Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Je hebt NIET Cristalp gezegd, dus je had het NIET bij het juiste eind. Je hebt een vermoeden dat het de Transalp is, zeg je hier

Flupke zegt hier dat het om de Cristalp gaat. Waarop jij hier dan weer zegt dat je het dus inderdaad wel bij het rechte eind hebt... niet dus. Waarom niet? Je hebt het woord 'Cristalp' niet voor hij het gezegd heeft vernoemd, snap je 't? Verder maak ik daar geen woorden meer aan vuil. Je hebt in 't verleden al ruimschoots bewezen dat je ze niet alle vijf op een rij hebt... en anders ga ik nog bang krijgen dat je me weer eens een 'pandoering' gaat geven als ik weer tot bij u kom, dat is trouwens nog het beste gefantaseerde verhaaltje dat ik ooit van u gehoord heb.
    1. Je hebt gelijk, ik heb Transalp gezegd. Mijn fout. Ik bedoelde de Cristalp, maar goed. Het was niet om mijn gelijk te krijgen dat ik dat zei, maar gewoon om aan te geven dat ik mij vergiste. En nee, ik ben er geen expert in, want zoals gezegd: het is jaren geleden dat ik er nog over hoorde, en ik heb die raid zeker nog nooit gereden.

2. Ik heb nooit gezegd dat ik jou een pandoering zou geven. Heb ik trouwens tegen nog niemand gezegd. En kom nu niet af met Toerke. Die gast zei dat hij "me wel even apart wou nemen", waarop ik antwoordde dat ik terug sla, als iemand mij slaat. Dat is dus iets helemaal anders. Jij bent ook in staat mijn woorden te verdraaien.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten

2. Ik heb nooit gezegd dat ik jou een pandoering zou geven. Heb ik trouwens tegen nog niemand gezegd. En kom nu niet af met Toerke. Die gast zei dat hij "me wel even apart wou nemen", waarop ik antwoordde dat ik terug sla, als iemand mij slaat. Dat is dus iets helemaal anders. Jij bent ook in staat mijn woorden te verdraaien.
      Ik heb gans andere verhalen gehoord... en ik ben eerder geneigd die andere verhalen te geloven dan die van u.

Einde discussie.

Comment

Ik heb gans andere verhalen gehoord... en ik ben eerder geneigd die andere verhalen te geloven dan die van u.

Einde discussie.

Gehoord idd. Pech, want als die gast zegt dat ik hem eerst bedreigd heb, zit hij er naast.
        Overigens, ik heb mij op u al kwader gemaakt dan op hem, maar heb ik u ooit bedreigd? Ik dacht het niet.
        Einde discussie idd. Je gelooft maar wat je wil.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• ik ging dit weekend mijn fietsje hebben.
          niet dus

"misschien" volgende week

fietsenmakers zijn al even slecht of garagisten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
            ik ging dit weekend mijn fietsje hebben.
            niet dus

"misschien" volgende week

fietsenmakers zijn al even slecht of garagisten
            Zeker in juli of augustus. Dan is "iedereen" op verlof.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Zeker in juli of augustus. Dan is "iedereen" op verlof.
              alsof het langer dan 2 weken duurt om een kader van duitsland tot in Sleidinge te krijgen
              was beter naar Joma geweest

Comment

alsof het langer dan 2 weken duurt om een kader van duitsland tot in Sleidinge te krijgen
                was beter naar Joma geweest
                "Kleine fietsenmakers" en "foefjes", het past samen als "café" en "bier".
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• juij, ie is binnen, vanavond of morgen heb ik hem... hopelijk

Comment

• had beter mijn muil gehouden
                    hij deed de doos open en raad eens wat ie zag??
                    een zwarte kader i p v een witte

begin nu al stilletjes aan mijn buik vol te krijgen van die duitse rommel en die kleine fietsenmakers

is er geen engels merk dat kaders maakt???

Comment

had beter mijn muil gehouden

begin nu al stilletjes aan mijn buik vol te krijgen van die duitse rommel en die kleine fietsenmakers

Kies iets Amerikaans. Trek, Specialized, Cannondale, Scott, ...
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

had beter mijn muil gehouden

Dat heeft niets met kleine fietsenmakers te maken hoor. Een 'grote' kan zulke dingen ook voorhebben. Trouwens, een kleine fietsenmaker geeft doorgaans een betere service dan die grote fietsenmakers. Waarom? Omdat ze anders niet kunnen overleven tegenover die grote jongens die alles in massa aankopen en daardoor lagere prijzen kunnen hanteren. Ik doe nagenoeg al het werk aan m'n fietsen zelf, als ik dan toch eens een probleem heb waar ik niet aan uitgeraak, dan ga ik naar mijn 'kleine' fietsenmaker en die man geeft steeds een superservice. Een service die ik nooit zal tergugvinden bij een grote, daar ben ik zeker van.

En waarom zijn Canyons Duitse rommel? Denk je misschien dat een Engels product beter is?

Comment

Dat heeft niets met kleine fietsenmakers te maken hoor. Een 'grote' kan zulke dingen ook voorhebben. Trouwens, een kleine fietsenmaker geeft doorgaans een betere service dan die grote fietsenmakers. Waarom? Omdat ze anders niet kunnen overleven tegenover die grote jongens die alles in massa aankopen en daardoor lagere prijzen kunnen hanteren. Ik doe nagenoeg al het werk aan m'n fietsen zelf, als ik dan toch eens een probleem heb waar ik niet aan uitgeraak, dan ga ik naar mijn 'kleine' fietsenmaker en die man geeft steeds een superservice. Een service die ik nooit zal tergugvinden bij een grote, daar ben ik zeker van.

En waarom zijn Canyons Duitse rommel? Denk je misschien dat een Engels product beter is?
                          ik ben persoonlijk ook voor kleine zelfstandigen, maar nu zijn ze met mijn kloten aant rammelen. vanmorgen bel ek en ja de kader is toegeomen juist nog monteren. en nu bel ik en vannamidag heeft ie pas gezien dat verkeerde kader is. en na 12u kan ie blijkbaar nie meer bellen na duitsland zegt ie. Dat hij dan vanvoormiddag gekeken had waar. Maandag mag ik weer gaan werken en heb mijn gans verlof nie op ne vélo gezeten.

en het ging over een fietsje van Bulls , en mijn ervaring met engels is in alle geval beter dan met die duitse troep, maar heb de indruk dat nogal veel ofwel duits ofwel amerikaans is.

heb al naar canondale enzo gekeken, maar heb de indruk dat dat beetje boven mijn prijsklasse ligt, tenzij ik ergens promootje kan vinden

Comment

ik ben persoonlijk ook voor kleine zelfstandigen, maar nu zijn ze met mijn kloten aant rammelen. vanmorgen bel ek en ja de kader is toegeomen juist nog monteren. en nu bel ik en vannamidag heeft ie pas gezien dat verkeerde kader is. en na 12u kan ie blijkbaar nie meer bellen na duitsland zegt ie. Dat hij dan vanvoormiddag gekeken had waar. Maandag mag ik weer gaan werken en heb mijn gans verlof nie op ne vélo gezeten.

en het ging over een fietsje van Bulls , en mijn ervaring met engels is in alle geval beter dan met die duitse troep, maar heb de indruk dat nogal veel ofwel duits ofwel amerikaans is.

heb al naar canondale enzo gekeken, maar heb de indruk dat dat beetje boven mijn prijsklasse ligt, tenzij ik ergens promootje kan vinden
                            Mja, missen is menselijk zeker? En of het er bij grote fietsenwinkels anders aan toe gaat? Ik betwijfel het ten zeerste. Een maat van me heeft nog een tijdje bij Van Eyck in Aalst gewerkt, en ik heb genoeg gehoord om mijn fiets (waarvan quasi alle onderdelen van daar komen) er nooit binnen te steken voor reparatie. Gelukkig kan ik het meeste zelf.
                            Idd, promo's altijd in de gaten houden. Kan je een hoop geld schelen.
                            Of eventueel een jonge tweedehandse fiets van iemand die bv. zijn hobby stop zet.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Mja, missen is menselijk zeker? En of het er bij grote fietsenwinkels anders aan toe gaat? Ik betwijfel het ten zeerste. Een maat van me heeft nog een tijdje bij Van Eyck in Aalst gewerkt, en ik heb genoeg gehoord om mijn fiets (waarvan quasi alle onderdelen van daar komen) er nooit binnen te steken voor reparatie. Gelukkig kan ik het meeste zelf.
                              Idd, promo's altijd in de gaten houden. Kan je een hoop geld schelen.
                              Of eventueel een jonge tweedehandse fiets van iemand die bv. zijn hobby stop zet.
                              heb ook al gedacht aan een tweedehandsje maar anders dan auto's ken ik van vélo's niet zo heel veel.
                              dus liever een nieuw niet te duur doch degelijk beginnersfietsje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                transalp = beestig, gemidd meer dan 100km/dag

cristalp: klassierker, vele willen hem niet meer rijden vanwege het vele draag/loop-werk op de Pas de Lona,
                                zelf hou ik het op de 68km,
                                zal al blij zijn als ik daar goed (lees: redelijk) van recupereer (=nog steeds een probleem, vorig jaar hiervoor naar Gasthuisberg moeten gaan)

ivm fiets: eind volgende week is hij klaar...en dinsdag erop ga ik 'm halen, week-end'je etalageslet verdient hij wel

Veel succes in ieder geval.
                                De baby versie noemen velen de 68km versie, maar niks om mee te lachen.
                                De Pas de Lona zat vroeger ook in de 'baby' versie, is dat veranderd ?

Comment

En denk je dat met een C-dale niet te hebben ? Net hetzelfde verhaal hoor, ik heb van eind april tot half augustus(vorig jaar) op mijn Taurine gewacht...Ik kan er van meespreken, ni plezant.
                                  Ik wens je alle dealer geluk toe. Durf eens op tafel slaan, het gaat dan meestal ineens veel sneller allemaal.

Comment

• juij
                                    de juiste kader zou dan toch nog in voorraad zijn en onderweg
                                    "blijkbaar" hebben de chinezenof wie dan ook van aziatisch volk een paar zwarte kaders in een doos gestoken en er een etiket van een witte opgeplakt

anyway: volgende week kan ek fietsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                      Uiteindelijk zal ik waarschijnlijk moeten kiezen tussen de Aspect 10 en de Scale 50, de rest ligt allemaal buiten mijn budget.
                                      Uiteindelijk is het de Scale 50 geworden. Zaterdag namiddag mocht ik hem gaan afhalen en op die kleine km richting huiswaards had ik al door dat dit eens fiets is waar ik véél plezier aan ga beleven.

Mijn vorige fiets was een Voltage, eentje zoals GTX dezijne, maar dan met mechanische remschijven (normaal met V-brakes, maar deze met remscijven had hij toevallig op stock). Al gebruikte ik deze voornamelijk om naar 't school te gaan etc. Op het einde van 't schooljaar, vorig jaar, hebben ze hier in verschillende scholen een hele hoop fietsen gestolen, inclusief de mijne. Nu, ruim een jaar later, heb ik besloten terug een nieuwe aan te kopen maar dan enkel voor vrije tijd. Ik ga naar school met een krel van een 8 jaar oud, wat meer dan voldoende is.

Ondertussen ben ik al elke avond een 15-tal km gaan rijden (behalve toen het daar zo onweerde). Hij blijft verbazen. Kortom, ik ben een gelukkig mens.

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                      Korting vragen. Tien procent is gebruikelijk.
                                      Het kan wel dat ze tien procent in materiaal geven.
                                      Nogmaals bedankt Beta, bij mij is het 10% korting geworden. Maar doordat ik er een computertje en twee spuitbussen (eentje voor het vuil eraf te doen van ketting etc en eentje om ketting te smeren) heb bijgekocht, zal dit min of meer wel compenseren.

In de loop van de week zal in wel een aantal foto's posten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                        Veel succes in ieder geval.
                                        De baby versie noemen velen de 68km versie, maar niks om mee te lachen.
                                        De Pas de Lona zat vroeger ook in de 'baby' versie, is dat veranderd ?
                                        baby's moeten ook de pas de lona over,
                                        de prematuurkes (41km) trouwens ook zulle

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                          Nogmaals bedankt Beta, bij mij is het 10% korting geworden. Maar doordat ik er een computertje en twee spuitbussen (eentje voor het vuil eraf te doen van ketting etc en eentje om ketting te smeren) heb bijgekocht, zal dit min of meer wel compenseren.

In de loop van de week zal in wel een aantal foto's posten.
                                          No prob. Proficiat!

Benieuwd naar de pics.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X