Oorspronkelijk geplaatst door AdriH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk BerichtenDaarjuist even foto's gemaakt:
Die staat er tot aan z'n assen in!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHow man, wat een dik pak sneeuw!
Die staat er tot aan z'n assen in!
Die foto is getrokken achter een ton
(diegene dat je kan zien op de eerste foto)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk BerichtenGisteren weer een klein detail bijgekocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk BerichtenOok niet overdrijven he
Die foto is getrokken achter een ton
(diegene dat je kan zien op de eerste foto)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDoet me denken aan Cook Bros' QR's, maar het is een ander merk zeker?
Comment
-
Dit is de route die ik nu en dan eens rij. Op dit moment de ideale lengte, meer is nog niet echt aan de orde. Ik doe er 2h over, blijkbaar dus gemiddelde van 17km/h. (Wat mij als beginnende hobby-toerist eigelijk niks uitmaakt)
Er staat 33% offroad, dan rekenen ze (terecht) de paden tussen de boerenvelden niet mee, alhoewel die ook niet echt vlot rondraaien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten't Staat erop... KCNC, moeilijk hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenFoto's zijn te klein, en ik kan er niet op klikken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk ook niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenEuhm, zo kan ik geen letters lezen hoor. Jij precies wel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtennormaal kan je erop klikken (vanboven in de gele balk)
45 gram voor de 2 tesamen
24 voor de achterste alleen inplaats van 67gram van de vorige en in het goud
En als je nu door een modderige plasje rijdt weegt die plots weer evenveel als de vorige.
Persoonlijk begrijp ik dat 'grammetjesgewin' niet zo goed, zeker op een MTB niet, die toch flink wat te verduren krijgt.... maar het lijkt me wel een leuke hobby, ieder zijn ding hé.
Comment
-
45 gram voor twee snelspanners met een hendel, is zeer weinig. Destijds had ik Ringlé Cam Twist Ti's (ik heb ze in feite nog steeds), en ik dacht dat die 82 gram wogen. OK, daar moet nog wel iets aan af kunnen, maar de helft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten45 gram voor twee snelspanners met een hendel, is zeer weinig. Destijds had ik Ringlé Cam Twist Ti's (ik heb ze in feite nog steeds), en ik dacht dat die 82 gram wogen. OK, daar moet nog wel iets aan af kunnen, maar de helft?
En de site van KCNC spreekt ook van 45gr.
Moeilijk hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDe display van onze saiko zijn weegschaal duidt nochtans 45gr. aan ... of kan je dat ook niet lezen?
En de site van KCNC spreekt ook van 45gr.
Moeilijk hé?
Feit is dat die snelspanners effectief zeer licht zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn als je nu door een modderige plasje rijdt weegt die plots weer evenveel als de vorige.
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenPersoonlijk begrijp ik dat 'grammetjesgewin' niet zo goed, zeker op een MTB niet, die toch flink wat te verduren krijgt.... maar het lijkt me wel een leuke hobby, ieder zijn ding hé.
Tune heeft "snel"spanners van 24gram per paar voor de mountainbike.
Onder de 20 gram voor de koersfiets
kosten ongeveer 90€ in Duitsland.
Comment
Comment