Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
    Is 't weer van dat, ja ?
    Dat went wel hoor, maar het blijft grappig...

Comment

• Niet echt, ik vond het in het begin ook wel vermakelijk maar ik heb de indruk dat jullie liever ruzie maken dan fietsen?

Comment

• Sommigen mogen wat gaan afkoelen.

Topic tijdelijk gesloten.

Comment

• Topic is heropend.

Indien er weer met bloempotten naar elkaar zou worden gegooid, zal het topic weer en voor nog langere tijd gesloten worden.

Comment

• is het niet mogelijk om de oorzaak van het probleem aan te passen en die 2 mannen aparte "te sluiten" dan kunnen wij ondertussen wel op het forum.

in ieder geval

begonnen met monteren

Comment

• Had je hier al ergens foto's van die fiets gepost? Ik wil de rest anders ook wel eens zien.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• net eens wat liggen wegen en tellen.
                gewicht komt tussen de 9.3 en 9.5 kg.

fiets compleet (moet "oude" onderdelen)

Ik ben aan een zware operatie bezig

huidige situatie :
                De gele is compleet XTR 2006
                De blauwe is compleet XT 2006
                de aluminium is compleet deore 2006

wat komt volgende week:
                De gele krijgt complete make over alles nieuwe XTR 2008 + nieuwe wielen
                de blauwe krijgt alles van de gele (XTR2006)
                de aluminium krijgt alles van de blauwe (XT2006)

natuurlijk wordt alles zorgvuldig uit elkaar gehaald, ingevet ,... zodat de oude componenten ook zoals nieuw werken.
                Last edited by ; 02/11/2008, 19:36.

Comment

• Aha. Jij bent toch die gast die die gele via het MTB-forum tweedehands gekocht heeft omdat er een andere bike van je gestolen was, right? Of is dat nog iemand anders?
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• inderdaad. vorig jaar zat ik op kot in Hasselt en daar hebben ze mijne fiets gepikt

Zeker niet de duurste fiets die er is maar het was mijn aller eerste mountainbike dus ik vond het heel erg. Ik wou dus een "nieuwe" fiets kopen en had een mud-bike gevonden voor ongeveer 300€(studenten hebben altijd een laag budget . goedkoop ding dus, ideaal voor op kot. Toen kreeg ik echter een Iphone op een solicitatie gesprek en ik had daar geen behoefte aan. Iphone verkocht en budget voor 2de fiets ging heel stukje omhoog. Omdat ik al een andere cannondale had was de keuze snel gemaakt....

Comment

• Dit wil ik ooit wel eens doen, maar helaas zal het bij een droom blijven

respect voor die mannen/vrouwen

(check ook een hun site voor de fotos, ZALIG gewoon ! )

Comment

• @ Saikoboarder: max. 3 foto's per post aub.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                          Dit wil ik ooit wel eens doen, maar helaas zal het bij een droom blijven

respect voor die mannen/vrouwen

Dat moet inderdaad prachtig zijn om aan mee te doen!

Comment

• Filip Meirhaeghe... in een aan z'n verzetje te zien, vrij 'Ardennenachtig' terrein.

Met... zwiepende SLR's, overbodige bar-ends en vooral.... 0 mm veerweg!!!!

Dit kan niet anders dan een fotoshop zijn!!!

Comment

• Is dat niet in Kluisbergen?? Daar heb je geen vering nodig hoor. Nys heeft dat ook al gedaan.
                              Die mannen zijn fit genoeg om de weinige klappen die er zijn zelf op te vangen.

Comment

• respect voor die mannen/vrouwen

En Karen Steurs is geen Belgische zeker?
                                Die was gvd wel eerste bij de vrouwen !!
                                Stomme journalisten.

Nieuws van Karen in de Croc vind je HIER
                                Last edited by ; 01/11/2008, 12:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                  Is dat niet in Kluisbergen?? Daar heb je geen vering nodig hoor. Nys heeft dat ook al gedaan.
                                  Die mannen zijn fit genoeg om de weinige klappen die er zijn zelf op te vangen.
                                  Dat zou héél goed kunnen.
                                  De omgeving lijkt er alleszins zeer goed op.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Het zal een foto van de Benelux Cup 2007 in Ronse zijn, die hij trouwens won.
                                    UITSLAG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Het zal een foto van de Benelux Cup 2007 in Ronse zijn, die hij trouwens won.
                                      UITSLAG
                                      Muziekbos dus.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik heb daar ook ooit eens meegedaan, in de funklasse. Pittig parcours, en afgezien van een afdaling met veel stenen had je daar idd niet echt vering nodig. Dus de keuze voor lichtgewicht owv de vele klimkilometers is best te begrijpen. Had ie alleen nog de bar-ends moeten verwijderen, hij gebruikt ze toch niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                          Ik heb daar ook ooit eens meegedaan, in de funklasse. Pittig parcours, en afgezien van een afdaling met veel stenen had je daar idd niet echt vering nodig.
                                          Zoals op zoveel plaatsen in ons land.

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                          Dus de keuze voor lichtgewicht owv de vele klimkilometers is best te begrijpen. Had ie alleen nog de bar-ends moeten verwijderen, hij gebruikt ze toch niet
                                          Z'n shifters en derailleurs had hij er ook kunnen afsmijten... op 't moment dat de foto genomen is gebruikt hij ze ook niet.
                                          Flauw... 'k weet het.

Comment

Working...
                                          X