Die Cannondale is toch van jou eh gTA ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAls ik deze foto bekijk lijkt het ook mij vrijwel zeker een 25,4 te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenDie Cannondale is toch van jou eh gTA ?
Comment
-
Gisteren taurine op slicks gezet. Conti Sportcontact 1.6. Ideaal voor op de rollen. Ik krijg vanavond de Tacx I-Magic van de fietsenmaker mee, om eens te proberen. Voor als het echt te slecht weer is, of onder het vriespunt om te vertrekken.
Bovendien is in het donker rijden veel vermoeiender en liggen de gemiddeldes lager.
Comment
-
Mijn MTB is aan vervanging toe. 7 jaar oude SCOTT USA - Type Yucatan.
Ik heb er veel plezier mee gehad, maar nu is het finito. Vering is kapot, vitessen zijn naar de knoppe (ik trap soms door), mijn pedalennaaf ik ook helemaal verwrongen, ik heb nieuwe remblokjes nodig, mijn spaakjes zijn ook al niet meer zo stevig. Dus in plaats van alles te laten vervangen wil ik eigenlijk een nieuwe.
Mijn richtprijs is MAX 600€. Ik weet niet wat je daar tegenwoordig nog voor krijgt. Proffesioneel gerief hoeft ook niet, 90% van de tijd rij ik op de gewone baan, af en toe is off road. Misschien verandert dat nog wel.
Tips iemand?
Comment
-
In die prijsklasse, zou ik eens kijken bij Cube en Canyon.
Hell, waarom heb ik het gevoel dat ik mezelf constant herhaal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKozjoedoe!
Ik mis m'n ros. 'k Ging niet gefietst hebben, hoor, vandaag, of gisterenavond, maar ik ga toch zo dagelijks wel een keer of twee gaan zien of 'ie 't naar z'n zin heeft, en streel 'm dan 'es op z'n zadel of over z'n stuurpen, ofzo.
Oké, ik ben al weg.
Nen 2e fiets kan wonderen doen
Comment
-
Wakkert 't anders nog een beke aan, mong!
Neenee, geen 2e bike. Toch niet voor 1) ik m'n conditie serieus aangescherpt heb, 2) ik erg vaak (kan) ga(an) biken, 3) weet dat ik m'n vriendin ook af en toe mee op een MTB (dat zou pas zalig zijn zo een keer of twee per maand een offroad toerritje gaan doen met ons tweetjes ), 4) m'n gehele duikuitrusting heb gekocht (da's ook nog een serieus bedrag dat mag worden gelegd, 't komende jaar), enzovoort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKozjoedoe!
Ik mis m'n ros. 'k Ging niet gefietst hebben, hoor, vandaag, of gisterenavond, maar ik ga toch zo dagelijks wel een keer of twee gaan zien of 'ie 't naar z'n zin heeft, en streel 'm dan 'es op z'n zadel of over z'n stuurpen, ofzo.
Oké, ik ben al weg.
En ik zit dan ook nog op andere fora ook waar ik steeds weer op dergelijke vragen een gelijksoortig antwoord geef.
Er is wel een ander stokpaardje waar ik intussen vanaf gestapt ben: zeggen dat iemand niet mag vergeten korting te vragen. In feite geldt dat voor alles dat wat geld kost, en dat je niet in een winkelketen koopt.
Wat je daar nog zegt, doet me denken aan mijn eerste Cannondale. Ik was 13 jaar, en het laatste wat ik deed voor ik ging slapen, was naar de fiets gaan kijken. Bij het opstaan hetzelfde. Die fiets was er nogal onverwachts gekomen, en ik kon maar niet geloven dat ik een echte Cannondale (en nog niet eens een goedkope) had staan. Alsof er vanavond plots een LP640 of zo in mijn garage zou staan. Echt, ik was toen al verliefd op Cannondale. Ik had er met moeite een paar IRL gezien, en plots had ik er zelf eentje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOp een fiets slapen gaat ni zo goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWakkert 't anders nog een beke aan, mong!
:
Anderzijds, degenen die alles tegelijk kunnen kopen, die moeten ook ongelukkig zijn in de zin van : "Wat moet ik nu weer gaan kopen ?"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam-051- Bekijk Berichtenmooie foto, waar getrokken ?
grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIn die prijsklasse, zou ik eens kijken bij Cube en Canyon.
Hell, waarom heb ik het gevoel dat ik mezelf constant herhaal?
mhmm nu nog een dealer vinden. Volgende week een paar fiestwinkels afgaan. Merci voor de tip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenmhmm nu nog een dealer vinden. Volgende week een paar fiestwinkels afgaan. Merci voor de tip
Ik heb daar al pakken materiaal gekocht, en ben er al een paar keer geweest. Bovendien, en dat zal gTa graag horen, krijg je EXTRA korting in de winkel zelf.
succes !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtengeen idee, want ik ben dat niet .
ik dacht al, zo ne lelijke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenMijn MTB is aan vervanging toe. 7 jaar oude SCOTT USA - Type Yucatan.
Ik heb er veel plezier mee gehad, maar nu is het finito. Vering is kapot, vitessen zijn naar de knoppe (ik trap soms door), mijn pedalennaaf ik ook helemaal verwrongen, ik heb nieuwe remblokjes nodig, mijn spaakjes zijn ook al niet meer zo stevig. Dus in plaats van alles te laten vervangen wil ik eigenlijk een nieuwe.
Mijn richtprijs is MAX 600€. Ik weet niet wat je daar tegenwoordig nog voor krijgt. Proffesioneel gerief hoeft ook niet, 90% van de tijd rij ik op de gewone baan, af en toe is off road. Misschien verandert dat nog wel.
Tips iemand?
Dealers: http://www.cube-bikes.de/xist4c/web/...e_id_8902_.htm
Maar je kan ook gaan kijken richting Decathlon Rockrider. Meerbepaald de rockrider 8.1 Dit zijn heel deftige fietsen voor echt weinig geld. Het enige nadeel vind ik persoonlijk is de service achteraf. De service bij Decathlon is afhankelijk van de persoon die je er treft.
Zoek hier maar eens http://forum.mountainbike.be/index.phpMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenCube en Radon, wat quasi hetzelfde is, vind je ook bij bike-discount.de in Bonn. Een fiets over het web kopen zou ik niet doen, maar combineer het fietszoeken met een Autobahn ritje en neem eens een kijkje in hun winkel. Bel op voorhand eens, ze spreken ook engels als je naar een engelstalige bediening vraagt, en laat een fietsje klaarmaken.
Ik heb daar al pakken materiaal gekocht, en ben er al een paar keer geweest. Bovendien, en dat zal gTa graag horen, krijg je EXTRA korting in de winkel zelf.
succes !!
Ik ga eerst is in de buurt zien, en wie weet...het is toch maar 500km heen en terug dus dat is de moeite niet
Comment
Comment