Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ivm een goede tweede wielenset.
    Bij Van Eyck in Aalst, voor €520 heb je Notubes ZTR Olympic met DT Swiss 240S naven en revolution spaken en alu nipples in een kleur die je zelf wilt.
    Met IS schijfbevestiging wegen ze 1498gr. En rij je Notubes dan bespaar je nog een heleboel gewicht.
    Een ferm setje voor geen al te "hoge" prijs.

Comment

• Iemand deze morgen in Hulste gaan fietsen ? als dat zo is dan zit de modder waarschijnlijk nog achter uw oren amai is ieder jaar erger in Hulste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
        Iemand deze morgen in Hulste gaan fietsen ? als dat zo is dan zit de modder waarschijnlijk nog achter uw oren amai is ieder jaar erger in Hulste
        Mountainbike is een zomersport.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Mountainbike is een zomersport.
          Neen maar wel een voor in de bergen vandaar de naam maar bij gebrek aan bergen in Flanders fields rijden we dan maar van het ene veld naar het andere eigenlijk is het veldrijden met de verkeerde fiets

Comment

• Vandaag de blauwe route van Rotselaar nog eens gedaan, wat een modderpoel Zeker 3 keer mogen afstappen.

Hageland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Vandaag de blauwe route van Rotselaar nog eens gedaan, wat een modderpoel Zeker 3 keer mogen afstappen.

Hageland
              Is dat die langs holsbeek gaat? Toch een paar goede beklimmingen in. Zeker diegene als je juist holsbeek buiten bent naar rechts

Comment

Neen maar wel een voor in de bergen vandaar de naam maar bij gebrek aan bergen in Flanders fields rijden we dan maar van het ene veld naar het andere eigenlijk is het veldrijden met de verkeerde fiets
                Ga eens fietsen in de streek van Oudenaarde, Kluisbergen.
                En MTB is wel degelijk een zomersport hoor, net zoals wielrennen.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

Neen
                  Ja

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                  maar wel een voor in de bergen vandaar de naam
                  Oei, alleen voor in de bergen? Dan ga je altijd naar de Ardennen moeten gaan fietsen, want dat is de enigste plaats in België waar er bergen zijn (+500m = laaggebergte).

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                  maar bij gebrek aan bergen in Flanders fields rijden we dan maar van het ene veld naar het andere eigenlijk is het veldrijden met de verkeerde fiets
                  Met de topjes op uw 'bergbanden' zal je ook wel door 't veld geraken zeker?

Comment

Vandaag de blauwe route van Rotselaar nog eens gedaan, wat een modderpoel Zeker 3 keer mogen afstappen.

Hageland
                    Probeer de Solveld Route van Tielt-Winge gerust eens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                      Staat niet echt een seizoen op he... De marathons en de competitie vinden meestal plaats in lente-zomer-herst, maar de rest van het jaar is de sport niet dood he.
                      De winter is trouwens het uitgelezen seizoen om je fiets te bestellen, dan kan je hopelijk tegen de zomer aan de slag met je nieuwe ros.

Comment

De streek van Oudenaarde heeft niet echt veel geheimen meer voor mij ! maar is wel leuk om te rijden als alternatief voor de enige echte streek waar een mountainbike tot zijn recht kan komen : de zoals hierboven reeds vermelde Ardennen en inderdaad dat is laaggebergte. Al eens gaan fietsen in het Atlas gebergte daarvoor zijn die fietsen gemaakt heb ik aan de lijve ondervonden.
                        En ja wielrennen is zeker een zomersport ! met die dunne banden op de winterse wegen lig je voor dat je het weet tegen de vlakte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                          Is dat die langs holsbeek gaat? Toch een paar goede beklimmingen in. Zeker diegene als je juist holsbeek buiten bent naar rechts
                          Ja indd, ken die vanbuiten aangezien die voorbij men vroegere deur passeerde op de Heikant

Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                          Probeer de Solveld Route van Tielt-Winge gerust eens
                          Thanks 4 the tip!

Die van Aarschot zijn niet veel soeps zeker
                          Heb er in de zomer is 1tje gedaan (rood dacht ik), en dat was vrij vlak.

Comment

Dat kies je toch zelf!

Comment

• In de winter is er teveel kuiswerk aan achteraf.

Btw die blauwe route komt ook langs een zeer bizar uitziende straat. Juist dat daar water doorstroomt ofzo. Als je er geweest bent weet je wel wat ik bedoel. Zou denk ik een zeer mooie foto locatie zijn.

Comment

• Kweni, er was overal mega veel water en modder, dus niet echt een idee welke straat je bedoelt?

Comment

• Dit weekend een tocht van 23 km gedaan in Durbuy, voor een ongeoefend fietser als ik zwaar afzien!

Had de indruk dat ik bijna enkel bergop gereden heb

De afdalingen waren wel fun!

Comment

Kweni, er was overal mega veel water en modder, dus niet echt een idee welke straat je bedoelt?
                                    Zit geen water in hoor maar het lijkt er wel geschikt voor.

Je komt op een moment ff op die baan van het gouden gruispunt naar aarschot en dan ga je naar rechts. Die straat is in beton met langs de kanten ook nog tot een meter hoog beton en gaat een paar keren omhoog en omlaag.

Comment

• Ik ga is meefietsen denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                        Staat niet echt een seizoen op he... De marathons en de competitie vinden meestal plaats in lente-zomer-herst, maar de rest van het jaar is de sport niet dood he.
                                        De winter is trouwens het uitgelezen seizoen om je fiets te bestellen, dan kan je hopelijk tegen de zomer aan de slag met je nieuwe ros.
                                        Als je het zo bekijkt: voetballen kan je ook bij 30°C en meer, zo midden juli, net zoals je met de koersfiets kan gaan rijden in de sneeuw (heb ik al gedaan, en was in feite best fun).
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

De streek van Oudenaarde heeft niet echt veel geheimen meer voor mij ! maar is wel leuk om te rijden als alternatief voor de enige echte streek waar een mountainbike tot zijn recht kan komen : de zoals hierboven reeds vermelde Ardennen en inderdaad dat is laaggebergte. Al eens gaan fietsen in het Atlas gebergte daarvoor zijn die fietsen gemaakt heb ik aan de lijve ondervonden.
                                          En ja wielrennen is zeker een zomersport ! met die dunne banden op de winterse wegen lig je voor dat je het weet tegen de vlakte
                                          Het atlasgebergte heb ik nog niet gedaan, maar dat kon je wel raden. Reed je daar met een full suspension? Welke?

In de winter ligt het niet per sé spekglad als het sneeuwt hoor.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X