Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    Yep. Ik heb over u gedroomd.

Da's minder, als je zelfs al in je slaap met me bezig bent...

Sorry voor de grijns hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Da's minder, als je zelfs al in je slaap met me bezig bent...

Sorry voor de grijns hé.
      Kwam nogal over alsof ik nonsens vertelde.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

Kwam nogal over alsof ik nonsens vertelde.
        Je voelt je wel snel aangevallen hé?

Comment

Onbetrouwbaarheid: niet akkoord.
          Veerweg: is eerder een persoonlijke voorkeur. Wat jij wel deed (of doet) is die 110mm veerweg als onmisbaar bestempelen voor iedereen op een hardtail. En daar zat (zit) je fout.
          ....
          . Je geeft hier puur subjectieve adviezen. Jij zou beter eens de keuze van mensen respecteren die een Fatty willen. Nee, bestempelen als onbetrouwbaar en absoluut te weinig veerweg, zonder sterk gefundeerde argumentatie.

Jij hebt zo'n mentaliteit van alles-wat-ik-heb-is-beter, en je dringt uw materiaalvoorkeur op aan anderen. Meestal met erg vage argumenten, en daar wringt het schoentje.

Misschien het originele antwoord bekijken... Daar stond duidelijk in, dat de Fatty VOOR MIJ geen interessante keuze is en dat ik jou keuze respecteer.

Ik ga het nog eens herhalen, dan zal je er niet kunnen naastlezen : de Fatty is VOOR MIJ geen interessante keuze.

Subjectief, natuurlijk, maar ik koop een fiets voor mij en niet voor iemand anders. Dat moet ook jij toch begrijpen ?
          Wat ik zeker wel beweer, is dat je, als je regelmatig zwaarder terrein opzoekt(Ardennen, buitenland), je beter wat overschot hebt dan de VOOR MIJ te krappe veerweg van de Fatty ?

En idd, ik heb nog geen lekke Lefty langs de kant zien staan. Die van Mountainbike.be stond ook in zijn garage plat
          Is trouwens al opgelost ondertussen, door zo'n 'lullig tuningbedrijfje dat ook de olympische Lefty's maakt.'
          LOL
          Mountainbike.be, kom jij daar nog ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
            Misschien het originele antwoord bekijken... Daar stond duidelijk in, dat de Fatty VOOR MIJ geen interessante keuze is en dat ik jou keuze respecteer.
            Dit is echt lachen.Jij respecteert mijn keuze?? Het is daarom dat je al een jaar lang beweert dat een Lefty oh zo onmisbaar is als je eens de Ardennen aandoet. Nooit heb je gezegd dat dat alleen VOOR U zo was. Komaan man, maak je niet (weer eens) belachelijk.

Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
            Ik ga het nog eens herhalen, dan zal je er niet kunnen naastlezen : de Fatty is VOOR MIJ geen interessante keuze.
            Idem als hierboven.

Subjectief, natuurlijk, maar ik koop een fiets voor mij en niet voor iemand anders. Dat moet ook jij toch begrijpen ?
            Natuurlijk begrijp ik dat. Maar waarom geef jij hier aan IEDEREEN het advies dat die Lefty onmisbaar is... als je eens naar de Ardennen gaat (nog eens)...
            Sorry man, je bent een zeveraar.

Wat ik zeker wel beweer, is dat je, als je regelmatig zwaarder terrein opzoekt(Ardennen, buitenland), je beter wat overschot hebt dan de VOOR MIJ te krappe veerweg van de Fatty ?
            Nu is het plots alleen VOOR U,... raar..., in 't verleden héél andere dingen gelezen.

En idd, ik heb nog geen lekke Lefty langs de kant zien staan. Die van Mountainbike.be stond ook in zijn garage plat
            Nog erger!!
            Btw, mooie maatstaven heb jij.

Is trouwens al opgelost ondertussen, door zo'n 'lullig tuningbedrijfje dat ook de olympische Lefty's maakt.'
            Het bewijs: zelfs de beste bedrijven, produkten,... kunnen wel eens steken laten vallen.

Mountainbike.be, kom jij daar nog ?
            Inderdaad, vooral lezen. Niet veel te zeggen daar. Er lopen teveel gastjes rond die liever zeveren over zogezegd onmisbare veerweggeskes, lichte onderdeeltjes,... dan met hun fiets te rijden (irl meegemaakt!). Enfin, ieder zijn hobby natuurlijk.

Mvg Jakkel

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                Onbeschoft? Zijn we onvriendelijk? Gaan we offtopic?
                Zeg het ons a.u.b., verlos ons uit ons lijden.

Mvg Jakkel

Comment

Sorry. No can do.

Edit:
                  Tenzij jullie zelf over iets anders beginnen natuurlijk. Over retrofietsjes kan ik ook wel een aardig stukje lullen trouwens. Yeti, Alpine Stars, Fat Chance, Manitou (frames), enz. Zalig!
                  Ik zou wel wat meer willen zien van de Tita fietsen...

Comment

Onbeschoft? Zijn we onvriendelijk? Gaan we offtopic?
                    Zeg het ons a.u.b., verlos ons uit ons lijden.

Mvg Jakkel
                    Jullie discussie gaat gewoon nergens meer heen. Steeds dezelfde argumenten.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Gaap, ge zegt het...

Vanmorgen fijn gereden... Met 4 kennisen from the old days 60km in de Voerstreek gereden...Daar kennen ze nog iets van dokkerende veldwegen. En ik dacht dat de Vlaandersch erg waren, zeker met het huidige droge weer...

Comment

Van mijn kant wel, ik heb altijd dezelfde objectieve standpunten 'gepredikt'. Over anderen ga ik zwijgen.

Sorry voor de grijns hé.

Comment

Van mijn kant wel, ik heb altijd dezelfde objectieve standpunten 'gepredikt'. Over anderen ga ik zwijgen.

Sorry voor de grijns hé.
                          Met nadruk op "altijd dezelfde". Zelfs als de discussie is afgelopen, blijf je dezelfde argumenten aanhalen alsof het nieuwe betreft. Stop daar eens mee. Het is slechts een tip.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Om alle monden eens te snoeren...

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zou 'k wel willen kunnen en durven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                              Om alle monden eens te snoeren...

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nice idd. Heb dat filmpje ook al gezien. Moet idd zalig zijn om zoiets te kunnen én te durven.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Met nadruk op "altijd dezelfde". Zelfs als de discussie is afgelopen, blijf je dezelfde argumenten aanhalen alsof het nieuwe betreft.
                                Waarom? Ik zal 't zeggen.
                                Omdat sommige mensen die argumenten niet kunnen of willen vatten. Ik heb al een gans jaar hetzelfde gezegd. Gaat het nu over veerwegen, wielen, fietsonderdelen,... whatever. Ik heb altijd geprobeerd een objectieve kijk op de zaak te werpen. Ik heb de voor- en nadelen van zowel Lefty als Fatty op tafel gelegd (om nu even bij de vorken te blijven). De andere partij spreekt (sprak eigenlijk, want z'n meningen milderen en wijzigen naargelang we vorderen in de tijd... raar) al zou de Lefty alleen maar voordelen hebben en de Fatty alleen maar nadelen. En ik weerleg die theorie met gefundeerde argumenten. Als jij argumenten als: "Je kan het niet betalen", of: "Een Fatty is niet typisch C'dale, of: "Een Fatty is onbetrouwbaar want ik heb er eens een paar plat zien staan,.... . Als jij dat sterke sterke argumenten vindt, oké dan, ik niet! Niets meer... niets minder.

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                Stop daar eens mee. Het is slechts een tip.
                                Sorry hoor Beta, maar jij bent op dit forum wel de allerlaatste die mij tips hoeft te geven hoor. Kom eerst maar eens met jezelf in het reine. Het merendeel van uw posts hier op het forum lopen over van frustratie, om nog maar te zwijgen van uw talrijke, aan héél veel forumleden gerichte PM's waarvan de inhoud dikwijls op z'n zachtst gezegd 'raar' is. Bewijs publiekelijk is dat je met zowat de helt van het forum in 'ambras' ligt.
                                Dus Beta... beter je leven en kom me dan nog eens tips geven.
                                Oh ja, ik zal de 'grijns' achterwege laten. Je zou wel weer eens op uw tenen getrapt kunnen zijn.

Mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten

Dat kunnen zou redelijk te doen zijn. Maar dat durven??

Comment

Dat kunnen zou redelijk te doen zijn. Maar dat durven??
                                    Inderdaad, technisch moeilijk maar niet ondoenbaar mits een goeie basis + veel oefenen denk ik. Maar vooral die balken die boven de grond hangen, daar zou ik echt niet over durven rijden. Het is een eindje hoor tegen je aan de grond bent

Chapeau voor die mannen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                      Inderdaad, technisch moeilijk maar niet ondoenbaar mits een goeie basis + veel oefenen denk ik. Maar vooral die balken die boven de grond hangen, daar zou ik echt niet over durven rijden. Het is een eindje hoor tegen je aan de grond bent

Chapeau voor die mannen
                                      Dat is vooral veel lef hebben.
                                      In de buurt hier hebben enkele jonge gasten zo'n 'dirt track' aangelegd, dat is allemaal met van die jumps, heel korte snelle bochten en zomeer van dat gedoe. Ik ben daar ook eens gaan rijden met m'n MTB, je hebt daar een bepaald padje dat van boven op een berg van een meter of zes hoog begint, heel steil naar beneden en dan plots kom je in een soort put, uitlopend in het in het zand gevormde schans die op het einde nagenoeg loodrecht uitloopt. Als je dat van boven bekijkt lijkt dat dus een muur te zijn die schans. Eerste keer vijf minuten bovengestaan, van ga ik het doen, of ga ik het niet doen?
                                      Uiteindelijk eraf gereden met m'n achterrem dicht. Maar dat lukt dus niet want je geraakt dan niet boven die schans. Na enkele keren toch gewoon zonder achterrem dicht te knijpen eraf en dat schansje vlot over. Komt eigenlijk weinig techniek bij te kijken... lef des te meer.

Comment

• Vooral een zeer goede kennis van het parcoers.. je moet de perfecte snelheid hebben om die jumps te nemen. Te traag en je knalt tegen de wand.. te snel en je overspringt..
                                        idd ferm filmke, ik heb het een tijdje geleden al gezien.
                                        maar afdalen is zo eenzijdig.. ze zouden die mannen eerst naar boven moeten laten rijden met die fiets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          Vooral een zeer goede kennis van het parcoers..
                                          Inderdaad, da's ook een heel belangrijk gegeven.

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          je moet de perfecte snelheid hebben om die jumps te nemen. Te traag en je knalt tegen de wand.. te snel en je overspringt..
                                          idd ferm filmke, ik heb het een tijdje geleden al gezien.
                                          maar afdalen is zo eenzijdig.. ze zouden die mannen eerst naar boven moeten laten rijden met die fiets
                                          Ik rijd ook liever omhoog dan naar beneden. Net als ik liever windop dan windaf rijd.

Comment

Working...
                                          X