Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk Berichten
    Heeft er iemand soms ervaring met de HS33 Magura remmen?
    Gebruiksgemak, onderhoud, remwerking bij nat, droog, modder?

Alle info en ervaringen zijn welkom
    In vergelijking met V-brakes, zijn ze beter doseerbaar. Ook bij modder scoren ze redelijk, al slijten de (gelukkig dikke) remblokken wel snel.
    Enfin, hydraulische remmen zijn in het algemeen beter doseerbaar dan remmen met kabel.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ok, redelijk positief allemaal. Kga mij zo'n setje aanschaffen. Kosten zo'n 149euro bij Furutumshop. Zijn ze in duitsland een pak goedkoper? ( Ik las hier eens dat velen hun materiaal kopen via Duitse webwinkels...) .

Comment

Ok, redelijk positief allemaal. Kga mij zo'n setje aanschaffen. Kosten zo'n 149euro bij Furutumshop. Zijn ze in duitsland een pak goedkoper? ( Ik las hier eens dat velen hun materiaal kopen via Duitse webwinkels...) .
        Zoek eens: http://www.bike-components.de/
        Deze is voor veel zaken zowat de goedkoopste.
        Ik ga maffen. De laatste dagen altijd veel te laat gaan slapen, en ik ben lichtjes moe nu.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
          Zoek eens: http://www.bike-components.de/
          Deze is voor veel zaken zowat de goedkoopste.
          Ik ga maffen. De laatste dagen altijd veel te laat gaan slapen, en ik ben lichtjes moe nu.
          Ik geraak hier precies niet weg.
          Toch maar even gezocht: http://bike-components.de/catalog/Br...1f1caf79e12f05
          135 € voor de gewone versie.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik geraak hier precies niet weg.
            Toch maar even gezocht: http://bike-components.de/catalog/Br...1f1caf79e12f05
            135 € voor de gewone versie.
            Ok, thanks!! Internet kost mij ook vele uren slaap

Is er iemand die zondag ook de mountainbike tocht in Zottegem mee doet?

Comment

Ik niet. Conditie zuigt en ik ben bezig met verhuizen. Moet de nieuwe MTB trouwens nog gaan afhalen. Hij is af (alleen de witte Syncros-stuurpen kon niet snel geleverd worden, dus ik wacht nog even om zeker te zijn van de lengte en bestel die achteraf wel in Deutschland).
              Volgende week ga ik mijn nieuw spul afhalen.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik, maar ik geef mezelf max 10km in uw wiel voor tmoment...

Comment

Ok, redelijk positief allemaal. Kga mij zo'n setje aanschaffen. Kosten zo'n 149euro bij Furutumshop. Zijn ze in duitsland een pak goedkoper? ( Ik las hier eens dat velen hun materiaal kopen via Duitse webwinkels...) .
                  Ik heb goede ervaringen met futurumshop, snelle en correcte levering.

Comment

• Als het weer toelaat, gaat deze ook nog eens fietsen, eindelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                      Ik, maar ik geef mezelf max 10km in uw wiel voor tmoment...
                      Ok dan spreken we nog af. Ik rij ongeveer het zelfde tempo van u pa, dan moe da lukken hé peet, of is u wintervacht nog verdikt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                        Als het weer toelaat, gaat deze ook nog eens fietsen, eindelijk...
                        Binnen een maand of 3-4 dus

Comment

Binnen een maand of 3-4 dus
                          Nene, ik bedoelde dit weekend. Dat is een best verslavende bezigheid eenmaal je een routine hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                            Nene, ik bedoelde dit weekend. Dat is een best verslavende bezigheid eenmaal je een routine hebt
                            En hij bedoelde dat het slecht weer zal zijn, en dat je het zal blijven uitstellen tot het mooi weer is. Met enige zin voor overdrijving, een maand of 3, 4 dus.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ben daarnet gaan fietsen - wel op de weg maar allez - het was redelijk goed weer, alleen wat motsneeuw/regen..
                              ik denk dat ik een Magura Durin 80 SL 2009 vork op m'n Moots ga plaatsen.
                              Moet alleen de keuze nog maken tussen wit of zwart..

Is er iemand goed in photoshop, dan mag hij met deze foto eens spelen
                              Ik persoonlijk denk eerder zwart, want dat past bij de zwarte zadelpen en oogt beter tegen de gouden CK
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zwart. En een goudkleurige zadelpenklem.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                  Ben daarnet gaan fietsen - wel op de weg maar allez - het was redelijk goed weer, alleen wat motsneeuw/regen..
                                  ik denk dat ik een Magura Durin 80 SL 2009 vork op m'n Moots ga plaatsen.
                                  Moet alleen de keuze nog maken tussen wit of zwart..

Is er iemand goed in photoshop, dan mag hij met deze foto eens spelen
                                  Ik persoonlijk denk eerder zwart, want dat past bij de zwarte zadelpen en oogt beter tegen de gouden CK
                                  Daarvoor moet je bij GregoryJoseph voor zijn. Dienen kan goe fotosoepen.

Comment

En hij bedoelde dat het slecht weer zal zijn, en dat je het zal blijven uitstellen tot het mooi weer is. Met enige zin voor overdrijving, een maand of 3, 4 dus.
                                    Idd

Comment

• In de sneeuw fietsen vorige week was lekker.
                                      Witte randen op de banden gingen ook goed samen met al het zwart/wit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                        In de sneeuw fietsen vorige week was lekker.
                                        Witte randen op de banden gingen ook goed samen met al het zwart/wit...
                                        Jip moet zalig zijn in de sneeuw...

Ik heb vorige zondagvm gereden maar dan was de sneeuw al meer (gesmolten) ijs geworden met daaronder modder. Was niet zo plezant

Comment

• Ja, pap is miserie. Verse sneeuw rijdt zalig goed. Het was op het vliegveld van Brustem, en niemand was me voor geweest. Toch nog getopt op 40, frisjes.

Comment

Working...
                                          X