Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenVoor 1000 € vind je geen deftige MTB met Shimano Deore XT hoor. Ik zou dan liever naar iets zoeken met Deore LX (en allicht een XT-achterderailleur) die een beetje een deftig frame en een goeie vork heeft.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenWaar juist? Ik heb meerdere plaatsnamen gegeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenEerlijk gezegd, ik ken er niet veel van. De mijne is uitgerust met versnellingen van Deor (zonder LX). Ik neem aan dat dit van minder niveau is dan de LX ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenGeen van allemaal is te ver voor mij, maar misschien Oudenaarde? (of de route die makkelijk uit te leggen is)
Hier heb je al wat: http://www.mtbroutes.be/route.aspx?id=71
Edit:
De MBO is het deel richting Volkegem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDeore is idd het "minst". Daarboven heb je Deore LX (vanaf 2009 gewoon SLX genoemd, zonder "Deore" dus), dan Deore XT en tenslotte XTR (ook zonder "Deore" dus).AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDeore is idd het "minst". Daarboven heb je Deore LX (vanaf 2009 gewoon SLX genoemd, zonder "Deore" dus), dan Deore XT en tenslotte XTR (ook zonder "Deore" dus).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenEn dan heb je nog SRAM. SRAM X9 komt overeen met de XT en SRAM X0 met de XTR.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenThanks voor de info. Inderdaad, den Deore simple is echt geen hoogvlieger.
Hier wordt wel druk gepost, nu. Dit topic wordt zowaar populair.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDit topic wordt zowaar populair.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenMountainbiken moet maar niet zo populair zijn. Eergisteren nog 50 km's geMTB voor "kom op tegen kanker" in het waasland.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDeore is idd het "minst". Daarboven heb je Deore LX (vanaf 2009 gewoon SLX genoemd, zonder "Deore" dus), dan Deore XT en tenslotte XTR (ook zonder "Deore" dus).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDe minste groep voor de MTB is de Alivio groep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenDat kan mss wel zijn maar hij bedoelde het goedkoopste model van Shimano
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDe minste groep voor de MTB is de Alivio groep.
Comment
-
Ik ben niet meer thuis in die goedkope prullen.
Bemerk trouwens de aanhalingstekens. Ik had het niet over de absoluut minste groep, wel over de minste uit het rijtje van MTB-waardige groepen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenLeuk. Dat vind ik een missertje op de mijne, de voorderailleur mocht ook gerust Deore zijn.
Ik denk dat mijn vriendin een Alivio-voorderailleur op haar Trek zitten heeft, maar die fiets (een sportieve hybride, zonder spatborden en zonder vering) ziet in feite nooit vuil, dus moeilijk te beoordelen hoe goed die onderdelen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenNice! Gesponsord per kilometer?AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenGesponsord ? Neen, ik heb het geld geweigerd. k'Heb het gedaan voor het goede doel. Natuurlijk mochten de brandstofprijzen nog meer de hoogte ingaan beschouw ik het goede doel ... mezelf .... EN DAN PAK IK DE POEN !!!
Ik was gewoon aan het vissen naar hoeveel € er per welke eenheid (1 km, 1 rondje?) gesponsord werd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDat is geen MTB-groep hé. Trouwens, bestaat Acera X niet meer? En dan zijn er normaal nog goedkopere onderdelen: dat wat men vroeger Tourney noemde.
Ik ben niet meer thuis in die goedkope prullen.
Bemerk trouwens de aanhalingstekens. Ik had het niet over de absoluut minste groep, wel over de minste uit het rijtje van MTB-waardige groepen.
Shimano catalogeert de Alivio zelf onder de 'Mountain Bike ' groepen. Deore XT en Deore LX zijn trouwens geen MTB groepen meer maar vallen nu onder de 'Trekking Bike' groepen.
"The ALIVIO group feature a full complement of advanced Shimano functions. Features like 8-speed Hyperdrive, powerful V-Brake and disc brake systems, and Rapidfire Plus shifting make ALIVIO the trend-setting group for quality recreational mountian bikes".
Comment
Comment