Je zit wel laag hee? Of ligt dat aan de foto?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door geesixty Bekijk BerichtenMijn zadel stond toen nog niet zoals het moest , had hem toen net opgehaald
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geesixty Bekijk BerichtenIs gewoon een zalige fiets de 8000 , ben er heel tevreden over , al kijk ik ondertussen alweer naar iets anders uit , .... lees cannondale !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenBij den Dirk Hendrickx in Herentals city gaan shoppen hé.
@ vroemvroem : alles is te koop het is maat 17,5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geesixty Bekijk Berichtenmss eens een AW meet op de mountainbike houden
wie heeft er intresse?
Moesten er mensen willen komen fietsen in de Vlaamse Ardennen, wil ik gerust meerijden voor zover ik kan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenom te fietsen heb ik altijd interesse
Tsja, een meeting kan best leuk zijn, ik doe het soms met de moto wel eens, ook met de motards van het forum hier. Ook met de mensen van mountainbike.be eens een meeting gedaan, best leuk, alhoewel we meer stil stonden door de gasten die met hun duur tuig meer in panne stonden dan wat anders. En als er dan gereden werd, was het eigenlijk niet echt vlot, maar ik zeg het nog eens, leuk was het wel.
Nu, een MTB meeting met dit forum... er lopen er hier enkelen rond die ik liever niet wil leren kennen. En vermits een meeting leuk hoort te zijn ben ik dus niet geïnteresseerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOm te fietsen ik ook.
Tsja, een meeting kan best leuk zijn, ik doe het soms met de moto wel eens, ook met de motards van het forum hier. Ook met de mensen van mountainbike.be eens een meeting gedaan, best leuk, alhoewel we meer stil stonden door de gasten die met hun duur tuig meer in panne stonden dan wat anders. En als er dan gereden werd, was het eigenlijk niet echt vlot, maar ik zeg het nog eens, leuk was het wel.
Nu, een MTB meeting met dit forum... er lopen er hier enkelen rond die ik liever niet wil leren kennen. En vermits een meeting leuk hoort te zijn ben ik dus niet geïnteresseerd.
Persoonlijk zou ik het mij helemaal niet aantrekken moest jij erbij zijn. Allicht dat ik zelfs eens zou posten hoe je in het echt bent.
Enfin, met een dergelijke metaliteit, blijf je idd beter weg. Blijft het tenminste gezellig voor de rest van de groep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenAls er zijn die eens een toerke willen doen, ik weet zo nog wel het 1 en ander te gidsen
En iedereen is welkom.. samen fietsen kan de geesten misschien wat verlichten
Comment
Comment