Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Had je hier al ergens foto's van die fiets gepost? Ik wil de rest anders ook wel eens zien.
Comment
-
net eens wat liggen wegen en tellen.
gewicht komt tussen de 9.3 en 9.5 kg.
fiets compleet (moet "oude" onderdelen)
Ik ben aan een zware operatie bezig
huidige situatie :
De gele is compleet XTR 2006
De blauwe is compleet XT 2006
de aluminium is compleet deore 2006
wat komt volgende week:
De gele krijgt complete make over alles nieuwe XTR 2008 + nieuwe wielen
de blauwe krijgt alles van de gele (XTR2006)
de aluminium krijgt alles van de blauwe (XT2006)
natuurlijk wordt alles zorgvuldig uit elkaar gehaald, ingevet ,... zodat de oude componenten ook zoals nieuw werken.
Comment
-
Aha. Jij bent toch die gast die die gele via het MTB-forum tweedehands gekocht heeft omdat er een andere bike van je gestolen was, right? Of is dat nog iemand anders?
Comment
-
inderdaad. vorig jaar zat ik op kot in Hasselt en daar hebben ze mijne fiets gepikt
Zeker niet de duurste fiets die er is maar het was mijn aller eerste mountainbike dus ik vond het heel erg. Ik wou dus een "nieuwe" fiets kopen en had een mud-bike gevonden voor ongeveer 300€(studenten hebben altijd een laag budget . goedkoop ding dus, ideaal voor op kot. Toen kreeg ik echter een Iphone op een solicitatie gesprek en ik had daar geen behoefte aan. Iphone verkocht en budget voor 2de fiets ging heel stukje omhoog. Omdat ik al een andere cannondale had was de keuze snel gemaakt....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
Comment
-
En Karen Steurs is geen Belgische zeker?
Die was gvd wel eerste bij de vrouwen !!
Stomme journalisten.
Nieuws van Karen in de Croc vind je HIER
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIs dat niet in Kluisbergen?? Daar heb je geen vering nodig hoor. Nys heeft dat ook al gedaan.
Die mannen zijn fit genoeg om de weinige klappen die er zijn zelf op te vangen.
De omgeving lijkt er alleszins zeer goed op.
Comment
-
-
Ik heb daar ook ooit eens meegedaan, in de funklasse. Pittig parcours, en afgezien van een afdaling met veel stenen had je daar idd niet echt vering nodig. Dus de keuze voor lichtgewicht owv de vele klimkilometers is best te begrijpen. Had ie alleen nog de bar-ends moeten verwijderen, hij gebruikt ze toch niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIk heb daar ook ooit eens meegedaan, in de funklasse. Pittig parcours, en afgezien van een afdaling met veel stenen had je daar idd niet echt vering nodig.
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDus de keuze voor lichtgewicht owv de vele klimkilometers is best te begrijpen. Had ie alleen nog de bar-ends moeten verwijderen, hij gebruikt ze toch niet
Flauw... 'k weet het.
Comment
Comment