Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
    Dus je beweert eerst dat je nog nooit met iets anders hebt gereden dan een Fatty. Een paar pagina's terug zeg je dat je met een clubgenoot zijn Taurine met Lefty hebt gereden. Nu beweer je dat je geen tegenstrijdigheden verkondigt ?
    Je pakken interesseert me niet, dank u..
    Maar jongen toch. Dat is spijkers op laag water zoeken hé. Als ik zeg dat ik alleen met fatty gereden heb, dan bedoel ik dat ik nog geen andere MTB in mijn bezit heb gehad die een andere veervork had, dat ik een Lefty nog niet uitvoerig heb kunnen testen waarvoor hij dient. Met de Taurine met Lefty heb ik eens gereden, 500 meter misschien. Ook nog enkele jaren geleden eens met een C'dale van iemand van de club met een Lefty ELO (die trouwens een pak recalls heeft gehad), dat was echt een slechte vork. Ja ja, Lefty kan ook slecht zijn klaarblijkelijk.

Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
    Voor iemand die er geen woorden meer aan wil vuil maken, is dit best een lang antwoord. Ben je nog aan het tellen ?
    Ik ben dan ook een behulpzaam iemand hé.

Neen, dat wist ik niet. Ik lees niet iedere post van jou. En dit is bovendien nog niet ter sprake gekomen. Gezien jij het telkens had over de stijfheid en betrouwbaarheid, ging ik er niet van uit dat er updates nodig waren aan de Fatty.
    Oh da's grappig. Is dat alles wat je hebt? Proficiat!

De antwoorden van saikoborder lijken me anders redelijk duidelijk.
    Heeft die het over de Fatty Ultra DLR anno 2007?

Loze beweringen Jakkel, er staan nog steeds de explorer vooraan en de Mountainking achteraan op.
    Ik heb wel de Speedmaxen gekocht enkele weken terug, maar die zijn er nog niet op gemonteerd.
    Nu krijg je 't deksel op de neus leugenaar.

Dit is uw fiets in uw garage, juist?

Over hoeveel stompen jij en je Fatty hebt gekregen, ga ik niet speculeren, het zijn er allicht meer dan genoeg.
    Daar geef ik je volledig gelijk in
    Eindelijk, je begint stilaan te beseffen dat uw veronderstellingskes op niets gebaseerd zijn. Je gaat het nog leren.

Hoe kan je dat weten ? Je hebt er toch nog niet mee gereden ? Kan je er zelf nog aan uit ?
    Oké, wauw, je hebt me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Nu krijg je 't deksel op de neus leugenaar.

Dit is uw fiets in uw garage, juist?

Dat is mijn fiets, niet langer mijn garage.

Van wanneer dateert deze foto ? Ergens rond de tijd van de updates aan je Fatty zeker ?
      Het gegeven tijd en ruimte, zegt u dat iets ?

Dus op basis van een oude foto, beweer jij eender wat ?

Om jou voorbeeld te volgen, leugenaar, jij hebt niet eens Caffeïne, je rijdt nog altijd met die aftandse F1000 die je op wikipedia als 'groot' voorbeeld hebt geplaatst bij cannondale.
      Wel degelijk een oud model Fatty dus...

Comment

Ook nog enkele jaren geleden eens met een C'dale van iemand van de club met een Lefty ELO (die trouwens een pak recalls heeft gehad), dat was echt een slechte vork. Ja ja, Lefty kan ook slecht zijn klaarblijkelijk.
        Is absoluut waar, daarom maken ze die ook niet meer. Lefty's evolueren van jaar tot jaar in tegenstelling tot...juist ja.

Comment

Cannondale failliet? Ik veronderstel dat het om de motorafdeling gaat, maar is toch niet geheel duidelijk in die uitleg.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Dat is uw fiets in uw garage. Met slicks dus, en die Lefty heeft dus al serieus werk ondergaan?

Van wanneer dateert deze foto ? Ergens rond de tijd van de updates aan je Fatty zeker ?
            Dat speelt geen rol. Er liggen slicks op, daar gaat het over.

Ik beweer gewoon dat je met slicks rijdt. Moeilijk hé?

Om jou voorbeeld te volgen, leugenaar, jij hebt niet eens Caffeïne, je rijdt nog altijd met die aftandse F1000 die je op wikipedia als 'groot' voorbeeld hebt geplaatst bij cannondale.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Cannondale
            Die F1000 aftands? dat was toendertijd echt wel een pareltje hoor. Taurine is niet het einde van de wereld hoor, dat zou je wel willen, maar dat is niet hoor, wakker worden vriend.
            Word je nerveus? Ik niet met een caffeine rijden? Moet ik 'm komen laten zien misschien?
            Btw, die Fatty op mijn F1000 was een fatty D, een Fatty D werkt niet op lucht. Hahaaa!!

Mvg

Comment

http://nl.wikipedia.org/wiki/Cannondale
              Je hebt nog commentaar gegeven op de nopjes die nog op de banden stonden toen deze pas gemonteerd waren. Ik heb je toen nog uitgelegd dat je ook nieuwe banden kunt kopen, zonder dat er een fiets aan vast hangt, maar je hebt dat niet helemaal begrepen precies ?

Comment

• Wel gezellig hier.

Ik vrees dat Jakkel gelijk heeft, want ik dacht ook dat de Super Fatty D die ik op mijn Super V van '00 had één van de eerste op lucht was.

Voor de rest moei ik mij er niet mee.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

Word je nerveus? Ik niet met een caffeine rijden? Moet ik 'm komen laten zien misschien?
                  Btw, die Fatty op mijn F1000 was een fatty D, een Fatty D werkt niet op lucht. Hahaaa!!
                  Je snapt het niet he, het was een even loze bewering als wat jij suggereerde.
                  Schijnt niet de moeite te zijn om je iets proberen uit te leggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                    Wel gezellig hier.

Ik vrees dat Jakkel gelijk heeft, want ik dacht ook dat de Super Fatty D die ik op mijn Super V van '00 had één van de eerste op lucht was.

Voor de rest moei ik mij er niet mee.
                    De technologie waar het op moest werken, interesseert me niet. Betrouwbaar waren ze niet. Veer of lucht.

Comment

Je hebt nog commentaar gegeven op de nopjes die nog op de banden stonden toen deze pas gemonteerd waren. Ik heb je toen nog uitgelegd dat je ook nieuwe banden kunt kopen, zonder dat er een fiets aan vast hangt, maar je hebt dat niet helemaal begrepen precies ?
                      Klets nu maar wat uit je nek en haal er maar andere niet gerelateerde zever bij. Spartelen noem ik dat, enfin, doe gerust verder hoor. 'k Hou je niet tegen.

Comment

Je snapt het niet he, het was een even loze bewering als wat jij suggereerde.
                        Schijnt niet de moeite te zijn om je iets proberen uit te leggen.
                        Natuurlijk dat.

Comment

De technologie waar het op moest werken, interesseert me niet. Betrouwbaar waren ze niet. Veer of lucht.
                          Net als Lefty's in de beginperiode...
                          Ik heb nooit het tegengestelde beweerd. Jij bestempelde mijn Fatty Ultra DLR 2007 als minder betrouwbaar dan de Lefty. Ik heb nooit gezegd dat de oude 'lucht'fatty's betrouwbaar waren.
                          Je wilt het blijkbaar niet begrijpen. Waarom? Mij een raadsel.

Comment

Is absoluut waar, daarom maken ze die ook niet meer. Lefty's evolueren van jaar tot jaar in tegenstelling tot...juist ja.
                            En Fatty's niet???

Jongens toch, nu ben je écht wel zielig hoor.

Comment

• Zit er eigenlijk een verschil op de Lefty Speed DLR II van 2009 tegenover die van 2008? Interesseert me wel.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Betrouwbaar waren ze niet. Veer of lucht.
                                Mis!!!
                                De Fatty D heeft mij negen jaar duizenden kilometers 'echt' MTB plezier geschonken. Zonder ooit één panne!!!
                                Dat is eigen ervaring, geen boekskespraat, geen verzinsels!!
                                Laat die veronderstellingen nu voor eens en voor altijd achterwege beste. Je maakt je oeverloos belachelijk hoor.

Comment

En Fatty's niet???

Jongens toch, nu ben je écht wel zielig hoor.
                                  Van wanneer dateert de huidige Fatty ? Wat was de olympische versie van de Fatty ?
                                  Hoeveel versies Fatty worden er op dit moment aangeboden ? Op hoeveel fietsen ?
                                  Op hoeveel van die fietsen is het topmodel uitgerust met een Lefty ?

Comment

Mis!!!
                                    De Fatty D heeft mij negen jaar duizenden kilometers 'echt' MTB plezier geschonken. Zonder ooit één panne!!!
                                    Dat is eigen ervaring, geen boekskespraat, geen verzinsels!!
                                    Laat die veronderstellingen nu voor eens en voor altijd achterwege beste. Je maakt je oeverloos belachelijk hoor.
                                    In het echte kempense zand zeker....

Comment

• Ik zie je zo graag mijn onderschrift bevestigen, je doet dat echt goed.
                                      In ieder geval, ik ga fietsen.
                                      Veel plezier nog..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                        Zit er eigenlijk een verschil op de Lefty Speed DLR II van 2009 tegenover die van 2008? Interesseert me wel.
                                        Niemand?
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Van wanneer dateert de huidige Fatty ? Wat was de olympische versie van de Fatty ?
                                          Dat interesseert mij allemaal geen bal. Jij doet alsof de eerste (onbetrouwbare luchtaflatende)Fatty's nog net dezelfde zijn als de eerste (die van meer dan tien jaar geleden). Komaan man, raaskal toch niet.

Hoeveel versies Fatty worden er op dit moment aangeboden ? Op hoeveel fietsen ?
                                          Eentje als ik me niet vergis. Euhm...wat heeft dat met betrouwbaarheid te maken?

Op hoeveel van die fietsen is het topmodel uitgerust met een Lefty ?
                                          Ja, allemaal zeker?? Wat doet dat hier terzake? Met alle beste wil, maar ik begrijp niet waar je nu naartoe wil hoor. Gelieve bij de zaak te blijven, wil je?

Comment

Working...
                                          X