Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kzal mijnen trots ook is voorstellen. Hij sta al wel ff stil door aanslepende blessure, en da nog op zonne jonge leeftijd . Het is nen merida matts special edition v-brake. Niks speciaals maar kzen er toch verschrikkelijk fier op .

Enjoy

Kind Regards
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten

Ben je uit de buurt ofzo?
      Nee ik ben niet uit de onmiddellijke buurt, 'k vroeg het mij gewoon af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
        Kzal mijnen trots ook is voorstellen. Hij sta al wel ff stil door aanslepende blessure, en da nog op zonne jonge leeftijd . Het is nen merida matts special edition v-brake. Niks speciaals maar kzen er toch verschrikkelijk fier op .

Enjoy

Kind Regards
        Zeer mooi toestel !!! ik ben zeer tevreden over mijn Merida (koersfiets)
        Heb jij ook problemen met die crossmax wielen ? die keramische laag gaat er bij mij steeds af ! vorige keer een nieuw wiel gekregen in garantie maar ze gaan dat wel geen 2 keer doen ?
        Last edited by ; 05/11/2007, 01:37.

Comment

Vandaag fietsoutfitje nog is aangetrokken, hup de mbk op en gaan zien. Het was daar nog altijd, alleen zijn er enkele jumps afgebroken. Het was nog altijd mega plezant. Er was daar zo één jumpke bij met een serieus tussengat... het was verleidelijk, maar toch voor alle zekerheid niet geprobeerd. Dan verder door gereden en in de kleiputten beland. Wat een moderige bedoeling dat was! Er gewoon constant doorgereden, af en toe eens moeten stoppen omdat die klei zich maar bleef ophopen aan mijn wielen. Echt zalig! Was al zo lang geleden dat ik nog is echt zwaar off road ging. Heerlijk! Wel iets langer dan een dik uur bezig geweest om mijn fiets terug wat deftig te krijgen

Fak, volgend weekend ga ik terug
          ik kan het al vergeten om volgende week nog is te gaan. Vanmorgen mijn mountainbike gepikt. Slot gewoon doorgeknipt. Oké, hij was stillaan aan vervanging toe, maar hij ging nog echt vlot genoeg om daar mee te gaan crossen zoals gisteren. Dus ik ben echt kweetnie hoe verdrietig om hem zo te verliezen. Dat mensen is godverdomme met hun poten van andermans gerief blijven. Ja, de kans dat ik hem ooit nog is terug zie is natuurlijk 0,0000000000000001% maar als ik der ééne met zie rijden, amai dee gaat er niet goed van zijn. Ik had hem gisteren dan nog is heel mooi gepoetst en net voor het slapen gaan nog is naar gaan kijken omdat hij mij die dag zo verbaasd heeft en eigenlijk hoe verdomd knap ik hem nog altijd vond...

Mijn fietske
          Last edited by ; 05/11/2007, 23:25.

Comment

ik kan het al vergeten om volgende week nog is te gaan. Vanmorgen mijn mountenbike gepikt. Slot gewoon doorgeknipt. Oké, hij was stillaan aan vervanging toe, maar hij ging nog echt vlot genoeg om daar mee te gaan crossen zoals gisteren. Dus ik ben echt kweetnie hoe verdrietig om hem zo te verliezen. Dat mensen is godverdomme met hun poten van andermans gerief blijven. Ja, de kans dat ik hem ooit nog is terug zie is natuurlijk 0,0000000000000001% maar als ik der ééne met zie rijden, amai dee gaat er niet goed van zijn. Ik had hem gisteren dan nog is heel mooi gepoetst en net voor het slapen gaan nog is naar gaan kijken omdat hij mij die dag zo verbaasd heeft en eigenlijk hoe verdomd knap ik hem nog altijd vond...

Mijn fietske

Comment

ik kan het al vergeten om volgende week nog is te gaan. Vanmorgen mijn mountenbike gepikt. Slot gewoon doorgeknipt. Oké, hij was stillaan aan vervanging toe, maar hij ging nog echt vlot genoeg om daar mee te gaan crossen zoals gisteren. Dus ik ben echt kweetnie hoe verdrietig om hem zo te verliezen. Dat mensen is godverdomme met hun poten van andermans gerief blijven. Ja, de kans dat ik hem ooit nog is terug zie is natuurlijk 0,0000000000000001% maar als ik der ééne met zie rijden, amai dee gaat er niet goed van zijn. Ik had hem gisteren dan nog is heel mooi gepoetst en net voor het slapen gaan nog is naar gaan kijken omdat hij mij die dag zo verbaasd heeft en eigenlijk hoe verdomd knap ik hem nog altijd vond...

Mijn fietske
              Dat zuigt natuurlijk wel énorm, het is nooit leuk om dingen zo maar kwijt te spelen, ook al was je van plan ze te vervangen. Maak maar gauw dat je een nieuwe hebt nu om het leed te verzachten.

Comment

• Gewone kabelsloten zijn zowat de slechtste die er zijn. En algemeen geldt dat alleen de sloten vanaf 70 € echt veilig zijn.
                Oh, ook dunne kettingen kunnen makkelijk doorgeknipt worden, net als dikke kabelsloten.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                  Gewone kabelsloten zijn zowat de slechtste die er zijn. En algemeen geldt dat alleen de sloten vanaf 70 € echt veilig zijn.
                  Oh, ook dunne kettingen kunnen makkelijk doorgeknipt worden, net als dikke kabelsloten.
                  dikke kabelsloten = makkelijke openkrijgbaar
                  bucht beugelsloten = ook makkelijk openkrijgbaar

maar dunne kettingen?? hoe dun bedoel je dan? ik herriner me allesinds dat ik eens dik staan vloeken heb op een vrij dun kabeltje na een nachtje overpoort. (wel zonder materiaal)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                    Zeer mooi toestel !!! ik ben zeer tevreden over mijn Merida (koersfiets)
                    Heb jij ook problemen met die crossmax wielen ? die keramische laag gaat er bij mij steeds af ! vorige keer een nieuw wiel gekregen in garantie maar ze gaan dat wel geen 2 keer doen ?
                    Nee, nog geen problemen gehad. Kheb ze nu toch een tweetal jaar en op een paar plaatskes beginde wa sleet te zien. Het hangt ook af van de remblokskes die ge gebruikt. Sommige eten gwn die ceramische laag op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                      Look on the bright side, nu heb je nog even tijd om uw conditie in orde te brengen

Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten
                      Dat zuigt natuurlijk wel énorm, het is nooit leuk om dingen zo maar kwijt te spelen, ook al was je van plan ze te vervangen. Maak maar gauw dat je een nieuwe hebt nu om het leed te verzachten.
                      Ben reeds op zoektocht geweest. Kga nog wat verder zoeken want ik heb de juiste prijs nog niet gevonden

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                      Gewone kabelsloten zijn zowat de slechtste die er zijn. En algemeen geldt dat alleen de sloten vanaf 70 € echt veilig zijn.
                      Ghoja, je legt je fiets grondig vast. Speciaal aan een fietsenstalling zodat ze hem niet kunnen oppakken. En dan nog midden op de dag, aan een bushalte over een bakker. Je moet het maar durven....
                      Ik pak bij mijn volgende het brommerslot mee!

Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten

maar dunne kettingen?? hoe dun bedoel je dan? ik herriner me allesinds dat ik eens dik staan vloeken heb op een vrij dun kabeltje na een nachtje overpoort. (wel zonder materiaal)
                      waarom zijn dikke kabelsloten makkelijk open te krijgen?
                      Nu we er toch over bezig zijn, ik ga is een nieuw topicje openen: http://www.autoforum.be/showthread.p...18#post2237818

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten

Een doodgewone dunne ketting: knip (met een tang met meervoudige hefboom, zo'n ding van pakweg 50 cm lang).
                        Zie ook in het betreffende topic.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Iet of wat mountainbike laat je niet ergens effe achter in de stad of waar dan ook.
                          Zefs bij de inschrijving van een marathon of TT leg ik mijn fiets even vast, als ik alleen ben. Zijn we zoals gewoonlijk met een groepje, blijft er altijd iemand bij de fietsen.
                          Er wordt zelfs ingebroken in auto's om fietsen te stelen, dus goed genoeg vastleggen, dat kan je gewoon niet.
                          Mijn gewone verplaatsingen doe ik nooit met de mountainbike, als ik de fiets ergens moet parkeren. Dan is het sowieso mijn 20 jaar oude LUDO schoolfiets. Met cantilevers en Torpedo versnellingen :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                            Iet of wat mountainbike laat je niet ergens effe achter in de stad of waar dan ook.
                            Zefs bij de inschrijving van een marathon of TT leg ik mijn fiets even vast, als ik alleen ben. Zijn we zoals gewoonlijk met een groepje, blijft er altijd iemand bij de fietsen.
                            Er wordt zelfs ingebroken in auto's om fietsen te stelen, dus goed genoeg vastleggen, dat kan je gewoon niet.
                            Mijn gewone verplaatsingen doe ik nooit met de mountainbike, als ik de fiets ergens moet parkeren. Dan is het sowieso mijn 20 jaar oude LUDO schoolfiets. Met cantilevers en Torpedo versnellingen :-)
                            En dan te bedenken dat de wielerclub bij ons zijn fietsen altijd gewoon vooraan tegen de muur parkeert. Los.
                            Ik vertrouw dat in ieder geval niet. Zeker niet met mijn Pina. Die heeft mss niet de duurste wielen, maar is algemeen genomen wel zowat het duurste wat er steeds staat.
                            Als we in de zomer buiten op het terras zitten (dat is achteraan het café waar we na de rit wat gaan drinken), neem ik altijd de fiets door het café mee naar achter.
                            Die mannen gaan hun fietsen blijven tegen de muur zetten tot er eens eentje of meerdere gepikt zullen zijn.
                            En die praktijken zijn niet alleen bij ons het geval. Een beetje fietsdief, zou eens op een zondag zo tegen de middag een ronde moeten doen in de kleine dorpjes ...
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• in mijn zoektocht trouwens deze tegengekomen:

Ziet er echt mééééééééééééga zalig uit

Comment

• Is dat een carbon frame met alleen de achterpatten in aluminium? Zal wel redelijk duur zijn in ieder geval.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

in mijn zoektocht trouwens deze tegengekomen:

Ziet er echt mééééééééééééga zalig uit
                                  Mmmm, lekker!
                                  Vooral dat zwarte frame met die gifgroene accenten vind ik zalig. De wielen maken het helemaal af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Mmmm, lekker!
                                    Vooral dat zwarte frame met die gifgroene accenten vind ik zalig. De wielen maken het helemaal af.
                                    De wielen vind ik er eigenlijk hoegenaamd niet bij passen. Op die foto valt het niet zo op, maar in werkelijkheid kan het rood van die wielen toch nooit bij het groen van dat frame passen.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

De wielen vind ik er eigenlijk hoegenaamd niet bij passen. Op die foto valt het niet zo op, maar in werkelijkheid kan het rood van die wielen toch nooit bij het groen van dat frame passen.
                                      Vind ik wel, maar ik hou dan ook van kleurboekjes en reclameborden hé.

Comment

• Daarnet dit truitje gekocht:

49,99 euro van Giordana...prijs/kwaliteit ben 'k daar zeer tevreden van: thermovestje was goeie koop, hoop van dit truike 't zelfde . Assos is voor mij te duur

Comment

En dan te bedenken dat de wielerclub bij ons zijn fietsen altijd gewoon vooraan tegen de muur parkeert. Los.
                                          Ik vertrouw dat in ieder geval niet. Zeker niet met mijn Pina. Die heeft mss niet de duurste wielen, maar is algemeen genomen wel zowat het duurste wat er steeds staat.
                                          Als we in de zomer buiten op het terras zitten (dat is achteraan het café waar we na de rit wat gaan drinken), neem ik altijd de fiets door het café mee naar achter.
                                          Die mannen gaan hun fietsen blijven tegen de muur zetten tot er eens eentje of meerdere gepikt zullen zijn.
                                          En die praktijken zijn niet alleen bij ons het geval. Een beetje fietsdief, zou eens op een zondag zo tegen de middag een ronde moeten doen in de kleine dorpjes ...
                                          Op TT's komen die jongens gewoon in fietstenue ertussen lopen, beetje kijken wat ze willen en of de fiets niet op slot is, en weg ermee. Niemand die dat in de gaten heeft, er vertrekken er daar zoveel. En welke biker houdt in het oog of wel de juiste biker met de juiste fiets vertrekt ? Het zal je maar overkomen hoor, daar slaag je wit van uit.
                                          Ik heb 1 keer mijn bike achtergelaten in Leuven, met 2 sloten. Een beugel door het wiel, zo'n trelock. En een dik kabelslot door het kader om een buspaaltje. En weg was de fiets. 3 maanden later teruggevonden, zonder stickers, allerlei gewijzigd.
                                          Valt dienen dief daar toch ni af zeker, recht op zijn oog.. Heeft mooi alles mogen betalen om terug in originele staat te laten zetten bij de oorspronkelijke fietsenmaker. Spijtig genoeg had ik toen al mijn Scott Boulder. Maargoed.
                                          Hou je fiets binnen of bij je, da's het enige wat goedkomt...

Comment

Working...
                                          X