Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dus je post een foto van een titanium Seven, en je wil dat wij raden welke toch je daarmee gaat rijden??? Iets in eigen land? Of in NL mss? Weet ik veel.
't is ook iets voor kenners hee
drie letterkes
eerste twee = type tocht/wedstrijd
derde = naam v/d klassieker der klassierkers
tip: buitenland en een stevig stukje te voet klimmen
drie letterkes
eerste twee = type tocht/wedstrijd
derde = naam v/d klassieker der klassierkers
tip: buitenland en een stevig stukje te voet klimmen
Ik zou zeggen de Transalp, maar dat kan in feite niet. En van tochten ken ik niet zo veel.
De Transalp is alleszins een klassieker, maar de rest klopt niet. En ik zou die nu ook niet direct met een hardtail rijden.
Ik ken niet veel van die meerdaagse MTB tochten.
Maar ik ben op de site van die Sybelles gaan zien en dat lijkt me echt wel eens tof om aan deel te nemen. Zoiets ga ik zeker ook ooit eens rijden, lijkt me wel een uitdaging. Lijkt me trouwens perfect met een hardtail te rijden als ik op de foto's afga, het merendeel rijdt er trouwens blijkbaar met een hardtail.
Een 'wedstrijdje'?
Welk wedstrijdje dan als ik vragen mag?
GRC08 (staat links op de bovenbuis)
Grand Raid Cristalp 2008
22/08
wou deze volgende jaar pas rijden,
maar in '09 kan ik niet gaan...
resultaat zal gene vette zijn
Grand Raid Cristalp 2008
22/08
Allez, dan had ik het toch nog juist.
Edit:
Ik had dat stickertje nog niet eens gezien. Nu dus wel.
Edit 2:
Ik had Transalp gezegd, maar ik bedoelde Cristalp natuurlijk. De Transalp is voor wielertoeristen, dacht ik.
Grand Raid Cristalp 2008
22/08
Amai, dat zijn wel héél klein letterkes.
Wauw, da's echt wel een uitdaging. Ga je voor de 121 km en z'n meer dan 5.000 hoogtemeters?
Tuurlijk bedoelde je dat! Als ik zeg dat het regent bedoel ik ook dat de zon eigenlijk schijnt.
Ik zei toch dat de Transalp simpelweg niet kon. En de Cristalp is nog steeds de bekendste, dacht ik. Het is jaren geleden dat ik het woord Cristalp nog in de mond nam.
Weer niet gemogen afgelopen nacht zeker.
Zielig ventje toch.
cristalp: klassierker, vele willen hem niet meer rijden vanwege het vele draag/loop-werk op de Pas de Lona,
zelf hou ik het op de 68km,
zal al blij zijn als ik daar goed (lees: redelijk) van recupereer (=nog steeds een probleem, vorig jaar hiervoor naar Gasthuisberg moeten gaan)
ivm fiets: eind volgende week is hij klaar...en dinsdag erop ga ik 'm halen, week-end'je etalageslet verdient hij wel
Ik zei toch dat de Transalp simpelweg niet kon. En de Cristalp is nog steeds de bekendste, dacht ik. Het is jaren geleden dat ik het woord Cristalp nog in de mond nam.
Weer niet gemogen afgelopen nacht zeker.
Zielig ventje toch.
Je hebt NIET Cristalp gezegd, dus je had het NIET bij het juiste eind. Je hebt een vermoeden dat het de Transalp is, zeg je hier
Flupke zegt hier dat het om de Cristalp gaat. Waarop jij hier dan weer zegt dat je het dus inderdaad wel bij het rechte eind hebt... niet dus. Waarom niet? Je hebt het woord 'Cristalp' niet voor hij het gezegd heeft vernoemd, snap je 't? Verder maak ik daar geen woorden meer aan vuil. Je hebt in 't verleden al ruimschoots bewezen dat je ze niet alle vijf op een rij hebt... en anders ga ik nog bang krijgen dat je me weer eens een 'pandoering' gaat geven als ik weer tot bij u kom, dat is trouwens nog het beste gefantaseerde verhaaltje dat ik ooit van u gehoord heb.
cristalp: klassierker, vele willen hem niet meer rijden vanwege het vele draag/loop-werk op de Pas de Lona,
zelf hou ik het op de 68km,
zal al blij zijn als ik daar goed (lees: redelijk) van recupereer (=nog steeds een probleem, vorig jaar hiervoor naar Gasthuisberg moeten gaan)
Fuck man, uitdroging of wat? Als je voldoende eet en drinkt kan dat toch niet echt een probleem geven als je dat op het gemakje rijdt, of wel?
Met het rijden van de Marmotte heb ik ook meer dan 8 uur op de fiets gezeten, veel gedronken en gegeten. Ik ben daar uiteindelijk heel goed van gerecupereerd. Ik heb mij dezelfde avond trouwens nog getracteerd op een vijftal pinten.
Fuck man, uitdroging of wat? Als je voldoende eet en drinkt kan dat toch niet echt een probleem geven als je dat op het gemakje rijdt, of wel?
Met het rijden van de Marmotte heb ik ook meer dan 8 uur op de fiets gezeten, veel gedronken en gegeten. Ik ben daar uiteindelijk heel goed van gerecupereerd. Ik heb mij dezelfde avond trouwens nog getracteerd op een vijftal pinten.
nazinderen van klierkoorts
en gigantische burn-out
(teveel gewerkt)
(neven-effect: kan die Sola kopen:
Comment