Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Neen, maar de fiets heeft nog de bikewash gezien voor 'ie in m'n auto ging.

Afneembare trekhaak heb ik niet besteld, omdat ik toen nog niet wist dat ik weer zou gaan MTB'en.

Ik zou het niet alleen daarvoor willen hoor, maar ook als ik bv. eens naar het containerpark moet. De binnenkant vna mijn wagen wil ik altijd zo proper mogelijk houden, dus tuinafval komt er niet in. Als ik een fiets vervoer, ligt er sowieso altijd een laken onderaan, plus nog een oude handdoek tussen alle onderdelen (frame en beide wielen).

Edit:
    Zelf heb ik geen aanhangwagen, maar ik zou wel die van mijn pa kunnen gebruiken.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
      Ik zou het niet alleen daarvoor willen hoor, maar ook als ik bv. eens naar het containerpark moet. De binnenkant vna mijn wagen wil ik altijd zo proper mogelijk houden, dus tuinafval komt er niet in. Als ik een fiets vervoer, ligt er sowieso altijd een laken onderaan, plus nog een oude handdoek tussen alle onderdelen (frame en beide wielen).
      Ik heb altijd een oud deken en wat lakens in de auto liggen, voorwiel eruit en die gaat er dan probleemloos in. Er geraken zelfs twee fietsen in mits een beetje paswerk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Dirty pics.

Wow, cool, gTa goes dirty!

Wel oppassen bij het kuisen van de stuurpen, voorzichtig te werk gaan, anders blot dat af.

Comment

• Persoonlijk vind ik die Specialized de mooiste uit m'n reeks (buiten de mijne dan ), 'k heb er dan ook op gestemd, want op jezelf stemmen is eigenlijk maar flauw hé.

Maar jullie mogen op de mijne stemmen!

Comment

• Speci gestemd.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Speci gestemd.
              Ik dacht bij mezelf, Bikefreak gaat zich in z'n stemgedrag laten leiden door onze hechte vriendschapsband. Niet dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Ik dacht bij mezelf, Bikefreak gaat zich in z'n stemgedrag laten leiden door onze hechte vriendschapsband. Niet dus.

I did. Ik heb erbij gezegd dat uw fiets op plaats twee komt.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

I did. Ik heb erbij gezegd dat uw fiets op plaats twee komt.
                  Bedankt voor uw oprechtheid.

Comment

Bedankt voor uw oprechtheid.
                    Mijn derde zin: "De rest vind ik in feite gewoon te lelijk om hier tussen te staan."
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Heb men mtb onlangs verkocht en heb er nu spijt van, wou net terug beginnen om zo terug in form te geraken voor de zomer... heb nu wel die nog van men pa.

Die kan nu toch niet rijden wegens zijn operatie/ziek zijn. En anders vliegt de Ridley op rollen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                        Heb men mtb onlangs verkocht en heb er nu spijt van, wou net terug beginnen om zo terug in form te geraken voor de zomer... heb nu wel die nog van men pa.

Die kan nu toch niet rijden wegens zijn operatie/ziek zijn. En anders vliegt de Ridley op rollen.
                        Wat is die van uw pa?
                        Ridley, niets mis mee, maar een merk van 13 in een dozijn. Ik geloof niet dat ik ooit een fiets van dat merk zal kopen.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Wat is die van uw pa?
                          Ridley, niets mis mee, maar een merk van 13 in een dozijn. Ik geloof niet dat ik ooit een fiets van dat merk zal kopen.
                          Nja, ik ben al dikwijls in die fabriek geweest (hier in de buurt) en heb daarom beslist om 'n Ridley (koersfiets) te kopen. Heel content van overigens.

Die van onze pa is ne Specialized Hard Rock ofzoiets

Comment

Mijn derde zin: "De rest vind ik in feite gewoon te lelijk om hier tussen te staan."
                            Die met z'n Merida van 7,8 kilo zal 't graag horen.

Comment

Comment

Goh. In feite ben ik een beetje te streng geweest, want die Merida is niet lelijk. Wel die twee andere die ik genoemd heb.

Edit:
                                Wat heeft dat gewicht er eigenlijk mee te maken? Ik ga zelden voor het lichtste. Deels om wat mijn gezond verstand zegt, deels omwat ik vroeger in testresultaten las en deels uit eigen ervaring. Bij mij primeert kwaliteit en betrouwbaarheid.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Edit:
                                  Wat heeft dat gewicht er eigenlijk mee te maken?
                                  Niet onmiddellijk iets. Maar je geeft zelf als commentaar dat die Cube bijvoorbeeld te goedkoop afgemonteerd is. Als je dat zegt blijkt toch wel dat je je keuze deels laat beïnvloeden door de kostprijs van bepaalde onderdelen. En die Merida heeft nu niet onmiddellijk echt goedkope onderdelen denk ik hé.

Comment

Goh. In feite ben ik een beetje te streng geweest

Ik denk het ook, en ik ben precies niet alleen, ga maar eens kijken.

Comment

Niet onmiddellijk iets. Maar je geeft zelf als commentaar dat die Cube bijvoorbeeld te goedkoop afgemonteerd is. Als je dat zegt blijkt toch wel dat je je keuze deels laat beïnvloeden door de kostprijs van bepaalde onderdelen. En die Merida heeft nu niet onmiddellijk echt goedkope onderdelen denk ik hé.
                                      Ik bedoelde vooral de looks van die voorvork.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik denk het ook, en ik ben precies niet alleen, ga maar eens kijken.

http://www.mountainbike.be/forum/vie...r=asc&start=24
                                        Oops! Ik zal maar iets vriendelijks antwoorden.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik bedoelde vooral de looks van die voorvork.
                                          Wat is er mis met de looks van de vork van die Merida?

Comment

Working...
                                          X