Oorspronkelijk geplaatst door Beta
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten2009 BadBoy zeker?Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenHad ze een paar weken geleden al eens gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWaarom vraag je 't dan als je 't weet?
Comment
-
Ik was nog niet naar de 2009 Cannondale MTB's gaan kijken op hun site.
Net even gedaan, zie ik daar dit prachtig exemplaar.
De Taurine 3, carbon frame, Fatty vork, ongelooflijk mooie kleur en de juiste afmontage.
Dit moet een lekker hard reesmasjien zijn.
Moest ik nu een nieuwe nodig hebben, 't zou ongetwijfeld de deze worden!
Met 10% korting op de officiële prijs zou hij 2.339 euro kosten.
Ze blijven klaarblijkelijk ook voor 2009 de Fatty trouw, zelfs bij de duurdere modellen. Kan ik alleen maar toejuichen.
Bikefreak, ik heb uw speeltje gevonden. Hopla naar de dealer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk was nog niet naar de 2009 Cannondale MTB's gaan kijken op hun site.
Net even gedaan, zie ik daar dit prachtig exemplaar.
De Taurine 3, carbon frame, Fatty vork, ongelooflijk mooie kleur en de juiste afmontage.
Dit moet een lekker hard reesmasjien zijn.
Moest ik nu een nieuwe nodig hebben, 't zou ongetwijfeld de deze worden!
Met 10% korting op de officiële prijs zou hij 2.339 euro kosten.
Ze blijven klaarblijkelijk ook voor 2009 de Fatty trouw, zelfs bij de duurdere modellen. Kan ik alleen maar toejuichen.
Bikefreak, ik heb uw speeltje gevonden. Hopla naar de dealer!
OK, de wielen uit de Taurine 4 stellen niet veel voor, maar ik kan die zo doorverkopen. Bedoeling zou zijn dat ik iets anders bij bestel. En ik zou allicht ook een riser-stuur monteren, al weet ik nog niet of ik dat van ij het begin zou doen. Immers, ik vrees dat de kabels een stuk te kort gaan zijn, en het is een beetje zonde splinternieuwe kabels weg te moeten gooien natuurlijk. Dan kan ik beter een jaartje of zo wachten.
De F1 is ook nog altijd in de running, al is die fiets strict genomen zijn geld niet waard als je hem vergelijkt met de Taurine 4 of de F2.
Enfin, bestellen is sowieso maar voor volgende maand (of iets later; dat heb ik mezelf opgelegd). Het wordt dus hoog tijd dat ik eens iets kan testen.
Edit:
Pas op, ik vind een Taurine 3 in het wit met dat beetje groen wel een mooie fiets hoor. De zwarte Fatty past er ook beter bij dan bij de zwart-rode.
Comment
-
Ja, mijn gedacht i.v.m. die Fox ken je hé, 't mag dan misschien wel een goede vork zijn. Ik vind het gewoonweg not done op een Cannondale.
De Fox weegt trouwens een pak zwaarder, is gevoeliger voor vuil en zeker niet zo stijf als een Fatty.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
oh, en vering is voor watjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJa, mijn gedacht i.v.m. die Fox ken je hé, 't mag dan misschien wel een goede vork zijn. Ik vind het gewoonweg not done op een Cannondale.
De Fox weegt trouwens een pak zwaarder, is gevoeliger voor vuil en zeker niet zo stijf als een Fatty.
Het ideale ware een Taurine 3 met gewone Lefty geweest, net zoals je voor 2008 een Taurine 2 had met de aluminium Lefty.
Comment
-
Adri, nice, maar ik ben nu niet echt zinnens meer dan 5000 € aan een MTB uit te geven. Trouwens, ik rijd al Cannondale sinds 1991. Toen was dat nog bijlange geen massamerk. Vooral omdat ze toen nog een profteams uit het MTB of het wielrennen op de weg sponsorden. De meesten reden toen nog gewoon met stalen frames rond.
Jammer dat Cannondale nu wat meer mainstream is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenAdri, nice, maar ik ben nu niet echt zinnens meer dan 5000 € aan een MTB uit te geven. Trouwens, ik rijd al Cannondale sinds 1991. Toen was dat nog bijlange geen massamerk. Vooral omdat ze toen nog een profteams uit het MTB of het wielrennen op de weg sponsorden. De meesten reden toen nog gewoon met stalen frames rond.
Jammer dat Cannondale nu wat meer mainstream is.
we schieten hier wel in een heel ander soort tent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenOh, die 5500 is voor het frame alleen..
we schieten hier wel in een heel ander soort tent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Hoeveel kost frame+vork?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtendat ding HEEFT vering
mss wel de beste die op de markt te krijgen is!!!!!
Materiaaleigenschappen en zo..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk BerichtenEcht knap fietske dees!
Hoeveel kost frame+vork?
Frame + Lefty zat vorig jaar om en bij de 2700 euro..
Frameset is zowieso het SL frame en Lefty, de hogere prijsklasse dus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenZwaarder dan een Fatty, ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtendat ding HEEFT vering
mss wel de beste die op de markt te krijgen is!!!!!
Anders leg eens uit... Ik zie nie direct een vering of iets da die werking kan doen...
Comment
Comment