Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
    Kledij van C'Dale bij de dealer vinden, is een kleine ramp.
    Dat wordt ingevoerd via Nederland en duurt eindeloos lang.
    Ik bestel online, of als ik ergens iets tegenkom op een evenement, dadelijk je maat zoeken en meepakken.
    Merk specifieke kledij is wel redelijk duur als je de materialen vergelijkt met dezelfde prijsklasse bij Ultima, Assos, Agu, of andere..
    Ben nogal fan van Ultima spullen. Niet goedkoop, maar nog niet zo duur als Assos, en erg goed.
    Ik dacht dat de Europese importeur tegenwoordig in Italië of zo zat. Niet meer in Oldenzaal alleszins. Toch?
    Ik heb al vanalles gehad van merken. Cannondale, Shimano, North Wave, kledij van onze wielertoeristenclub van bij Lapaige en Decca, ...
    Assos is me ook wat duur.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      Ik dacht dat de Europese importeur tegenwoordig in Italië of zo zat. Niet meer in Oldenzaal alleszins. Toch?
      Ik heb al vanalles gehad van merken. Cannondale, Shimano, North Wave, kledij van onze wielertoeristenclub van bij Lapaige en Decca, ...
      Assos is me ook wat duur.
      Onze clubkledij is van Vermarc, da's best wel kwaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Onze clubkledij is van Vermarc, da's best wel kwaliteit.
        Ik heb een truitje van Rock Werchter van Vermarc liggen. De kwaliteit ervan valt mee, al zullen ze wel verschillende kwaliteiten hebben, veronderstel ik. Er zijn ook profs die met Vermarc rijden, zodus ...
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Staat ook al een tijdje te koop. Nochtans een echt cultframe, om niet te zeggen hét cultframe.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=49943

Staat ook al een tijdje te koop. Nochtans een echt cultframe, om niet te zeggen hét cultframe.
            Klopt, maar het kost dan ook iets he, en dat wil niet dadelijk iemand geven aan zo'n "oud" kader.

Comment

Als MTB-er in een tenue van Liquigas?
              Voor die prijs, kon ik het niet laten liggen.
              Cannondale Vredestein hadden ze niet liggen, maken ze ook niet daar, denk ik.

In ieder merk, heb je verschillende kwaliteitsniveaus. Decca zoals het mountainbike.be materiaal schijnt best wel goed te zijn, de Ultima's van 4bikers.be zijn ook zeer goed.

Comment

Klopt, maar het kost dan ook iets he, en dat wil niet dadelijk iemand geven aan zo'n "oud" kader.
                Er staat nergens een prijs vermeld. Enkel de nieuwprijs. En 1200 € voor een frame is tegenwoordig niet zo superveel meer. Mits wat afdingen, moet 500 € mss nog net lukken. Ik zou er sowieso niet meer dan 600 voor geven.
                Moest Cannondale nu niet bestaan, ik zou hem in feite wel durven overwegen, maar eigenlijk vind ik een Caffeine mooier.
                En toch, dit is echt een exclusief frame. Moest ik een tweede of derde bike zoeken, ik zou deze zeker overwegen. Of moest het geld geen probleem zijn: zoeentje afmonteren met oudere Ringlé- en Answer-onderdelen en die dan in de living zetten.
                Met een moderne XT-groep erop, zou je er nog makkelijk af en toe mee gaan kunnen fietsen ook.
                Die Lefty staat hem trouwens wel, vind ik. Een Fox zou ik toch minder vinden op zo'n ARC.

Edit:
                Tenzij je de Fox zou herspuiten. Dan zou het nog wel gaan.
                En om dat frame ietwat modern af te monteren, zouden er eigenlijk EA70-producten op moeten. Geen carbon, want dat past niet bij de filosofie van dat frame. Vind ik.
                Last edited by Beta; 28/08/2008, 21:42.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
                  ...Of flashy SLR wielen steken, die reflecteren ook in 't donker.
                  Je wilt dus zeggen dat je met de MTB vooral op straat rijdt ?
                  Gesteld dat je 's avonds zou durven gaan rijden, ga je merken dat reflecterende stukken erg weinig uithalen in veld en bos. Reflecteren is weerkaatsen he Jakkel, daar is dus een lichtbron voor nodig...

Voor op de baan en in het donker, zou dat misschien nog lukken met die SLR's. Ik zeg wel misschien, want die extra veerweg door de wielen zou echt wel overdreven zijn.

Comment

• Zielige sukkelaar...
                    Slaapverwekkend zelfs.

Comment

• Hou er nu eens mee op.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Hou er nu eens mee op.
                        Hou 'r zelf mee op. Zou voor velen een opluchting zijn...

Comment

• Nu nog efkes wachten op nen 'echte' moderator.

Comment

Hou 'r zelf mee op. Zou voor velen een opluchting zijn...
                            Ik had het tegen jullie alletwee.

Nu ja, met deze reactie geef je toch maar weer aan hoe kinderachtig je bent.

Ik ga een filmpje bekijken.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=49943

Staat ook al een tijdje te koop. Nochtans een echt cultframe, om niet te zeggen hét cultframe.
                              Mm, neen, dit is pas een cultframe van yeti ...
                              uit het rariteitenkabinet en zeldzaam als de pest
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ik had het tegen jullie alletwee.

Nu ja, met deze reactie geef je toch maar weer aan hoe kinderachtig je bent.

Ik ga een filmpje bekijken.
                                Al een geluk dat jij óh zo volwassen bent.

Comment

Je wilt dus zeggen dat je met de MTB vooral op straat rijdt ?
                                  Gesteld dat je 's avonds zou durven gaan rijden, ga je merken dat reflecterende stukken erg weinig uithalen in veld en bos. Reflecteren is weerkaatsen he Jakkel, daar is dus een lichtbron voor nodig...

Voor op de baan en in het donker, zou dat misschien nog lukken met die SLR's. Ik zeg wel misschien, want die extra veerweg door de wielen zou echt wel overdreven zijn.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  Zielige sukkelaar...
                                  Slaapverwekkend zelfs.
                                  Inderdaad zielig hoe 2 volwassen mensen elkaar hier constant zitten op te jutten.
                                  Er is al meerdere malen, zowel via pm als hier rechtstreeks in dit topic, gevraagd om jullie vete achter de schermen uit te vechten. Doe dit dan ook zodat dit topic voor andere forumleden nog interessant blijft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                    Mm, neen, dit is pas een cultframe van yeti ...
                                    uit het rariteitenkabinet en zeldzaam als de pest
                                    Ai. Dan liever een Pro FRO uit de nineties, want wat ik daar aan die patten zie, bevalt me niet zo. De kleurstelling ook niet trouwens.
                                    En in feite was die chromoly versie destijds ook min of meer het kleine broertje van de ARC.
                                    ARC all the way dus.

Edit:
                                    Moest je het nu nog hebben over die chromoly versie met elevated chainstays (hoe noemt die ook weer?) ...
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                      Inderdaad zielig hoe 2 volwassen mensen elkaar hier constant zitten op te jutten.
                                      Jut ik iemand op? Ik maak gewoon enkele on-topic bedenkingen bij z'n doen en laten. Geen veronderstellingen, geen verzinsels, geen leugens, geen fantasies, geen tegenstrijdigheden,.... en vooral ik blijf vriendelijk. Mag dat niet meer?

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                      Er is al meerdere malen, zowel via pm als hier rechtstreeks in dit topic, gevraagd om jullie vete achter de schermen uit te vechten.
                                      Ik wil wel, maar mijnheer niet. Heb je nog tips misschien?

Comment

• Zijn er hier nog mensen die onderdelen bestellen in duitsland.
                                        Sinds een paar jaar moet ik zelf mijn onderdelen betalen en heb ik toch gemerkt dat het prijs verschil met bv
                                        www.bike-discount.de redelijk groot is.

89€ voor een carbon shadow XTR SGS
                                        44€ voor XTR Voor derailleur
                                        en 89€ voor XTR shifters.
                                        46€ voor XT cassette + XT ketting
                                        ....

Comment

Jut ik iemand op? Ik maak gewoon enkele on-topic bedenkingen bij z'n doen en laten. Geen veronderstellingen, geen verzinsels, geen leugens, geen fantasies, geen tegenstrijdigheden,.... en vooral ik blijf vriendelijk. Mag dat niet meer?

Ik wil wel, maar mijnheer niet. Heb je nog tips misschien?
                                          Dé tips: blijf on-topic en vecht jullie vete buiten dit forum uit. Is dit echt zo moeilijk? Nee!
                                          Maar owee, als er sancties worden uitgedeeld, dan wordt er moord en brand geschreeuwd.

Dus, nogmaals: on-topic!!!!!!

Comment

Working...
                                          X