Deze middag mooi ritje gemaakt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenMorgen eens in de sneeuw proberen.. ik twijfel nog tussen bandjes in 1.5 (Schwalbe Mud Shark) of toch iets breder. Rekening houdend met het feit dat het hard gaat vriezen en de sneeuw er krokant zal bijliggen misschien toch best niet te brede banden
Comment
-
Ziet er idd mooi uit, Saiko. Het doet mij ook wel zin krijgen om te biken.
Als het zo bevroren ligt, kan je toch gewoonweg niet anders dan off-road gaan rijden? Helemaal geen modder en toch deftig kunnen biken ...
Comment
-
Vandaag was het nog losse sneeuw, morgen zal dat wat anders zijn.. ik moest vandaag werken
maar morgen niet
Komfort zit ik zo niet mee, die Mud banden hebben vrij stijve noppen, iets wat je denk ik best kunt gebruiken op sneeuw. En de smalle band geeft minder rolweerstand.
De laatste keer dat ik in 10-20cm sneeuw reed was in Malmedy en het was serieus stoempen.
Een ander voordel van die Mud Sharks is dat ze niet gauw vollopen, dus langer grip.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk BerichtenOwh die middelste is dat een F1000SL Large ??
verkoopt hij die niet ?
ik ben namelijk opzoek naar een Large Sobe kader F1000SL
(het ziet er een Medium uit maar ik kan maar proberen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
Deze middag mooi ritje gemaakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenVandaag was het nog losse sneeuw, morgen zal dat wat anders zijn.. ik moest vandaag werken
maar morgen niet
Komfort zit ik zo niet mee, die Mud banden hebben vrij stijve noppen, iets wat je denk ik best kunt gebruiken op sneeuw. En de smalle band geeft minder rolweerstand.
De laatste keer dat ik in 10-20cm sneeuw reed was in Malmedy en het was serieus stoempen.
Een ander voordel van die Mud Sharks is dat ze niet gauw vollopen, dus langer grip.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenKomfort zit ik zo niet mee, die Mud banden hebben vrij stijve noppen, iets wat je denk ik best kunt gebruiken op sneeuw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenMud shark is goed in sneeuw, maar een all rounder op lage druk is zeker zo goed. Die Mud shark op ijzelplekken is rampzalig..Ik heb dat al gevoeld..
je moet dat ding minimum op 3 bar zetten, maar ik zet er 2.5 op.. zeker in de sneeuw.
Maar op ijs is elke band tricky I'm sure
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenZeg nu zelf, dat blijft toch altijd mooi, in elk seizoen.
Het zal vanaf nu wel niet meer zo leuk zijn, als die sneeuw smelt wacht ons pakken modder.. ik zal mijn Mud Sharks maar op die velgen laten liggen peins ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten't Is van moeten, want ze mogen alleen de brede wegen gebruiken. Maar dat vind ik niet erg.
Je zal eens met mij mee moeten komen. Ik kan je een heel ander Meerdaelwoud laten zien
Comment
Comment