ook waar dat ik die kan krijgen?
              Via VDB-parts, maar ik denk niet dat die ook aan particulier leveren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door smn Bekijk Berichten
                Via VDB-parts, maar ik denk niet dat die ook aan particulier leveren
                Ik zal een van de dagen gewoon mijn mtb shop eens binnenspringen, miss hebben ze het ook

Comment

• Conti sportcontact 1.6 gebruikte ik steeds.
                  Wat wel kan, mits je schijfremmen hebt, is een 28" wiel in je fiets steken met koersbandjes op..Dat kan mooi door de brug van de voorvork en achtervork.
                  Mavic Speedcity is zo'n voorbeeld.

Comment

• Ben eens gaan horen en ze hadden er van Ritchey in 1", juiste type weet ik niet meer, iemand ervaring mee?

Comment

• Ik heb m'n 'nieuwe' fietsje, het is toch de Trek 6000 geworden. Zalig om mee te rijden, 35 aanhouden op gewone wegen is erg gemakkelijk. Net 18 km gedaan, maar hele trossen Katarakt-volk deden m'n gemiddelde terugvallen tot een schamele 17 per uur... Alles uitgekuist en gesimoniseerd en het ding is nog als nieuw, wat ook wel mag na 400 km...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                        Ik heb m'n 'nieuwe' fietsje, het is toch de Trek 6000 geworden. Zalig om mee te rijden, 35 aanhouden op gewone wegen is erg gemakkelijk. Net 18 km gedaan, maar hele trossen Katarakt-volk deden m'n gemiddelde terugvallen tot een schamele 17 per uur... Alles uitgekuist en gesimoniseerd en het ding is nog als nieuw, wat ook wel mag na 400 km...
                        35 erg gemakkelijk... Dat wil zeggen dat je een verdomd goede standaard-conditie hebt. Of doe je andere sporten soms?

Kan je eens een fotootje posten van je fiets?

Comment

• Ik doe niks van sport. Allez, 't is nu ook niet dat ik dat tempo kilometers aan een stuk kan volhouden maar het valt me op dat het redelijk simpel gaat met die fiets. Net nog 30 km gaan doen, nu was het gemiddelde nog maar 19 maar wel een redelijk heuvelachtige tour gemaakt. En weer opgehouden door hele trossen... Maar nu weet ik waar ze zitten, dus kan ik ze de volgende keer ontwijken...
                          Ik haal hem heel even van stal, zo meteen een paar foto's posten dan hij is net gekuist. Zal ze wel in het andere topic placeren.

Comment

• Het is een gewone basisconditie. Mijn conditie is voor de moment ook niet zo schitterend en als ik snel in kasterlee moet zijn (11KM) ga het toch nog aan 32,5 gemiddeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                              Het is een gewone basisconditie. Mijn conditie is voor de moment ook niet zo schitterend en als ik snel in kasterlee moet zijn (11KM) ga het toch nog aan 32,5 gemiddeld
                              Ben jij sjoerie van het mountainbike.be forum?

Comment

Ben jij sjoerie van het mountainbike.be forum?
                                Ja natuurlijk. Ne tweede zot met zo'n nick bestaat niet denk ik (althans ni in belgie)

Comment

Ja natuurlijk. Ne tweede zot met zo'n nick bestaat niet denk ik (althans ni in belgie)
                                  Dan ga je mij ook wel kennen. Ik reed bij de meeting in Herentals vorig jaar vlak achter Bart toen die zijn val maakte in die afdaling.

Comment

Dan ga je mij ook wel kennen. Ik reed bij de meeting in Herentals vorig jaar vlak achter Bart toen die zijn val maakte in die afdaling.
                                    Ik reed daar niet meteen achter é. Bart & ik hadden elk een groep mee en bart reed met jullie voorop.. ik weet dus ni wie achter den bart toen reed.

Ik kwam aan die afdaling aan en ineens sta Watje jan daar met nog wa mensen.. "den bart is gevalle".

Als ik op uw nick afga zou ik nog durven zeggen Yakke maar zat die ni in mijne groep? En de buurt van Antwerpen is al geen kempen meer zeker

Comment

Ik reed daar niet meteen achter é. Bart & ik hadden elk een groep mee en bart reed met jullie voorop.. ik weet dus ni wie achter den bart toen reed.

Ik kwam aan die afdaling aan en ineens sta Watje jan daar met nog wa mensen.. "den bart is gevalle".

Als ik op uw nick afga zou ik nog durven zeggen Yakke maar zat die ni in mijne groep? En de buurt van Antwerpen is al geen kempen meer zeker
                                      Watje Jan ben ik, enfin, was ik.

Comment

• Haha dan toch Komde den 20ste Juli?

Is uw nick op mtb.be dan ook veranderd?

Comment

Watje Jan ben ik, enfin, was ik.
                                          watje jan?
                                          1978 BMW E21 323i
                                          2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                          2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Working...
                                          X