Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze middag mooi ritje gemaakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Morgen eens in de sneeuw proberen.. ik twijfel nog tussen bandjes in 1.5 (Schwalbe Mud Shark) of toch iets breder. Rekening houdend met het feit dat het hard gaat vriezen en de sneeuw er krokant zal bijliggen misschien toch best niet te brede banden
      Of net wel. Voor het comfort. Als alles bevroren ligt, heb je niet veel aan modderbanden.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ziet er idd mooi uit, Saiko. Het doet mij ook wel zin krijgen om te biken.
        Als het zo bevroren ligt, kan je toch gewoonweg niet anders dan off-road gaan rijden? Helemaal geen modder en toch deftig kunnen biken ...
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Onder zulke omstandigheden zijn schijfremmen echt heel veel beter dan mijn V's...

Leuke fotos

Comment

• Vandaag was het nog losse sneeuw, morgen zal dat wat anders zijn.. ik moest vandaag werken
            maar morgen niet

Komfort zit ik zo niet mee, die Mud banden hebben vrij stijve noppen, iets wat je denk ik best kunt gebruiken op sneeuw. En de smalle band geeft minder rolweerstand.
            De laatste keer dat ik in 10-20cm sneeuw reed was in Malmedy en het was serieus stoempen.

Een ander voordel van die Mud Sharks is dat ze niet gauw vollopen, dus langer grip.

Comment

• Owh die middelste is dat een F1000SL Large ??
              verkoopt hij die niet ?
              ik ben namelijk opzoek naar een Large Sobe kader F1000SL

(het ziet er een Medium uit maar ik kan maar proberen )

Comment

• Die foto is in 2003 gemaakt.. dus zal allang weg zijn denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                  Owh die middelste is dat een F1000SL Large ??
                  verkoopt hij die niet ?
                  ik ben namelijk opzoek naar een Large Sobe kader F1000SL

(het ziet er een Medium uit maar ik kan maar proberen )
                  Ziet er idd zwaar uit als een M.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten

Deze middag mooi ritje gemaakt
                    Heel schone fiets in een heel schoon decor.

Comment

Vandaag was het nog losse sneeuw, morgen zal dat wat anders zijn.. ik moest vandaag werken
                      maar morgen niet

Komfort zit ik zo niet mee, die Mud banden hebben vrij stijve noppen, iets wat je denk ik best kunt gebruiken op sneeuw. En de smalle band geeft minder rolweerstand.
                      De laatste keer dat ik in 10-20cm sneeuw reed was in Malmedy en het was serieus stoempen.

Een ander voordel van die Mud Sharks is dat ze niet gauw vollopen, dus langer grip.
                      Mud shark is goed in sneeuw, maar een all rounder op lage druk is zeker zo goed. Die Mud shark op ijzelplekken is rampzalig..Ik heb dat al gevoeld..

Comment

Komfort zit ik zo niet mee, die Mud banden hebben vrij stijve noppen, iets wat je denk ik best kunt gebruiken op sneeuw.
                        ik had hutchinson Bulldog's en ook last van stijf noppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                          Mud shark is goed in sneeuw, maar een all rounder op lage druk is zeker zo goed. Die Mud shark op ijzelplekken is rampzalig..Ik heb dat al gevoeld..
                          Ja, op ijs en bvb ook op asfalt is dat een ZEER tricky band, zeker in 1.5.. dit door de harde noppen die wel als boter door de modder (en de sneeuw gaan)
                          je moet dat ding minimum op 3 bar zetten, maar ik zet er 2.5 op.. zeker in de sneeuw.
                          Maar op ijs is elke band tricky I'm sure

Comment

• spikes kopen of zelf maken.

Comment

• Gisteren ook gaan toeren op onbereden baantjes.
                              Daar valt het heel goed mee, al moet je ferm doortrappen in 10 cm verse sneeuw. 't Is maar als je sporen hebt dat het moeilijk is om 'm in het gareel te houden, vind ik.

Comment

• Het was fun vandaag.. het beste reed het in de maagdelijke sneeuw. In de sporen was het hard en met wisselende tractie.. werken dus.. een paar fotokes gemaakt

het ganse album vind je HIER

Comment

• Adri,
                                  Dat gij dienen Heverleebos nog niet beu bent, dat kan ik ni begrijpen

Comment

• Zeg nu zelf, dat blijft toch altijd mooi, in elk seizoen.

Het zal vanaf nu wel niet meer zo leuk zijn, als die sneeuw smelt wacht ons pakken modder.. ik zal mijn Mud Sharks maar op die velgen laten liggen peins ik

Comment

Zeg nu zelf, dat blijft toch altijd mooi, in elk seizoen.

Het zal vanaf nu wel niet meer zo leuk zijn, als die sneeuw smelt wacht ons pakken modder.. ik zal mijn Mud Sharks maar op die velgen laten liggen peins ik
                                      Ik ben daar nooit geweldig fan van geweest... Reden is dat de meeste TT's gewoon over de brede dreven dokkerden...

Comment

• 't Is van moeten, want ze mogen alleen de brede wegen gebruiken. Maar dat vind ik niet erg.
                                        Je zal eens met mij mee moeten komen. Ik kan je een heel ander Meerdaelwoud laten zien

Comment

't Is van moeten, want ze mogen alleen de brede wegen gebruiken. Maar dat vind ik niet erg.
                                          Je zal eens met mij mee moeten komen. Ik kan je een heel ander Meerdaelwoud laten zien
                                          Nog eens nen @Night tocht, dat moeten we nog eens doen..Maar 't zal ni voor direct zijn..

Comment

Working...
                                          X