Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Of goud... klacht tegen de russen! Zou netjes zijn
Ga morgen ook het mountainbiken volgen.. op Sporza zenden ze maar een half uurtje uit Weet iemand ne zender waar ze het volledig uitzenden? Of zenden ze het volledig uit op één+?
Klacht tegen de russen? daar had ik nog niks van gehoord . Zou ni slecht zijn..
Over heel die 88+ history upgraden of niet kan ik slechts het volgende zeggen.
Als je de fiets koopt gewoon niet onmiddelijk doen.
Ik heb hier 2 fietsen staan met een fatty. Een is door 88+ getuned. De andere (nog)niet
Toen ik ze kocht werkte ze perfect dus waarom zou ik ze dan al tunen ?
Na 2 jaar ging ze binnen voor eerste onderhoud, ze verloor lucht.
Toen heeft ze het nog eens een jaar uit gehouden zonder onderhoud maar ze verloor sneller lucht. Opgestuurd naar 88+(na 3 jaar gewoon rijden dus) Nu is ze al 3 jaar perfect luchtdicht en nog niet op onderhoud moeten gaan.(binnekort moet ze wel gaan)
De andere Fatty is niet getuned. Ik merk het verschil wel tussen de 2 maar ik vind het niet de moeite om het nu al te doen. Zo snel deze ook lucht gaat verliezen gaat ze naar 88 eerder niet.
Over heel die 88+ history upgraden of niet kan ik slechts het volgende zeggen.
Als je de fiets koopt gewoon niet onmiddelijk doen.
Ik heb hier 2 fietsen staan met een fatty. Een is door 88+ getuned. De andere (nog)niet
Toen ik ze kocht werkte ze perfect dus waarom zou ik ze dan al tunen ?
Na 2 jaar ging ze binnen voor eerste onderhoud, ze verloor lucht.
Toen heeft ze het nog eens een jaar uit gehouden zonder onderhoud maar ze verloor sneller lucht. Opgestuurd naar 88+(na 3 jaar gewoon rijden dus) Nu is ze al 3 jaar perfect luchtdicht en nog niet op onderhoud moeten gaan.(binnekort moet ze wel gaan)
De andere Fatty is niet getuned. Ik merk het verschil wel tussen de 2 maar ik vind het niet de moeite om het nu al te doen. Zo snel deze ook lucht gaat verliezen gaat ze naar 88 eerder niet.
Dit vind ik nu eens een gemotiveerde uitleg.
Eén ding echter. Waarom zou je de Fatty als die lucht begint te verliezen naar 88+ doen en niet gewoon naar een officiële dealer?
Omdat ik ze de eerste keer naar de dealer heb gebracht en daar hebben ze idd gemaakt maar ze verloor na een tijdje toch weer lucht. Ik ben toen zelf gaan zoeken naar oplossingen 3 jaar geleden kenden nog niet zoveel mensen 88+ blijkbaar.
Ik heb toen met de mannen van 88+ gebeld en gemaild en die zeiden mij met zekerheid te kunnen helpen.
Waarom dan nog naar de dealer gaan waar ik niet zeker ben dat ze over x aantal maanden nog luchtdicht is als ik bij 88+ daar een garantie voor krijg.
Omdat ik ze de eerste keer naar de dealer heb gebracht en daar hebben ze idd gemaakt maar ze verloor na een tijdje toch weer lucht. Ik ben toen zelf gaan zoeken naar oplossingen 3 jaar geleden kenden nog niet zoveel mensen 88+ blijkbaar.
Ik heb toen met de mannen van 88+ gebeld en gemaild en die zeiden mij met zekerheid te kunnen helpen.
Waarom dan nog naar de dealer gaan waar ik niet zeker ben dat ze over x aantal maanden nog luchtdicht is als ik bij 88+ daar een garantie voor krijg.
Oké, die redenering kan ik volgen.
Als mijn Fatty ooit lucht zou verliezen ga ik die mensen ook eens contacteren peins 'k.
Btw, proficiat aan Nys, 9de. En dat na een 35ste startplaats!
Nys is gewoon een grote!
Knap van Nijs. Ik zat al te supporteren voor brons, maar blijkbaar was het vat ook bij hem leeg. Knap gereden, ondanks de hitte en die ongunstige startplaats.
Paulissen heeft blijkbaar zichzelf opgeblazen, spijtig.. volgende keer misschien toch maar het initiatief aan de sterkere(n) laten?
Inderdaad!
Spijtig dat hij krampen kreeg anders zat er brons in.
Meirhaege zei dat ie definitief stoptte met mountainbiken.
Dat van die krampen... hij moest natuurlijk van ver komen met die slechte startplaats, maar 't is voor iedereen heet en iedereen verliest veel vocht. Nee, 't is inderdaad gewoon een prachtprestatie. Had hij vooraan kunnen starten had hij die krampen misschien niet gehad en had er misschien brons ingezeten, we zullen het nooit weten natuurlijk.
Paulissen heeft blijkbaar zichzelf opgeblazen, spijtig.. volgende keer misschien toch maar het initiatief aan de sterkere(n) laten?
De veerweg van de Lefty blijkt toch niet zaligmakend te zijn, de winnaar heeft het met een RS vork met 80mm veerweg gedaan (foei Jakkel! ).
Nee serieus, Paulissen heeft ontgoocheld.
Labiel is misschien niet direct het juiste woord, ik zou eerder overemotioneel zeggen.
Misschien wel ja. Ach van mij mag ie stoppen, tis al goed geweest.
De veerweg van de Lefty blijkt toch niet zaligmakend te zijn, de winnaar heeft het met een RS vork met 80mm veerweg gedaan (foei Jakkel! ).
Nee serieus, Paulissen heeft ontgoocheld.
Ik vind Fatty & Lefty ook overroepen, maar het is 'uniek' en dat zal mensen aanspreken zeker?
Over heel die 88+ history upgraden of niet kan ik slechts het volgende zeggen.
Als je de fiets koopt gewoon niet onmiddelijk doen.
Ik heb hier 2 fietsen staan met een fatty. Een is door 88+ getuned. De andere (nog)niet
Toen ik ze kocht werkte ze perfect dus waarom zou ik ze dan al tunen ?
Na 2 jaar ging ze binnen voor eerste onderhoud, ze verloor lucht.
Toen heeft ze het nog eens een jaar uit gehouden zonder onderhoud maar ze verloor sneller lucht. Opgestuurd naar 88+(na 3 jaar gewoon rijden dus) Nu is ze al 3 jaar perfect luchtdicht en nog niet op onderhoud moeten gaan.(binnekort moet ze wel gaan)
De andere Fatty is niet getuned. Ik merk het verschil wel tussen de 2 maar ik vind het niet de moeite om het nu al te doen. Zo snel deze ook lucht gaat verliezen gaat ze naar 88 eerder niet.
Combineren met een onderhoud is inderdaad de boodschap. Ik hou me aan 1 onderhoudsbeurt per jaar, tenzij er problemen opduiken maar dat is nog niet gebeurd.
Een Fatty die lucht verliest, da's niks nieuws.
Als je het door 88+ kan laten oplossen, kan je er vrij gerust in zijn dat het in orde is en hopelijk blijft.
Procentueel bekeken meer dan een Lefty? Zo ja, cijfers of gegevens van? Of is het weer een zoveelste veronderstelling van u? Ditmaal een veronderstelling gebaseerd op uw 'alles-wat-ik-heb-is-het-beste' mentaliteit?
Nene hij heeft gelijk.
De oudere fatty reeksen verloren lucht.
Dit was bij mij dus ook niet opgelost bij een onderhoud bij een headshock service punt.
Maar de mensen van 88+ hebben dit probleem dus voor mij opgelost.
Nu heb ik wel gehoord en zelf ondervonden dat de Ultra's er minder last van hebben.
Nu ik denk dat aan iedere vork wel eens onderhoud moet gebeuren voor een of andere rede.
Nene hij heeft gelijk.
De oudere fatty reeksen verloren lucht.
Dit was bij mij dus ook niet opgelost bij een onderhoud bij een headshock service punt.
Maar de mensen van 88+ hebben dit probleem dus voor mij opgelost.
Nu heb ik wel gehoord en zelf ondervonden dat de Ultra's er minder last van hebben.
Nu ik denk dat aan iedere vork wel eens onderhoud moet gebeuren voor een of andere rede.
Ja van die oudere Fatty's had ik ook ooit eens opgevangen. 't Is omdat onze vriend kamikaze ooit eens beweerd heeft dat de Fatty Ultra DLR's ook gemakkelijker lucht zouden verliezen dan de Lefty's. Nu, het is bij een bewering gebleven hoor.
Ja u mening over de fatty en lefty ken ik ondertussen al.
Jij vind een Reba even goed als een Fatty ...
Ik ga daar niets over zeggen, ik heb nooit met iets anders dan met fatty's gereden, ik kan dus ook niet zeggen of een andere vork beter of slechter is.
Ik neem niets serieus, ik neem het gewoon zoals ik het lees, niet minder, niet meer. Dat is alles. Als je z'n postverleden wat kent dan weet je ook dat z'n uitspraken vol met tegenstrijdigheden zitten en dan nog die soms belachelijke redeneringen in z'n adviezen (die ganse Lefty historie). Nog iets, de merken Mavic en Shimano waren een half jaar gelden nog de dikste brol die er bestond. Nu zijn ze plots geëvolueerd naar goede merken (lees hierboven bijvoorbeeld de uitlating over de carbon SLR's). Met z'n uitlatingen over wielertoeristen, alsof mijnheer een 'echte' MTB'er is. Hij rijdt geen meter als het wat vettig ligt, hij heeft dit jaar nog aan geen enkel 'echt' MTB evenement meegedaan... omdat het wat geregend heeft, wie is hier nu de janet? En als hij zich al ooit gewaagd heeft in de voorbije jaren aan één of andere marathon dan eindigt hij achter 75% van het deelnemersveld, en dan maar met z'n grote mond mensen uitdagen... om dan uiteindelijk z'n kat te sturen, pffff. Hij moet persé een Lefty hebben getuned door 88+... om dan met slicks te gaan rijden, jongens toch. Enfin, ik kan een boek schrijven over die vent z'n fantasiekes en leugens.
't Is gewoon... die gast in totaliteit, ik krijg het schijt van zo'n dikke nekken met allerlei veronderstellingen over bepaalde personen die op niets gestaaft zijn.
Trouwens, over serieus of niet serieus nemen kan jij niet echt oordelen vrees 'k, gezien uw recente uitlatingen in de chit-chat.
Ik vind gewoon dat je zijn reacties wat overdrijft. Quasi al zijn posts in dit topic heb ik ook gelezen en ik heb ze nooit zo extreem opgevat. Het is trouwens niet omdat je Shimano maar niets vindt, dat je het ook brol vindt.
Overigens, er staat een kanjer van een DT-fout in bovenstaande post.
Edit:
Er staan nog een DT-fout op deze pagina. Kwestie dat je je niet geviseerd voelt.
Ook nog een andere behoorlijk ergerlijke fout, vind ik, maar blijkbaar kent de helft van de bevolking zijn persoonlijke en bezittelijke voornaamwoorden niet meer.
Combineren met een onderhoud is inderdaad de boodschap. Ik hou me aan 1 onderhoudsbeurt per jaar, tenzij er problemen opduiken maar dat is nog niet gebeurd.
Een Fatty die lucht verliest, da's niks nieuws.
Als je het door 88+ kan laten oplossen, kan je er vrij gerust in zijn dat het in orde is en hopelijk blijft.
Mijn Fatty verloor nooit lucht, maar is ook niet superzwaar op de proef gesteld geweest.
Comment