Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Hallo jongens,

Gelieve de leeftijd in jullie profiel te verifiëren! Jakkel vs. Bifi, het begint sommigen serieus op de zenuwen te werken. Tijd om eens volwassen te worden, me dunkt!
    Lees er dan naast hé... mijnheer de mod... je bent trouwens nog het grootste kind (letterlijk en figuurlijk) vergeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Lees er dan naast hé... mijnheer de mod... je bent trouwens nog het grootste kind (letterlijk en figuurlijk) vergeten.
      Mijnheer de mod

OK, ik zal er dan naast lezen. Ik vond het al raar dat ik 30'ers puberaal gedrag verwijt. Ik zal wel fout zitten zeker?

*leest eerdere posts nog is...*

Nah toch niet

Bakkeleien jullie maar rustig verder, sorry dat ik me moeide en er ietwat voor ijver dat dit geen kleinekindjespestenelkaarforum wordt. Toedels!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Mijnheer de mod
        Ow sorry, nu dacht ik echt dat je een moderator was.
        Normaal zeg jij in dit gedeelte van het forum toch niets of vergis 'k me? En nu kom je ons plots op de vingers tikken, ik dacht, oei! De mods moeien zich.
        Sorry dus, ik heb mij vergist.

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        OK, ik zal er dan naast lezen. Ik vond het al raar dat ik 30'ers puberaal gedrag verwijt. Ik zal wel fout zitten zeker?
        Nee hoor, je zit juist, ik leef mij gewoon in in de wereld van mijn medeforumleden, als dat geen mooi gebaar is...

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        *leest eerdere posts nog is...*

Nah toch niet

Bakkeleien jullie maar rustig verder, sorry dat ik me moeide en er ietwat voor ijver dat dit geen kleinekindjespestenelkaarforum wordt. Toedels!
        't Is niks, het is u vergeven.
        Trouwens, met uw hoog postsaldo en uw alom tegenwoordigheid hier op 't forum zou je toch moeten weten dat het hier nog brave koek is hé beste vriend.

Mvg Jakkel

Comment

• Jantje, 90 % van wat je nu net gezegd hebt, klopt langs geen kanten. O.a. dat ik niet meer fiets, maar ook al uw persoonlijke aantijgingen die je voor de 394-ste keer herhaalt. En zaag mij niet de oren van mijn hoofd, want ik ga absoluut niet in op uw "kom met uw bewijzen"-spelletje.
          Als je wil ontploffen, go ahead. Ik ga er mij echt niet weer in opjagen.
          Tot zover.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
            Jantje, 90 % van wat je nu net gezegd hebt, klopt langs geen kanten. O.a. dat ik niet meer fiets, maar ook al uw persoonlijke aantijgingen die je voor de 394-ste keer herhaalt. En zaag mij niet de oren van mijn hoofd, want ik ga absoluut niet in op uw "kom met uw bewijzen"-spelletje.
            Als je wil ontploffen, go ahead. Ik ga er mij echt niet weer in opjagen.
            Tot zover.
            Zo'n antwoord had ik verwacht...

Comment

• Gelieve verder uit te vechten per pm!
              *kijkt naar titel* Met wat geluk gaat m'n fiets in de zomer hier mee naartoe...

Last edited by ; 10/06/2008, 23:26.

Comment

• Jakkel houdt niet zo van PM's. Ik heb het hem nochtans ook al een paar keer verteld. Enfin, dan blijft het maar koude oorlog hé.

On-topic:
                Waar is dat juist? Ik hoop voor jou dat je fiets een beetje veerweg heeft.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

Jakkel houdt niet zo van PM's.
                  Jij, in het verleden nochtans een grote fan van PM's, blijkaar ook niet meer. En ik weet waarom...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                    Gelieve verder uit te vechten per pm!
                    *kijkt naar titel* Met wat geluk gaat m'n fiets in de zomer hier mee naartoe...

Dat is sjiek!
                    Waar is dat?

Comment

• Dat is Cap de Creus, noordoosten van Spanje. Uitlopers van de Pyreneeën, echt de moeite.
                      En ik ga echt niet over die rotsen krabben hoor, er zijn daar genoeg grindwegjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                        Dat is Cap de Creus, noordoosten van Spanje. Uitlopers van de Pyreneeën, echt de moeite.
                        En ik ga echt niet over die rotsen krabben hoor, er zijn daar genoeg grindwegjes.
                        Rotsen zijn anders nog wel leuk hoor. Nu ja, zolang je wat veerweg hebt, en je ook min of meer berijdbare paden hebt. Enig nadeel: als je valt, voel je het wel even natuurlijk. En zelfs paden met kleine kiezeltjes kunnen zwaar tegenvallen.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Jij, in het verleden nochtans een grote fan van PM's, blijkaar ook niet meer. En ik weet waarom...
                          Ik denk eerlijk gezegd dat iedereen die dit topic wel eens bezoekt het weet. Alleen jij zelf niet.
                          En zo heb ik me tóch weer laten verleiden tot een (zeer beleefd) antwoord, maar het zal er dan ook bij blijven. Het leuke is dat ik weet dat jij het er niet bij zal laten.
                          En oh ja, ik ben nog steeds een grote PM-fan.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• toerke kan er van meespreken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              toerke kan er van meespreken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                toerke kan er van meespreken
                                Toch even mijn PM, die ik u net stuurde in het openbaar zetten:

Oorspronkelijk geplaatst door Beta

Vorige week begon Toerke mij zelf te PM-en. Ik had hem zogezegd in het openbaar bedreigd. Mijnheer ging mij eens (allicht op fysieke wijze) het zwijgen opleggen. Ik snap nog steeds niet waarom hij zich bedreigd voelde.
                                Hij was alleszins serieus van streek. Grappig.
                                Is hij komen klagen bij u? Of gewoon op de CC?
                                Het zou me nl. niet verbazen dat die hele historie uitlopers heeft gekregen in de CC, en toevallig kan ik daar niet op. Mijn fout dus niet dat ik niet kan antwoorden in het betreffende topic zelf.
                                Het doet me veronderstellen dat Toerke mss toch een min of meer laffe persoonlijkheid heeft.
                                Als mijnheer wenst te reageren: PM. Ik sta open voor discussie. Kan hij mij overtuigen van het tegendeel, dan edit deze post wel. Immers, niet elke veelposter in dit topic is achterbaks.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Toch even mijn PM, die ik u net stuurde in het openbaar zetten:

Het zou me nl. niet verbazen dat die hele historie uitlopers heeft gekregen in de CC, en toevallig kan ik daar niet op. Mijn fout dus niet dat ik niet kan antwoorden in het betreffende topic zelf.
                                  Het doet me veronderstellen dat Toerke mss toch een min of meer laffe persoonlijkheid heeft.
                                  Als mijnheer wenst te reageren: PM. Ik sta open voor discussie. Kan hij mij overtuigen van het tegendeel, dan edit deze post wel. Immers, niet elke veelposter in dit topic is achterbaks.
                                  en waarom heb ik een laffe persoonlijkheid ?
                                  omdat JIJ mij verwijt dat ik een IQ heb die lager is dan90 en ik nooit niks zal bereiken in het leven

ik denk dat je iets tegen BMW rijders hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                    en waarom heb ik een laffe persoonlijkheid ?
                                    omdat JIJ mij verwijt dat ik een IQ heb die lager is dan90 en ik nooit niks zal bereiken in het leven

ik denk dat je iets tegen BMW rijders hebt
                                    1. Dat van dat IQ klopt. Heb ik zeker gezegd. Dat je nooit iets zal bereiken heb ik helemààl niet gezegd. Integendeel zelfs. Kijk nog maar eens na.
                                    2. Waarom zou ik iets tegen BMW-rijders hebben? Het is niet dat ik er geentje kan betalen hoor. Toen ik de mijne kocht kon ik trouwens net zo goed een jonge tweedehandse gekocht hebben. Feit is dat ik sowieso niet al mijn zuurverdiende centjes aan een wagen wens te hangen. En nu je het toch over centjes hebt: wij gaan binnenkort een woonkrediet aan. Voor niet meer dan 15 jaar, en tegen een maandelijks bedrag dat ver beneden de maximale maandelijkse aflossing ligt, die we zouden aankunnen. Komt nog bij dat er zelfs dan nog genoeg geld over is om stante pede een belegging aan te gaan ook. Natuurlijk zijn er genoeg mensen die het nog beter hebben, maar heb ik reden tot klagen? Ik dacht het niet.

Edit:
                                    Uw reactie zegt alleszins meer over uw intelligentiepeil dan over mijn persoonlijke financiële situatie, laat staan over mijn gesuggereerde jaloezie tegenover BMW-rijders.
                                    Last edited by Beta; 11/06/2008, 14:02.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Het is hier nog altijd het mountainbikers-topic en niet het IQ-topic.

Back on!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                        Het is hier nog altijd het mountainbikers-topic en niet het IQ-topic.

Back on!

wil je eens alstublieft vragen aan Beta om te stoppen met pm's te sturen ,
                                        hij ziet toch ook wel dat ik geen enkele meer beantwoord ...

dank u

Comment

• Ik heb MTB routes gevonden in Anzegem en Kluisberg. Iemand die links heeft, of die anders weet waar ik routes kan vinden?

Kzal proberen nog eens een foto van mijn zadelstand te posten, ben ik helemaal vergeten. Het begint nu wel te lukken, 20km kan ik al zonder veel problemen aan een redelijk tempo volrijden.

Mijn bike valt steeds beter mee, vering supergoed, remmen dik voldoende, schakelen gaat prima. De grote test zal volgende week zijn, dan ga ik 20km enkel offroad gaan met serieuze afdalingen. Prijs-kwaliteit heb ik de indruk dat hij moeilijk tot niet te overtreffen is.

Me happy !

(ja, ik rij puur voor de fun, snelheid of gemiddelden maken mij eigelijk écht niet uit)

Comment

Working...
                                          X