Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BetaEen officieel Headshok service point dus.
Een standaard onderhoud kost je zowat 80 euro, ik heb er dus 90 betaald voor de optimalisatie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenMeer heb je niet nodig. Ik vond gewoon de kleurtjes van de stickertjes van 88+ mooi en de extra gewichtswinst is meegenomen.
Ach, elk zijn ding zeker ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten... en dan gelijkaardige kritiek hebben op crossmax SLR's owv hun flashy stickers
Ach, elk zijn ding zeker ?
Comment
-
Het was inderdaad ironisch bedoeld. Blij te zien dat er ook mensen zijn die normaal kunnen reageren Tuur
Het is trouwens een erg klein stickertje, in de kleuren van mijn avatar, waar je zelfs bijna moet naar zoeken om het te vinden op die vork van mijn veel te grote fiets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten... en dan gelijkaardige kritiek hebben op crossmax SLR's owv hun flashy stickers
Ach, elk zijn ding zeker ?Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIets zegt mij dat Kami het ironisch bedoelde.
Ach, ik vind het wel leuk, hij probeert met vanalles en nog wat, maar lukken doet het niet. Ik laat 'm rustig verder taffelen op z'n megasnelle Taurine met bangelijk getunede Lefty en dat lelijke grote XL frame. Supersnel is hij nu... vanachter z'n PC'ke alvast toch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenElke x pagina's zit 't er hier wel eens op..
Omdat hier zogezegde 'echte' MTB'ers maar al te vaak laagdunkend doen over het wielertoerisme, met woordjes als: asfaltjanetten, wielerterroristen,... .
Als je dan vraagt om zich eens te komen meten met zo'n 'asfaltjanet', op hun terrein dan nog btw, dan druipen ze het af met hun staart tussen de benen. Stoere praat van achter dat schermpke, tot de kat op de koord komt. Blijkbaar hebben de 'echte' MTB'ers wreed veel schrik van die asfaltjanetten. Waarom? Ik weet het niet. Weet jij het?
Over hun adviezen gaan we dan nog zwijgen, evenals hun uitspraken, want da's nog een andere discussie...
Comment
-
Jakkel, neem dat eens wat minder serieus. Ikzelf fiets ook voornamelijk met de koersfiets (het laatste anderhalf jaar zowat uitsluitend met de koersfiets zelfs ) en ik heb geen problemen met Kamikaze.
Nu ben ik zelf altijd wel al een MTB-fan geweest, al doe ik het zelf wat minder. Ik maak me niet zo graag vuil. Daar komt mij teveel kuiswerk bij kijken en laat ik nu van nature vrij lui zijn als het aankomt op klusjes opknappen.
BTW, iemand de OS gezien vanmorgen? Er was BMX.
Heb de halve en echte finales van de mannen en vrouwen gezien. Vooral de finale van de vrouwen vond ik er eentje om duimen en vingers bij af te likken. Anne Caroline Chausson (ik wist niet eens dat die nog fietste en al helemaal niet dat ze nog BMX-te; ze is even oud als ik ...) lag op kop met in de laatste bocht een Engelse gevaarlijk dicht in de buurt. Die Engelse zag er niet alleen vrij agressief uit, ze was het ook. In een alles-of-niets-poging reed ze in de betreffende bocht gewoon op het achterwiel van Chausson. Guess what. Dat mens vol op haar bakkes én gediskwalificeerd wegens ongeoorloofd gedrag. Bwahaha.
Wel blij dat Chausson gewonnen heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
BTW, iemand de OS gezien vanmorgen? Er was BMX.
Heb de halve en echte finales van de mannen en vrouwen gezien. Vooral de finale van de vrouwen vond ik er eentje om duimen en vingers bij af te likken. Anne Caroline Chausson (ik wist niet eens dat die nog fietste en al helemaal niet dat ze nog BMX-te; ze is even oud als ik ...) lag op kop met in de laatste bocht een Engelse gevaarlijk dicht in de buurt. Die Engelse zag er niet alleen vrij agressief uit, ze was het ook. In een alles-of-niets-poging reed ze in de betreffende bocht gewoon op het achterwiel van Chausson. Guess what. Dat mens vol op haar bakkes én gediskwalificeerd wegens ongeoorloofd gedrag. Bwahaha.
Wel blij dat Chausson gewonnen heeft.
Ferme crashes..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenIdd verdiend gewonnen. Haar doorsnede naar de binnenbocht toe was duidelijk beter gelukt
Ferme crashes..
Toen ik in de vakantiewoning van mijn toekomstige schoonouders in Frankrijk was, waar ze een schotelantenne hebben, zat ik 's morgens regelmatig naar een kanaal met Extreme Sports te kijken. Vooral de extreme sporten met twee wielen hebben me altijd al geïnteresseerd. In feite zijn dat de sporten die ik met voorsprong het interessantst vind.
Vanmorgen heb ik het toevallig gezien. Mijn pa was aan het zappen en toen ben ik op de tweede TV gaan verder kijken. Anders had ik het nooit gezien.
Comment
-
Ik zit online te volgen, www.sporza.be
Morgen zit ik wel voor de tv thuis, ik hoop dat ze veel van de wedstrijd laten zien.
Heb je trouwens die fiets van Paulissen gezien ?
Scalpel met Belgische kleuren(voor zolang het nog bestaat), carbon versie, Olympic Lefty, Carbon SLR wielen(deze zijn wel te pruimen, het is zo geen kleurenkermis zoals de SLR versie 1).
Heel de fiets komt maar aan 8,8 kilo.
Olympic Lefty kan je eventueel aan geraken, de Carbon SLR's komen misschien ook in de handel, maar die prijzen ?
De Scalpel Team editie zit al aan dik 7000 euro. Da's met de gewone Speed SL lefty en SLR II wielen.
Als je die Olympic versie wil, zal je wel richting 10.000 euro gaan. Zotte prijzen.
Daar heb je al een iet of wat motorfiets voor, zeker 2ehands.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenIk zit online te volgen, www.sporza.be
Morgen zit ik wel voor de tv thuis, ik hoop dat ze veel van de wedstrijd laten zien.
Heb je trouwens die fiets van Paulissen gezien ?
Scalpel met Belgische kleuren(voor zolang het nog bestaat), carbon versie, Olympic Lefty, Carbon SLR wielen(deze zijn wel te pruimen, het is zo geen kleurenkermis zoals de SLR versie 1).
Heel de fiets komt maar aan 8,8 kilo.
Olympic Lefty kan je eventueel aan geraken, de Carbon SLR's komen misschien ook in de handel, maar die prijzen ?
De Scalpel Team editie zit al aan dik 7000 euro. Da's met de gewone Speed SL lefty en SLR II wielen.
Als je die Olympic versie wil, zal je wel richting 10.000 euro gaan. Zotte prijzen.
Daar heb je al een iet of wat motorfiets voor, zeker 2ehands.
Ik blijf het idioot vinden dat er mensen zijn die hetzelfde materiaal willen als de profs. Bepaalde onderdelen zijn niet alleen duur, maar ook niet erg duurzaam. Als je die dan breekt en je wil ze vervangen door hetzelfde exemplaar, wordt het wel een heel kostelijke affaire op den duur.
En in feite vind ik meer gematigde onderdelen tegenwoordig meer charme hebben. Ik kijk ook niet meer op naar dure fietsen als toen ik 15 jaar was. Destijds, toen ik 13 was, kon letterlijk uren kijken naar bv. de Cannondale EST 2000 (mod. '91). In de catalogus nog wel! En op een keertje, ik was op taalkamp aan zee, zag ik er zoeentje gewoon passeren. Ik ging bijna uit mijn dak. De andere kinderen en de begeleider wisten niet wat er gebeurde.
Om maar te zeggen ...
Van kleinsaf met een hobby bezig zijn kan toch mooi zijn. Zelf was ik 11 toen ik een serieuze interesse in MTB's ontwikkelde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenJakkel, neem dat eens wat minder serieus. Ikzelf fiets ook voornamelijk met de koersfiets (het laatste anderhalf jaar zowat uitsluitend met de koersfiets zelfs ) en ik heb geen problemen met Kamikaze.
Nu ben ik zelf altijd wel al een MTB-fan geweest, al doe ik het zelf wat minder. Ik maak me niet zo graag vuil. Daar komt mij teveel kuiswerk bij kijken en laat ik nu van nature vrij lui zijn als het aankomt op klusjes opknappen.
't Is gewoon... die gast in totaliteit, ik krijg het schijt van zo'n dikke nekken met allerlei veronderstellingen over bepaalde personen die op niets gestaaft zijn.
Trouwens, over serieus of niet serieus nemen kan jij niet echt oordelen vrees 'k, gezien uw recente uitlatingen in de chit-chat.
Enfin, terug ontopic
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenBTW, iemand de OS gezien vanmorgen? Er was BMX.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenNope, die fiets heb ik nog niet gezien. Na het BMX gehoord dat het morgen MTB is. Ik ga allicht zelfs niet kunnen kijken, want ik vertrek zo dadelijk op week-end naar Frankrijk.
Ik blijf het idioot vinden dat er mensen zijn die hetzelfde materiaal willen als de profs. Bepaalde onderdelen zijn niet alleen duur, maar ook niet erg duurzaam. Als je die dan breekt en je wil ze vervangen door hetzelfde exemplaar, wordt het wel een heel kostelijke affaire op den duur.
En in feite vind ik meer gematigde onderdelen tegenwoordig meer charme hebben. Ik kijk ook niet meer op naar dure fietsen als toen ik 15 jaar was. Destijds, toen ik 13 was, kon letterlijk uren kijken naar bv. de Cannondale EST 2000 (mod. '91). In de catalogus nog wel! En op een keertje, ik was op taalkamp aan zee, zag ik er zoeentje gewoon passeren. Ik ging bijna uit mijn dak. De andere kinderen en de begeleider wisten niet wat er gebeurde.
Om maar te zeggen ...
Van kleinsaf met een hobby bezig zijn kan toch mooi zijn. Zelf was ik 11 toen ik een serieuze interesse in MTB's ontwikkelde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMorgen ga ik zeker naar het mountainbike kijken, duimen voor Nys... en natuurlijk ook voor Paulissen en Meirhaeghe. Hopelijk een tweede medaille, Gevaert en co hebben net zilver gehaald.
Ga morgen ook het mountainbiken volgen.. op Sporza zenden ze maar een half uurtje uit Weet iemand ne zender waar ze het volledig uitzenden? Of zenden ze het volledig uit op één+?
Comment
-
Het mtb'en zit er voor mij voor ne goeie tijd op . Gisteren met menne maat nog "geweest". Was eerst een stukje over de baan en na ne km of 6 begon t bos. In t begin van t bos op menne z*k gegaan, tandwiel in men kuit. 4 gaten met 12 hechtingen . op zen minst 14 dagen geen sport. Ik was net zo goed op gang..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CDTI'ke Bekijk BerichtenHet mtb'en zit er voor mij voor ne goeie tijd op . Gisteren met menne maat nog "geweest". Was eerst een stukje over de baan en na ne km of 6 begon t bos. In t begin van t bos op menne z*k gegaan, tandwiel in men kuit. 4 gaten met 12 hechtingen . op zen minst 14 dagen geen sport. Ik was net zo goed op gang..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenOf goud... klacht tegen de russen! Zou netjes zijn
Ga morgen ook het mountainbiken volgen.. op Sporza zenden ze maar een half uurtje uit Weet iemand ne zender waar ze het volledig uitzenden? Of zenden ze het volledig uit op één+?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDa's klote man... enfin, 14 dagen eruit liggen is geen super drama hoor. Als je al een redelijke basis hebt ga je de achterstand die die 14 dagen inactiviteit veroorzaken terug snel te boven komen hoor.
Comment
Comment