Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    2009 BadBoy zeker?
    Inderdaad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Had ze een paar weken geleden al eens gezien.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

2009 BadBoy zeker?
        Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
        Had ze een paar weken geleden al eens gezien.
        Waarom vraag je 't dan als je 't weet?

Comment

Waarom vraag je 't dan als je 't weet?
          Goeie vraag. Slechts één excuus: ik kwam van een redelijk uitgebreide receptie.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik was nog niet naar de 2009 Cannondale MTB's gaan kijken op hun site.
            Net even gedaan, zie ik daar dit prachtig exemplaar.

De Taurine 3, carbon frame, Fatty vork, ongelooflijk mooie kleur en de juiste afmontage.
            Dit moet een lekker hard reesmasjien zijn.
            Moest ik nu een nieuwe nodig hebben, 't zou ongetwijfeld de deze worden!
            Met 10% korting op de officiële prijs zou hij 2.339 euro kosten.
            Ze blijven klaarblijkelijk ook voor 2009 de Fatty trouw, zelfs bij de duurdere modellen. Kan ik alleen maar toejuichen.

Bikefreak, ik heb uw speeltje gevonden. Hopla naar de dealer!

Comment

Ik was nog niet naar de 2009 Cannondale MTB's gaan kijken op hun site.
              Net even gedaan, zie ik daar dit prachtig exemplaar.

De Taurine 3, carbon frame, Fatty vork, ongelooflijk mooie kleur en de juiste afmontage.
              Dit moet een lekker hard reesmasjien zijn.
              Moest ik nu een nieuwe nodig hebben, 't zou ongetwijfeld de deze worden!
              Met 10% korting op de officiële prijs zou hij 2.339 euro kosten.
              Ze blijven klaarblijkelijk ook voor 2009 de Fatty trouw, zelfs bij de duurdere modellen. Kan ik alleen maar toejuichen.

Bikefreak, ik heb uw speeltje gevonden. Hopla naar de dealer!

Ik wil eens iets anders dan een Fatty. En als je ziet wat de Taurine 3 meer kost dan de Taurine 4 ... 550 € voor voornamelijk de wielen en de vork, ook al is een Fox niet goedkoper dan een Fatty. Op de overige onderdelen zit er ook wel verschil, maar groot is dat niet.
              OK, de wielen uit de Taurine 4 stellen niet veel voor, maar ik kan die zo doorverkopen. Bedoeling zou zijn dat ik iets anders bij bestel. En ik zou allicht ook een riser-stuur monteren, al weet ik nog niet of ik dat van ij het begin zou doen. Immers, ik vrees dat de kabels een stuk te kort gaan zijn, en het is een beetje zonde splinternieuwe kabels weg te moeten gooien natuurlijk. Dan kan ik beter een jaartje of zo wachten.
              De F1 is ook nog altijd in de running, al is die fiets strict genomen zijn geld niet waard als je hem vergelijkt met de Taurine 4 of de F2.
              Enfin, bestellen is sowieso maar voor volgende maand (of iets later; dat heb ik mezelf opgelegd). Het wordt dus hoog tijd dat ik eens iets kan testen.

Edit:
              Pas op, ik vind een Taurine 3 in het wit met dat beetje groen wel een mooie fiets hoor. De zwarte Fatty past er ook beter bij dan bij de zwart-rode.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ja, mijn gedacht i.v.m. die Fox ken je hé, 't mag dan misschien wel een goede vork zijn. Ik vind het gewoonweg not done op een Cannondale.
                De Fox weegt trouwens een pak zwaarder, is gevoeliger voor vuil en zeker niet zo stijf als een Fatty.

Comment

• t'is eens wat anders dan zo'n vulgaire Cannondale.. Mr.Jones en zijn spaceframe.. een jaar of 2 wachten op de levering en zo'n 5500 dollars - frame only.. geen wonder dat hij lacht

oh, en vering is voor watjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten

oh, en vering is voor watjes
                    Volledig met akkoord!

Comment

• dat ding HEEFT vering
                      mss wel de beste die op de markt te krijgen is!!!!!

Comment

Ja, mijn gedacht i.v.m. die Fox ken je hé, 't mag dan misschien wel een goede vork zijn. Ik vind het gewoonweg not done op een Cannondale.
                        De Fox weegt trouwens een pak zwaarder, is gevoeliger voor vuil en zeker niet zo stijf als een Fatty.
                        Zwaarder dan een Fatty, ja, niet zwaarder dan een Lefty. En slapper ook natuurlijk. En onderhoudsintensiever.
                        Het ideale ware een Taurine 3 met gewone Lefty geweest, net zoals je voor 2008 een Taurine 2 had met de aluminium Lefty.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Adri, nice, maar ik ben nu niet echt zinnens meer dan 5000 € aan een MTB uit te geven. Trouwens, ik rijd al Cannondale sinds 1991. Toen was dat nog bijlange geen massamerk. Vooral omdat ze toen nog een profteams uit het MTB of het wielrennen op de weg sponsorden. De meesten reden toen nog gewoon met stalen frames rond.
                          Jammer dat Cannondale nu wat meer mainstream is.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• De beste fiets is degene die in je garage staat !

Comment

Adri, nice, maar ik ben nu niet echt zinnens meer dan 5000 € aan een MTB uit te geven. Trouwens, ik rijd al Cannondale sinds 1991. Toen was dat nog bijlange geen massamerk. Vooral omdat ze toen nog een profteams uit het MTB of het wielrennen op de weg sponsorden. De meesten reden toen nog gewoon met stalen frames rond.
                              Jammer dat Cannondale nu wat meer mainstream is.
                              Oh, die 5500 is voor het frame alleen..
                              we schieten hier wel in een heel ander soort tent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                Oh, die 5500 is voor het frame alleen..
                                we schieten hier wel in een heel ander soort tent
                                Ik weet dat het voor het frame alleen is. Ik bedoelde maar dat 5000 € voor een hele fiets me ook al te veel is.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Echt knap fietske dees!

Hoeveel kost frame+vork?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                    dat ding HEEFT vering
                                    Vond de uitspraak vering is voor watjes ook nogal dom, zeker als het over dit frame gaat...
                                    Materiaaleigenschappen en zo..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk Berichten
                                      Echt knap fietske dees!

Hoeveel kost frame+vork?
                                      Kan je niet apart krijgen, alleen frame + lefty.
                                      Frame + Lefty zat vorig jaar om en bij de 2700 euro..
                                      Frameset is zowieso het SL frame en Lefty, de hogere prijsklasse dus...
                                      Last edited by ; 17/10/2008, 08:42.

Comment

Zwaarder dan een Fatty, ja.
                                        Zoals ik al wist te zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                          dat ding HEEFT vering
                                          Isda om te lachen?

Anders leg eens uit... Ik zie nie direct een vering of iets da die werking kan doen...

Comment

Working...
                                          X