Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Over heel die 88+ history upgraden of niet kan ik slechts het volgende zeggen.
Als je de fiets koopt gewoon niet onmiddelijk doen.
Ik heb hier 2 fietsen staan met een fatty. Een is door 88+ getuned. De andere (nog)niet
Toen ik ze kocht werkte ze perfect dus waarom zou ik ze dan al tunen ?
Na 2 jaar ging ze binnen voor eerste onderhoud, ze verloor lucht.
Toen heeft ze het nog eens een jaar uit gehouden zonder onderhoud maar ze verloor sneller lucht. Opgestuurd naar 88+(na 3 jaar gewoon rijden dus) Nu is ze al 3 jaar perfect luchtdicht en nog niet op onderhoud moeten gaan.(binnekort moet ze wel gaan)
De andere Fatty is niet getuned. Ik merk het verschil wel tussen de 2 maar ik vind het niet de moeite om het nu al te doen. Zo snel deze ook lucht gaat verliezen gaat ze naar 88 eerder niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMorgen om 9.00u live op één dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenJa, dat had ik al door. Probleem is dat ze zouden overschakelen na een half uurtje naar de finales van het kayakken?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk BerichtenOver heel die 88+ history upgraden of niet kan ik slechts het volgende zeggen.
Ik heb hier 2 fietsen staan met een fatty. Een is door 88+ getuned. De andere (nog)niet
Toen heeft ze het nog eens een jaar uit gehouden zonder onderhoud maar ze verloor sneller lucht. Opgestuurd naar 88+(na 3 jaar gewoon rijden dus) Nu is ze al 3 jaar perfect luchtdicht en nog niet op onderhoud moeten gaan.(binnekort moet ze wel gaan)
De andere Fatty is niet getuned. Ik merk het verschil wel tussen de 2 maar ik vind het niet de moeite om het nu al te doen. Zo snel deze ook lucht gaat verliezen gaat ze naar 88 eerder niet.
Eén ding echter. Waarom zou je de Fatty als die lucht begint te verliezen naar 88+ doen en niet gewoon naar een officiële dealer?
Comment
-
Omdat ik ze de eerste keer naar de dealer heb gebracht en daar hebben ze idd gemaakt maar ze verloor na een tijdje toch weer lucht. Ik ben toen zelf gaan zoeken naar oplossingen 3 jaar geleden kenden nog niet zoveel mensen 88+ blijkbaar.
Ik heb toen met de mannen van 88+ gebeld en gemaild en die zeiden mij met zekerheid te kunnen helpen.
Waarom dan nog naar de dealer gaan waar ik niet zeker ben dat ze over x aantal maanden nog luchtdicht is als ik bij 88+ daar een garantie voor krijg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk BerichtenOmdat ik ze de eerste keer naar de dealer heb gebracht en daar hebben ze idd gemaakt maar ze verloor na een tijdje toch weer lucht. Ik ben toen zelf gaan zoeken naar oplossingen 3 jaar geleden kenden nog niet zoveel mensen 88+ blijkbaar.
Ik heb toen met de mannen van 88+ gebeld en gemaild en die zeiden mij met zekerheid te kunnen helpen.
Waarom dan nog naar de dealer gaan waar ik niet zeker ben dat ze over x aantal maanden nog luchtdicht is als ik bij 88+ daar een garantie voor krijg.
Als mijn Fatty ooit lucht zou verliezen ga ik die mensen ook eens contacteren peins 'k.
Btw, proficiat aan Nys, 9de. En dat na een 35ste startplaats!
Nys is gewoon een grote!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenBtw, proficiat aan Nys, 9de. En dat na een 35ste startplaats!
Nys is gewoon een grote!
Spijtig dat hij krampen kreeg anders zat er brons in.
Meirhaege zei dat ie definitief stoptte met mountainbiken.
Comment
-
Meirhaeghe is gewoon een labiel persoon.
Knap van Nijs. Ik zat al te supporteren voor brons, maar blijkbaar was het vat ook bij hem leeg. Knap gereden, ondanks de hitte en die ongunstige startplaats.
Paulissen heeft blijkbaar zichzelf opgeblazen, spijtig.. volgende keer misschien toch maar het initiatief aan de sterkere(n) laten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenInderdaad!
Spijtig dat hij krampen kreeg anders zat er brons in.
Meirhaege zei dat ie definitief stoptte met mountainbiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenMeirhaeghe is gewoon een labiel persoon.
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenPaulissen heeft blijkbaar zichzelf opgeblazen, spijtig.. volgende keer misschien toch maar het initiatief aan de sterkere(n) laten?
Nee serieus, Paulissen heeft ontgoocheld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenLabiel is misschien niet direct het juiste woord, ik zou eerder overemotioneel zeggen.
Misschien wel ja. Ach van mij mag ie stoppen, tis al goed geweest.
De veerweg van de Lefty blijkt toch niet zaligmakend te zijn, de winnaar heeft het met een RS vork met 80mm veerweg gedaan (foei Jakkel! ).
Nee serieus, Paulissen heeft ontgoocheld.
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenIk kijk al uit naar London 2012. En naaar het komende veldrijden seizoen.
Neenee, het boekje blijft dicht Naar Londen kijk ik ook wel uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenIk vind Fatty & Lefty ook overroepen, maar het is 'uniek' en dat zal mensen aanspreken zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk BerichtenOver heel die 88+ history upgraden of niet kan ik slechts het volgende zeggen.
Een Fatty die lucht verliest, da's niks nieuws.
Als je het door 88+ kan laten oplossen, kan je er vrij gerust in zijn dat het in orde is en hopelijk blijft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenEen Fatty die lucht verliest, da's niks nieuws.
Comment
-
Nene hij heeft gelijk.
De oudere fatty reeksen verloren lucht.
Dit was bij mij dus ook niet opgelost bij een onderhoud bij een headshock service punt.
Maar de mensen van 88+ hebben dit probleem dus voor mij opgelost.
Nu heb ik wel gehoord en zelf ondervonden dat de Ultra's er minder last van hebben.
Nu ik denk dat aan iedere vork wel eens onderhoud moet gebeuren voor een of andere rede.
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenIk vind Fatty & Lefty ook overroepen, maar het is 'uniek' en dat zal mensen aanspreken zeker?
Jij vind een Reba even goed als een Fatty ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk BerichtenNene hij heeft gelijk.
De oudere fatty reeksen verloren lucht.
Dit was bij mij dus ook niet opgelost bij een onderhoud bij een headshock service punt.
Maar de mensen van 88+ hebben dit probleem dus voor mij opgelost.
Nu heb ik wel gehoord en zelf ondervonden dat de Ultra's er minder last van hebben.
Nu ik denk dat aan iedere vork wel eens onderhoud moet gebeuren voor een of andere rede.
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk BerichtenJa u mening over de fatty en lefty ken ik ondertussen al.
Jij vind een Reba even goed als een Fatty ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk neem niets serieus, ik neem het gewoon zoals ik het lees, niet minder, niet meer. Dat is alles. Als je z'n postverleden wat kent dan weet je ook dat z'n uitspraken vol met tegenstrijdigheden zitten en dan nog die soms belachelijke redeneringen in z'n adviezen (die ganse Lefty historie). Nog iets, de merken Mavic en Shimano waren een half jaar gelden nog de dikste brol die er bestond. Nu zijn ze plots geëvolueerd naar goede merken (lees hierboven bijvoorbeeld de uitlating over de carbon SLR's). Met z'n uitlatingen over wielertoeristen, alsof mijnheer een 'echte' MTB'er is. Hij rijdt geen meter als het wat vettig ligt, hij heeft dit jaar nog aan geen enkel 'echt' MTB evenement meegedaan... omdat het wat geregend heeft, wie is hier nu de janet? En als hij zich al ooit gewaagd heeft in de voorbije jaren aan één of andere marathon dan eindigt hij achter 75% van het deelnemersveld, en dan maar met z'n grote mond mensen uitdagen... om dan uiteindelijk z'n kat te sturen, pffff. Hij moet persé een Lefty hebben getuned door 88+... om dan met slicks te gaan rijden, jongens toch. Enfin, ik kan een boek schrijven over die vent z'n fantasiekes en leugens.
't Is gewoon... die gast in totaliteit, ik krijg het schijt van zo'n dikke nekken met allerlei veronderstellingen over bepaalde personen die op niets gestaaft zijn.
Trouwens, over serieus of niet serieus nemen kan jij niet echt oordelen vrees 'k, gezien uw recente uitlatingen in de chit-chat.
Overigens, er staat een kanjer van een DT-fout in bovenstaande post.
Edit:
Er staan nog een DT-fout op deze pagina. Kwestie dat je je niet geviseerd voelt.
Ook nog een andere behoorlijk ergerlijke fout, vind ik, maar blijkbaar kent de helft van de bevolking zijn persoonlijke en bezittelijke voornaamwoorden niet meer.Last edited by Beta; 24/08/2008, 19:59.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenCombineren met een onderhoud is inderdaad de boodschap. Ik hou me aan 1 onderhoudsbeurt per jaar, tenzij er problemen opduiken maar dat is nog niet gebeurd.
Een Fatty die lucht verliest, da's niks nieuws.
Als je het door 88+ kan laten oplossen, kan je er vrij gerust in zijn dat het in orde is en hopelijk blijft.
Comment
Comment