Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    't Is van moeten, want ze mogen alleen de brede wegen gebruiken. Maar dat vind ik niet erg.
    Je zal eens met mij mee moeten komen. Ik kan je een heel ander Meerdaelwoud laten zien
    Da's zoals aan zee, hier mag je ook bijna geen enkel bos of duin in met de fiets (officieel dus hé)...

Comment

• Gisteren weer een klein detail bijgekocht

Comment

• Daarjuist even foto's gemaakt:

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
            Daarjuist even foto's gemaakt:

How man, wat een dik pak sneeuw!
            Die staat er tot aan z'n assen in!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              How man, wat een dik pak sneeuw!
              Die staat er tot aan z'n assen in!
              Ook niet overdrijven he
              Die foto is getrokken achter een ton
              (diegene dat je kan zien op de eerste foto)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                Gisteren weer een klein detail bijgekocht

Doet me denken aan Cook Bros' QR's, maar het is een ander merk zeker?
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
                  Ook niet overdrijven he
                  Die foto is getrokken achter een ton
                  (diegene dat je kan zien op de eerste foto)
                  Nice! Ik dacht dat je effect met fotosoep had toegevoegd.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                    Doet me denken aan Cook Bros' QR's, maar het is een ander merk zeker?
                    't Staat erop... KCNC, moeilijk hé?

Comment

• Dit is de route die ik nu en dan eens rij. Op dit moment de ideale lengte, meer is nog niet echt aan de orde. Ik doe er 2h over, blijkbaar dus gemiddelde van 17km/h. (Wat mij als beginnende hobby-toerist eigelijk niks uitmaakt)

Er staat 33% offroad, dan rekenen ze (terecht) de paden tussen de boerenvelden niet mee, alhoewel die ook niet echt vlot rondraaien...

Comment

't Staat erop... KCNC, moeilijk hé?
                        Foto's zijn te klein, en ik kan er niet op klikken.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Foto's zijn te klein, en ik kan er niet op klikken.
                          Ik ook niet.

Comment

Ik ook niet.
                            Euhm, zo kan ik geen letters lezen hoor. Jij precies wel?
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Euhm, zo kan ik geen letters lezen hoor. Jij precies wel?
                              Ik heb inderdaad een heel goed zicht, maar 't staat er nochtans heel duidelijk op... enfin soit je kan het niet lezen dus...

Comment

• normaal kan je erop klikken (vanboven in de gele balk)

45 gram voor de 2 tesamen
                                24 voor de achterste alleen inplaats van 67gram van de vorige en in het goud

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                                  normaal kan je erop klikken (vanboven in de gele balk)

45 gram voor de 2 tesamen
                                  24 voor de achterste alleen inplaats van 67gram van de vorige en in het goud
                                  Cool!

En als je nu door een modderige plasje rijdt weegt die plots weer evenveel als de vorige.
                                  Persoonlijk begrijp ik dat 'grammetjesgewin' niet zo goed, zeker op een MTB niet, die toch flink wat te verduren krijgt.... maar het lijkt me wel een leuke hobby, ieder zijn ding hé.

Comment

• 45 gram voor twee snelspanners met een hendel, is zeer weinig. Destijds had ik Ringlé Cam Twist Ti's (ik heb ze in feite nog steeds), en ik dacht dat die 82 gram wogen. OK, daar moet nog wel iets aan af kunnen, maar de helft?
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

45 gram voor twee snelspanners met een hendel, is zeer weinig. Destijds had ik Ringlé Cam Twist Ti's (ik heb ze in feite nog steeds), en ik dacht dat die 82 gram wogen. OK, daar moet nog wel iets aan af kunnen, maar de helft?
                                      De display van onze saiko zijn weegschaal duidt nochtans 45gr. aan ... of kan je dat ook niet lezen?
                                      En de site van KCNC spreekt ook van 45gr.
                                      Moeilijk hé?

Comment

De display van onze saiko zijn weegschaal duidt nochtans 45gr. aan ... of kan je dat ook niet lezen?
                                        En de site van KCNC spreekt ook van 45gr.
                                        Moeilijk hé?
                                        Lap, Jakseltje krijgt weer kuren. Zie je mij ergens zeggen dat ik niet geloof dan? Juist, ja.
                                        Feit is dat die snelspanners effectief zeer licht zijn.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

En als je nu door een modderige plasje rijdt weegt die plots weer evenveel als de vorige.
                                          Als je met die oude door een plas reed wogen ze NOG meer

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                          Persoonlijk begrijp ik dat 'grammetjesgewin' niet zo goed, zeker op een MTB niet, die toch flink wat te verduren krijgt.... maar het lijkt me wel een leuke hobby, ieder zijn ding hé.
                                          Had jij geen koersfiets van onder de 7KG ??

Tune heeft "snel"spanners van 24gram per paar voor de mountainbike.
                                          Onder de 20 gram voor de koersfiets
                                          kosten ongeveer 90€ in Duitsland.

Comment

Working...
                                          X